Y/N P.O.V
"Y/N izlazi iz kuće auto je tu!!!"
Viknula je mama sa donjeg sprata na šta sam prevrnula ocima.
"Idemmmm!!!!"
Proderala sam se kako bi me mogla cuti, a zatim izašla iz moje sada već stare sobe. Da selim se, moja majka se udaje i selimo se kod njenog novog muza a moga novog tate. Izašla sam ispred kuće te ubacila kofere u auto. Sjela sam na zadnje sjedište te zatvorila vrata.
"Dobar dan Gospodjice Kim ja sam Jack od danas vas osobni vozač, gospodin Park vas očekuje kuci"
Rekao je vozač mojoj mami na šta se ona nasmijala te klimnula glavom. Wow mora da je veoma bogat čim ima svog vozača. Nakon duže vožnje otvorila sam oci kada sam osjetila da auto staje. Izašla sam iz auta te raširila ociLako ću se navici na ovo.
"Gospodin Park vas čeka"
Rekao je Jack te uzeo naše kofere. Dok smo hodali primjetila sam mnogo zaštitara koji su hodali oko kuće. Vrata nam je otvorila starija žena, izgledala je kao kućna pomoćnica.
"Dobrodošli"
Nasmijala se te nas pustila da prodjemo.
"Stigle ste"
Rekao je covjek koji je sjedio na kauču. Nasmijao se te zagrlio moju mamu.
"Zdravo Y/N ja sam Park Chen, ali me možeš zvati tata"
Rekao je te se nasmijao. Klimnula sam glavom uzvraćajući mu osmijeh.
"O i da ovo je moj sin Park Jimin"
Rekao je te pokazao rukom na momka koji je sjedio na kauču. Pogledala sam ga i moram priznati napalila sam se.On treba da mi bude brat? A ne ne ne!
"Jimin pokaži sestri sobu mi moramo nešto da riješimo oko vijencanja"
Jimin je klimnuo glavom te uzeo moj kofer. Nisam ništa rekla samo sam krenula hodati za njim usput gledajući kuću. Došli smo ispred nekih vrata te ušli unutra.Wow. Soba je stvarno prelijepa i ogromna. Jimin je spustio kofer na pod te se okrenuo prema meni
"Ovo je tvoja soba, nadam se da ti se svidja ako šta trebas moja soba je preko puta tvoje"
Rekao je te krenuo izlaziti. Ne znam zašto sam ovo uradila. Povukla sam ga za rukav na šta se on okrenuo te me čudno pogledao. Približila sam mu se te nam spojila usne. Začudila sam se kad sam osjetila da pomijera usne uzvraćajući mi poljubac. Pribio me je uz zid te spustio ruke na moj struk probijajući me bliže sebi. Nakon par minuta odmakeo se od mene te se nasmijao
"Vidimo se kasnije"
Namignuo je a zatim izašao iz sobe ostavljajući me samu u mojim mislima
"Zašto sam to uradila?"
Uhvatila sam se za glavu razmišljajući o onome sto se desilo prije par sekundi. Ali dobro se ljubi. Joj bože Y/N ućuti!
"Uf bolje da se raspakujem"
Uzela sam kofer te krenula da slažem stvari idalje misleći o Jiminu. Ima nešto u sebi sto mi se svidja, ali to nešto u istom trenutku nije dobro. On je sada moj polu brat....Nakon dva sata:
Završila sam sa raspakivanjem, a usput sam se istuširala. Sjela sam na krevet te krenula da gledam nešto na telefonu. Podigla sam glavu kad sam primjetila da neko ulazi u moju sobu. Pogled mi je zastao na Jiminovom prelijepom licu.
"Ja sam planirao izaći večeras, hoćeš samnom?"
Pitao je na šta sam ja klimnula glavom
"Uredu budi spremama do devet"
Krenuo je izlaziti ali sam ga ja zaustavila. Uhvatila sam ga za duks koji je imao na sebi, te ga lagano okrenula. Kada me je pogledao zaboravila sam sve šta sam htjela pitati. Gledao je u mene par sekundi a onda me gurnuo na zid. Približio mi se te krenuo da mi ljubi vrat prelazeći rukama preko mog tijela.
"Ah Jimin"
Zastenjala sam kad je krenuo da sisa jedan dio mog vrata. Nasmijao se te se odmakeo od mene.
"Ako si htjela da pitaš gdje idemo, idemo u klub, vidimo se kasnije slatkišu"
Poljubio me je još jednom te izašao iz sobe. Ok ovo mora da prestane.....______________
YOU ARE READING
My Stepbrother😈
Action"Jimin ne možemo ovo raditi, ti si mi brat!" "Krivo! Ja sam ti polu brat...a sad dodji kod mene babygirl" ⚠️Ova priča sadrži sve i svašta! Čitajte na vlstitu odgovornost⚠️