Y/N P.O.V
Moj pakao je počeo. Ostala sam sama sa Jiminom. Od kad su nam roditelji izašli iz kuće nisam napuštala sobu. To je trajalo neko vrijeme sve dok nisam ogladnila. Ma divno! Polako sam izašla iz sobe te krenula prema kuhinji. U nadi da Jimin nije kuci ili da ga barem ne sretnem negdje. Polako sam ušla u kuhinju te izvadila neke stvari iz frižidera. Krenula sam nazad u sobu ali zastala kad sam cula kako se neko smije u dnevnom. Lagano sam otvorila vrata te pogledala unutra. Ugledala sam curu kako lezi na kauču a Jimin je ležao preko nje. Ljubili su se i izgledalo je kao da će pojesti jedno drugo. Odvratno. Zatvorila sam opet vrata te odlucila da ipak jedem u kuhinji. Sa obzirom da je sad zauzet neće me diradi. Sjela sam za sto te počela jesti gledajući nešto na telefon. Proslo je neko vrijeme i u kuhinju je ušla cura koja se maloprije ljubila sa Jimin-om. Na sebi je imala štikle sorc i grudnjak. Curo obuci se molim te. Pogledala sam je kratko te nastavila jesti.
"Um možeš mi dati času vina"
Rekla je na šta sam je poprijeko pogledala.
"Imas ruke uzmi sama"
Rekla sam te nastavila gledati u telefon
"Ti radis ovdje! Ustani i daj mi vino odmah!"
Rekla je na šta sam ja prevrnula ocima
"Odjebi!"
Rekla sam na šta je ona otvorila usta do poda. Odjednom mi je prisla te mi udarila samar na šta sam je ja sokirano pogledala
"Rekla sam da mi das vino!!!"
Rekla je na šta sam se ja nasmijala te ustala sa stolice. Nasula sam času vina te joj prisla. Izvrnula sam času te prosula vino po njoj.
"Izvoli"
Rekla sam te bacila času pored njenih nogu.
"Ubicu te!!"
Vrisnula je te krenula da me udari. Brzo sam joj uhvatila ruku te je zavrnula. Oborila sam je na pod te joj udarila samar. Drugom rukom sam je uhvatila za kosu te joj glavu pribila jako od pod
"Slušaj me kurvetino! Ako te Jimin jebe to ne znaci da samnom možeš pričati kako hoćeš! Jel ti jasno?!"
Rekla sam dok je ona plakala pokušavajući da ustane.
"Jimin pomozi mi"
Proderala se na šta sam se ja nasmijala te joj još jače pritisnula glavu od pod.
"Ja sam svoje rekla kurvo!"
Rekla sam te je pustila a zatim krenula prema sobi. Mrzim kurve!....Jimin P.O.V
"Jimin pomozi mi!!!"
Zacuo sam Anin glas te krenuo prema kuhinji. Kada sam usao unutra ugledao sam je kako lezi na podu. Bila je sva prljava od vina i kosa joj je bila razcupana. Prišao sam joj te se sageo gledajući u njeno lice. Plakala je. Primjetio sam razbijenu času pored nje te prevrnuo ocima.
"Jesi to pala? Zasto hodaš u stiklama i nosiš vino?"
Pitao sam živčano
"N-nisam pala neka cura me je napala"
Rekla je na šta sam ja raširio oči. Jedina cura u kući je Y/N. Ona je uradila ovo. Pogledao sam opet Anino lice bilo je crveno. Izgleda da ju je Y/N dobro prebila.
"Mislim da je bolje da ideš kući. Ja ću to rijesiti"
Rekao sam te izašao iz kuhinje. Krenuo sam prema sobi od Y/N. Ne može tako da se zajebava sa mojim igračkama....Y/N P.O.V
Ležala sam mirno na krevetu dok neko nije kupijo nogom od moja vrata. Pogledala sam prema njima te ugledala nijednog Jimina. Uletio je u sobu te me podigao tako da sam stojala ispred njega.
"Šta ti misliš ko si?! Ha! Zasto si udarila curu?!"
Pitao je bjesno na šta sam se ja nasmijala
"Misliš kurvu?"
Pitala sam smireno na šta se on još više naljutio. Kreno je da podigne ruku ali sam mu je uhvatila te je zavrnula.
"Jimin ne zajebavaj se samnom! Ako sam jednom bila dobra prema tebi to ne znaci da se možeš ponašati kako hoćeš!"
Rekla sam te ga gurnula a zatim izašla iz sobe. Idiot!....Jimin P.O.V
Nasmijao sam se dok sam je gledao kako izlazi iz sobe. Probala je da mi zavrne ruku. Hah slatko. Pustio sam je da to uradi jer je bila slatka onako ljuta. Ali sad igramo po mom Y/N
Y/N P.O.V
Izašla sam iz kuće te sjela pored bazena. Jimin misli da se može zezati samnom!? Čekaj ja sam zaboravila da je on kriminalac!!! Zavrnula sam mu ruku! Šta ako me ubije?! Šta ako mi se bude osvetio? Joj moram da odmorim mozak! Uzela sam telefon te poslala Hobiu poruku.
Ostavila sam telefon na sto te se nasmijala. A sad šta da obučem veceras???....
YOU ARE READING
My Stepbrother😈
Action"Jimin ne možemo ovo raditi, ti si mi brat!" "Krivo! Ja sam ti polu brat...a sad dodji kod mene babygirl" ⚠️Ova priča sadrži sve i svašta! Čitajte na vlstitu odgovornost⚠️