13 Dio

542 13 2
                                    

Y/N P.O.V

Polako otvaram oči. Bila sam u svojoj sobi. Nasmijala sam se te ustala sa kreveta. Danas je dan kad ću pokazati Jimin da se samnom više neće zajebavati. Ušla sam u kupatilo te oprala kosu a zatim obavila ličnu higijenu. Osusila sam kosu te se presvukla.

Stavila sam malo šminke te izašla iz sobe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stavila sam malo šminke te izašla iz sobe. Dok sam hodala niz stepenjice kroz glavu mi je prolazila Jimin-ova recenica od sinoc "Ne napustaj sobu". Nasmijala sam se te ušla u dnevni gdje su bili momci i naravno Jimin.
"Jutro momci"
Rekla sam ne gledajući u njih. Krajičkom oka sam primjetila Jimina kako me gleda ali me nije bilo briga. Prošla sam kroz dnevni te ušla u kuhinju.
Dok sam pravila doručak začula sam vrata iza mene kako se otvaraju i zatvaraju. Znala sam odmah ko je.
"Šta radis ti koji kurac ovdje!? Huh? Jesam sinoc rekao sam ne napustas SOBU!!"
Rekao je Jimin na šta sam se ja okrenula te zagrisla palačinku koja mi se nalazila u ruci.
"Hoćeš malo?"
Pitala sam pružajući palačinku prema njemu. On me je samo probadao pogledom na šta sam ja slegnula ramenima.
"Ok više za mene"
Rekla sam te se opet okrenula. Odjednom sam bila pribijena uz zid od strane dotičnog.
"Ti se dobro zajebavaš samnom"
Rekao je pribijajuci svoje tijelo uz moje. Nasmijala sam se te klimnula glavom.
"Slušaj me Jimin....mene iskreno boli KURAC AKO MI NE VJERUJES! Ja sam mamu juče zvala da vidim koji joj je plan! DA TEBI POMOGNEM SKOTE JEDAN! A ti se ovako ponašaš prema meni! E pa imam nešto da ti kažem Jimin! JEBI SE!"
Rekla sam paleći mu samar. Vidjelo se da je ljut ali me nije bilo briga. Osjetila sam njegovu ruku oko svog vrata.
"Ovo si sad uradila i nikad više!"
Rekao je te otvorio oči
"Ili šta?"
Pitala sam sa osmijehom na licu
"Ubices me? Huh? Pa izvoli ubi me"
Rekla sam te raširila ruke. On me je prvo gledao a zatim se nasmijao.
" Stvarno imas petlje, da meni odgovoriš"
Rekao je te ruke spustio na moj struk.
"Znaci ti mi govoriš da ti nemas nikakve veze sa njom"
Pitao je prelazeći prstima preko mojih usana.
Odmahnula sam glavom.
"Uredu onda....idemo u dnevni, nazvaces je i pitati koji joj je plan"
Rekao je na šta sam ja klimnula glavom stavljajuci ruke oko njegovog vrata. Kad sam mislila da će se odmaketi od mene pribio me je uz sebe spajajući nam usne. Prvo mu nisam uzvraćala ali nakon par sekundi mi se tjelo samo opustilo uzvracajuci mu svaki poljubac. Uspjela sam da se nekako odmaknem od njega na šta se on nasmijao.
"Falilo mi je ovo..."
Rekao je grickajuci usnu. Prevrnula sam ocima pokušavajući da se odmaknem.
"Idemo sad....a veceras možemo da nastavimo ono sto smo sinoc započeli"
Rekao je spuštajući ruke na moju zadnjicu.
"Samo sanjaj Park"
Rekla sam te ga odgurnula izlazeći iz kuhinje....

Jimin P.O.V

Gledao sam je kako sa svojim vitkim tijelom lagano izlazi iz kuhinje. Nasmijao sam se te se naslonio na zid. Ne znam zasto sam ono sve juče rekao kad sam sam znao da ona nema veze sa njenom mamom, ali izgleda da sam bio previše bjesan....moram da naučim da se kontrolišem u njenoj blizini.....

My Stepbrother😈Where stories live. Discover now