5 Dio

666 14 4
                                    

Y/N P.O.V

Ležala sam na krevetu u pidžami slušajući muziku.

Bilo mi je dosadno pa sam upalila svijece te ugasila svijetlo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bilo mi je dosadno pa sam upalila svijece te ugasila svijetlo. Volim mrak.
Legla sam opet na krevet te počela gledati nešto na telefonu. Nakon par minuta to mi je dosadilo pa sam počela plesati uz pjesmu watch me burn. I moram priznati uživala sam...

Jimin P.O.V

Sjedio sam u dnevnom boravku gledajući TV. Odjednom sam čuo muziku koja je dolazila sa sprata. Ustao sam sa kauca te krenuo hodati prema tom zvuku. Pratio sam zvuk te došao do sobe od Y/N. Polako sam otvorio vrata te ugledao nju kako pleše u mraku, i moram priznati izgledala je tako sexy. Polako sam usao u sobu te zatvorio vrata. Muzika je bila glasna pa nije mogla da čuje da sam usao. Stajao sam tako u mraku gledajući svaki njen pokret. Samo da zna šta bi joj sve radio ona nije ni svjesna....

Y/N P.O.V

Pjesma se lagano blizila kraju pa sam odlucila da je pustim još jednom. Opet sam počela plesati te se okrenula. Srce mi je stalo kad sam ugledala mušku sijenku kako stoji pored vrata
"Jimin?"
Pitala sam na šta se on nasmijao
"Nedostajao sam ti ljubavi?"
Pitao je te mi krenuo prilaziti
"Ne ni malo"
Rekla sam te prekrstila ruke na grudima
"Mmm znas mnogo sexy plešeš, a i ta pidžama ti stoji jebozovno"
Rekao je te mi skroz prišao
"Od kad si ovdje?!"
Pitala sam živčano na šta je on stavio ruke oko mog struka te me privukao sebi.
"Par minuta"
Rekao je te prešao nosom preko mog vrata
"Hmm fino mirisis baby"
Rekao je dubokim glasom te me ugrizao za uho. Ne znam zasto ali mi se svidjao svaki njegov pokret.
"Jimin mislim da je vrijeme da odeš!"
Rekla sam te krenula da ga guram dalje od sebe ali se on nije ni pomjerio. Bio je prejak. Odjednom me je gurno na krevet te legao preko mene.
"Ja ću raditi šta ja hoću!"
Rekao je te jednom rukom prešao preko mojih nogu.
"Znam da ti se ovo svidja ljubavi, opusti se"
Rekao je te usnama prešao preko mog vrata na šta sam ja uzdahnula
"J-Jimin molim te izadji"
Rekla sam kroz izdah na šta se on nasmijao.
"Znam da hoćeš ovo"
Rekao je i bio je upravu, zeljela sam da ga poljubim ali to je bilo pogrešno.
"Poljubi me Y/N"
Rekao je te jezikom prešao preko moje dodje usne. Ma zajebi ovo! Uhvatila sam ga oko vrata te nam spojila usne. Krenuo je da mi uzvraća klizeći rukama po mom tijelu. Nakon par minuta sam ostala bez vazduha. On je to primjetio te se odmakao od mene. Nije čekao ni sekundu, napao je moj vrat te moje ruke stavio iznad moje glave. Našao je moju slabu tačku te je krenuo sisati.
"Ah Jimin"
Uzdahnula sam te izvila ledja
"Zelis li me baby?"
Pitao je te se nasmijao meni u vrat čineći moje tijelo da se najezi. Taman kad sam htjela odgovoriti začuli smo glas koji je dolazio sa dodjeg sprata.
"Y/N, Jimin gdje ste"
Začula sam mamin glas te uplašeno pogledala u Jimina koji se smijao.
"Bjezi !"
Rekla sam te ga gurnula a zatim ustala sa kreveta.
"Nastavićemo kasnije ljubavi"
Rekao je te me jednom rukom uhvatio za struk. Poljubio me je na blic te izašao iz sobe. Stajala sam zbunjena tako u sobi. Zasto sam ovo uradila? Zasto ne mogu da ga gurnem od sebe? Uf Y/N prekini razmišljati! Popravila sam pidzamu te sišla niz stepenjice. Ušla sam u dnevni boravak i tamo ugledala mamu Jimina i "tatu".
"Šta ste radili gore"
Pitala je mama na šta sam ja pogledala Jimina koji me je sa osmijehom odmjeravao.
"Um slušali smo muziku i pričali o nekim glupim stvarima"
Rekla sam na šta je mama klimnula glavom
"Y/N kasnije ćemo da nastavimo tu priču"
Rekao je Jimin sa osmijehom na licu prelazeći prstom preko usana.
"Y/N ti imas momka?"
Pitala je mama sretno na šta sam je ja cudno pogledala.
"Ha? Nemam"
Rekla sam na šta se ona opet nasmijala
"Ne laži me šta ti je onda to na vratu?"
Pitala je na šta sam ja pogledala Jimina koji se samo bezobrazno smijao.
Otisla sam kratko do kupatila te se pogledala u ogledalo.

Sranje! Jimin ubicu te! Vratila sam se u dnevni boravak te prekrila vrat rukom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sranje! Jimin ubicu te! Vratila sam se u dnevni boravak te prekrila vrat rukom.
"To mi je od pegle za kosu"
Rekla sam nervozno
"A okey onda, nego djeco moramo nešto da vam kažemo"
Rekla je mama te sjela na kauču pored tate. Ja sam sjela pored Jimina cekajuci da mama nešto kaže.
"Ja i vas tata idemo na putovanje tako da će te neko vrijeme ostati sami"
Rekla je na šta sam ja raširila oči.
"Koliko dugo?"
Pitala sam nervozno
"Dva mjeseca, i sutra krećemo "
Rekla je na šta sam se ja uhvatila za glavu. Pogledala sam u Jimina koji je mirno sjedio na kauču sa zlobnom osmijehom na licu.
"Uredu fino se provedite, i ne brinite paziću na Y/N vrlo dobro"
Rekao je te prebacio ruku preko mog ramena. Čekaj ja treba da ostanem 2 mjeseca sama, sa ovim perverznjakom? Čekaj dali da kažem mami da su mafijaši? Uf to ne bi bila dobra ideja, Jimin bi me ubio, ali stvarno ubio.
"Idemo da se pakujemo"
Rekli su te izasli iz sobe. Pogledala sam u Jimina koji me je odmah pribio uz kauč te legao preko mene.
"Sad si samo moja ljubavi. Samo moja".....

____________

My Stepbrother😈Where stories live. Discover now