Y/N P.O.V
Sjedila sam sa Hobi-em u dnevnom boravku.
Došao je do mene te mi pružio času u kojoj se nalazio alkohol.
"Izvoli"
Rekao je na šta sam ja klimnula glavom uzimajući času iz njegove ruke.
"Hvala"
Rekla sam tiho te otpila malo providne tekucine koja mi je parala grlo, ali ovo mi je prijalo trenutno.
"Jesi ok?"
Pitao je sjedajuci pored mene uzimajući času sa stola. Klimnula sam glavom te ga pogledala.
"Ne znam zasto je to uradila..."
Zastala sam te stavila času na sto.
"Ne znam zato je Jimin pomislio da ja imam vezu sa ti..."
Rekla sam brisajuci suze koje su mi klizile niz obraze.
"Ej smiri se sve je ok, saznaćemo sve"
Rekao je grleci me
"Ne znas koliko me je ovo sve povrijedilo..."
Rekla sam kroz plac
"Y/N dali ga volis?"
Kao da me je grom udario kada je postavio to pitanje. Dali ga volim? Ne znam? Ali zasto me ovo sve boli? Zasto me svaka njegova rijec probada u srcu?
"Ne znam Hobi....ne znam"
Rekla sam te popila sve sto se nalazilo u čaši.
"Šta misliš da nazovem mamu?"
Pitala sam gledajući ga nervozno
"Ne znam....probaj"
Rekao je na šta sam ja uzela telefon te okrenula njen broj. Odzvonilo je par puta a nakon toga sam cula nervozno "Halo..."
Na telefonu:
Ja: Mama gdje si?!
Mama: Y/N....ja ovaj...pa sa tatom sam na odmoru...
Ja: Mama ne laži me! Znam da je mrtav!
Mama: Dali Jimin zna za to?
Pogledala sam u Hoseoka koji je brzo odmahnuo glavom.
Ja: Ne...Ne zna
Mama: kako ti znas?
Ja: To nije bitno sad! Žalim da znam šta se desilo...
Mama: Y/N ja sam ga ubila...Želim da preuzmem njegovu mafiju, a ti ćeš mi pomoći u tome...
Ja: M-molim? Ja? Zasto si to uradila!!!
Mama: Nemam puno vremena sad....želim njegovo bogatstvo i uskoro ću ga dobiti! Želim da mi pomogneš da ubijemo Jimina...i onda...onda je sve naše Y/N bićemo bogate....
Da ubijemo Jimina? Ne! Nemogu joj to dozvoliti. Odjednom Hoseok mi se približio
"Reci joj da ćeš uraditi šta ona kaže...tako ćemo je uhvatiti"
Rekao je tiho, tako da sam ga samo ja mogla cuti. Klimnula sam glavom te nastavila pričati.
Ja: uredu mama, sa tobom sam...
Mama: Divno, zvaću te za par dana kad napravim plan...a do tada se pazi, nemoj da te Jimin zavede!
Ja: U-uredu
Nakon toga je prekinula poziv bez i jedne rijeci. Gledala sam sokirano u telefon, nisam mogla da vjerujem da je ona ovo sve napravila, i da želi da ubije Jimina. Počela sam da placem...nisam zeljela da naudi Jiminu.
"Ej šta je bilo?"
Pitao je Hoseok gledajući me zabrinuto.
"Hobi ne želim da ubije Jimina....ne može to da uradi"
Rekla sam na šta se on nasmijao
"Jimina? Jeli pričamo o istom Jiminu? Y/N ne može ga ubiti, koliko god dobar plan da napravi...Jimin je najjači mafijaš na svijetu, ona to ne zna, nije ga upoznala toliko dobro, a nisi ni ti, Jiminu niko nikada ništa nije uradio"
Rekao je i moram priznati to me je smirivalo.
"Sada ćemo da čekamo da cujemo kakav plan ona ima, ali prije toga moramo sve reci Jiminu"
Rekao je na šta sam ja klimnula glavom.
"Šta mi to morate reci?"
