Y/N P.O.V
Ležala sam idalje sa Jimin-om u krevetu. Prošlo je već nekoliko sati, noć je već odavno pala , a momci još nisu ništa našli. Nadam se da će uspjeti. Okrenula sam se na drugu stranu te ugledala Jimina koji je mirno spavao. Ne znam zašto ali sam rukom prešla preko njegove mekane kose. Smakela sam ruku u trenutku kada je otvorio oci. Nasmijao se slatko te se protegao.
"Ne možeš da spavaš?"
Pitao je na šta sam ja tužno odmahnula glavom
"Napeta sam i tužna"
Rekla sam iskreno na šta se on malo podigao.
"Ja te mogu opustiti"⚠️Ovaj dio sadrži seksi scene😏! Ko ne želi da čita neka preskoči ⚠️
Rekao je te legao preko mene
"Jimin šta radi..."
Stavio mi je ruku preko usana
"Opusti se"
Rekao je te krenuo da mi ljubi vrat.
"J-Jimin"
Prostenjala sam. Ovo je pogrešno ali ne mogu da se oduprem... prijalo mi je previše. Nastavio je da prelazi usnama preko mog vrata do moje vilice pa sve do usana. Tu se zaustavio te me pogledao.
"Poljubi me Y/N"
Rekao je na šta sam ga ja povukla prema sebi te nam spojila usne. Počeli smo da potjeramo usne lagano ostajući bez vazduha. Poljubac je postajao se strastveniji a njegove ruke su klizile po mom tijelu.
"Želim te Y/N"
Rekao je kroz poljubac na šta sam mu ja povukla majicu otkrivajući njegove misice. Bacali sam majicu pored kreveta te prešla noktima preko njegov golih ledja.
"Ah..."
Zastenjao mi je u vrat te zavukao ruku ispod mog šorca.
"J-Jimin"
Uzdahnula sam osjećajući njegovu ruku na mom intimnom dijelu.
"Vlažna si ljubavi"
Prošaputao je te poljubio mjesto ispod mog uha. Odjednom sam osjetila njegov hladni prst u meni.
"Ahh"
Zastenjala sam te ga uhvatila za ramena.
"Ovo je prvi put da te neko dira? Jeli tako ljubavi?"
Pitao je sa dubokim glasom na šta sam ja slabašno klimnula glavom zatvarajući oci. On se pobjednički nasmijao na moj odgovor te lagano krenuo da pomjera ruku.
"Jiminnn"
Proderala sam se na šta je on drugu ruku stavio preko mojih usta.
"Tise baby...momci su dole"
Rekao je na šta sam ja klimnula glavom.
"Svidja ti se ovo? Svidja ti se kako te diram?"
Pitao je te mi zagrizao uho
"Odgovori mi!"
Rekao je te ubacio još jedan prst na šta sam ja izvila ledja.
"D-da"
Rekla sam kroz izdah na šta se on nasmijao. Nastavio je da me ljubi i da pomjera prste sve dok neko nije pokucao na vrata. Otvorila sam oci te ga pogledala.
"DA"
Rekao je Jimin gledajući u mene
"Jimin našli smo nesto"
Rekao je Jin sa druge strane vrata
"Idi dole sad ću doći"
Rekao je Jimin te nastavio da pomjera ruku. Stavila sam ruku preko usta pokušavajući da prekrijem izdah.
"Dobro ali požuri, i dali želite nešto da jedete?"
Pitao je Jin na šta se Jimin nasmijao gledajući u mene kako se borim da ne ispustim nikakav zvuk.
"Ne"
Rekao je Jimin
"Uredu"
Rekao je Jin te sisao niz stepenjice
"Ajde ljubavi svrsi "
Rekao je tiho te ubrzao ruku
"Jiminn..."
Prešla sam rukama preko njegovih ledja te opustila tijelo.
"Dobra djevojčica"
Rekao je te polizao svoje prste
"Ja sam upravo jeo"
Rekao je sa bezobraznim osmijehom. Poljubio me je još jednom te ustao oblačeći majicu.⚠️Kraj seksi scene😏....⚠️
"Kada se smiriš dodji dole "
Rekao je te se nasmijao. Ja nisam ništa rekla samo sam klimnula glavom pokušavajući da dodjem do zraka.
"Volim te"
Rekao je te izašao iz sobe.....Jimin P.O.V
Silazio sam niz stepenjice sa bezobraznim osmijehom na licu. Bila je tako seksi onako bespomoćna ispod mene. Slike od maloprije su mi se motale po glavi sve dok nisam ušao u dnevni boravak koji je idalje bio u haosu.
"Da čujem šta imate"
Rekla sam te sjeo na kauč paleći cigaru
"Jimin njena mama nije mrtva"
Rekao je Yoongi na šta sam ga ja šokirano pogledao
"Kako misliš?"
Pitao sam na šta mi je on okrenuo laptop. Na laptopu je bio video iz sobe u kojoj su bili moj otac i njena mama.
"Ona je ubila tvog tatu Jimin"....
YOU ARE READING
My Stepbrother😈
Action"Jimin ne možemo ovo raditi, ti si mi brat!" "Krivo! Ja sam ti polu brat...a sad dodji kod mene babygirl" ⚠️Ova priča sadrži sve i svašta! Čitajte na vlstitu odgovornost⚠️