Začula sam dubok hladan glas iza nas. Čitavo tijelo mi se najezila kad sam se okrenula gledajući u Jimina koji je bio naslonjen na zid."Znao sam da ćeš doci"
Rekao je Hobi na šta je Jimin zapalio cigaru
"Nisi mi odgovorio na pitanje"
Rekao je Jimin te počeo hodati do nas. Bio je sve bliže i bliže, a ja sam mislila da će mi srce izletili. Sjeo je preko puta mene te pogledao Hoseoka pa mene.
"Da čujem"
Rekao je povlačeći dim
"Ovako".....Nakon nekog vremena Hoseok mu je sve ispričao dok je Jimin čitavo vrijeme gledao u mene. Nisam mogla da shvatim njegov pogled. Kao da je gledao kroz mene.
"Znaci plan joj je da me ubije?"
Pitao je Jimin te se sarkastično nasmijao
"Tako nekako, da bi dobila vaše, to jeste sada tvoje bogatstvo"
Rekao je Hoseok dok sam ja samo mirno sjedila, bez i jedne rijeci.
"Njoj je jasno da joj mogu prostirati mozak kad god ja to poželim?"
Pitao je gaseci cigaru. Ne znam zasto ali me je to malo zabolilo. Koliko god sam mrzila mamu sto je ubila njegovog oca...opet ne bi voljela da je neko ubije, ipak mi je mama....
"Jimin molim te možemo li ovo nekako rijesiti bez ubijanja?"
Napokon sam progovorila na šta me je on prostrijeljao pogledom
"Ti mene zajebavaš?!"
Pitao je probadajucu me svojim smedjim ocima
"Znaci ona može mene da ubije! A ja nju ne?! Ona može da UBIJE MOGA OCA!? A JA NJU NE!!!"
Proderao se te udario rukom od sto na šta sam ja poskocila.
"ODGOVORI MI"
Opet je udario rukom od sto na šta su meni suze krenule.
"Nisam to rekla...."
Rekla sam tiho gledajući u pod
"Boli me kurac šta si rekla! I šta si mislila! Sad ideš samnom! I bićeš u sobi! Sve dok ti se ona ne javi! A onda ću vidjeti šta ću sa tobom! JEL TI JASNO!"
Njegov glas mi je proparao uši na šta sam ja samo klimnula glavom.
"POLAZI ZAMNOM!"
Rekao je te me povukao za njim
"Hoseok dodji sutra da popričamo o planu"
Rekao je na šta je Hobi klimnuo glavom.
"Jimin nemoj da je povrijedis!"
Rekao je Hoseok na šta se Jimin samo sarkastično nasmijao.
Naprimjetno sam mahnula Hobiu te izašla iz kuće. Jimin me je brzo ugurao u auto te krenuo da vozi.
"UBICU JE!"
Rekao je udarajući rukom od volan.
"A ti..."
Rekao je te zaustavio auto na sred ceste. Okrenuo se prema meni te me uhvatio za vrat.
"Budem li saznao da imas nekakve veze sa njom....nećeš se lijepo provesti! Ako si mislila da ćeš me uhvatiti na šarm...i da ću pasti na tebe onda si se zajebala! Ne znas koliko sam ljudi ubio, i kako sam ih ubio!"
Rekao je te mi pustio vrat a zatim nastavio da vozi. Nisam se usudila da ga pogledam, nikad ga nisam vidjela ovakvog. Zasto mi idalje ne vjeruje?.....Nakon nekog vremena stigli smo ispred kuće. Hodala sam iza njega ne progovarajuci rijec. Popeli smo se uz stepenjice te dosli do moje sobe. Gurnuo me je unutra te me pogledao.
"Nemoj da te vidim van sobe! Jer ako te uhvatim nećeš moći više da hodaš! Jel jasno!?"
Klimnula sam glavom te čekala da ode. Pogledao me je još jednom te snažno zalupio vratima. Čim su se vrata zatvorila pala sam na krevet sva u suzama... zasto sam ovakva! Zato placem!? Neću više ovo! On nije niko ko mi može govoriti kako ću se ja ponašati! Ako ja znam da nisam kriva nemam se čega bojati! Dosta mi te je Park Jimin!!.....
CZYTASZ
My Stepbrother😈
Akcja"Jimin ne možemo ovo raditi, ti si mi brat!" "Krivo! Ja sam ti polu brat...a sad dodji kod mene babygirl" ⚠️Ova priča sadrži sve i svašta! Čitajte na vlstitu odgovornost⚠️