Y/N P.O.V
Sjedila sam za kuhinjskim stolom cekajuci sluzavku da donese hranu. Jimin je sjedio preko puta mene dok su moja mama i moj tako reci novi tata sjedili pored mene.
"Onda kako ste se ti i Jimin složili?"
Pitala je moja mama te odpila malo vina iz njene čaše. Pogledala sam u Jimina koji se zlobno smijeskao te mi namignuo.
"Um...sve je super mama"
Rekla sam na šta se ona nasmijala
"Drago mi je to cuti"
Rekla je te pogledala Jimina koji joj se slatko nasmijao. Ha? Kako ovako lako promijeni karakter!? Ufff!
"Nego gospodine park...."
Rekla sam na šta me je Chen prekinuo
"Slobodno me možeš zvati tata Y/N"
Rekao je na šta sam ja nervozno klimnula glavom.
"Um...tata čime se ti i Jimin bavite"
Pitala sam na šta je Jimin nervozno pogledao u njegovog oca.
"Mislim imate ogromnu kuću, puno auta, zastitara, kucne pomoćnice i to"
Rekla sam te stavila hranu u usta cekajuci odgovor.
"Ja...ova...držim firmu sa Jimin-om"
Rekao je tata na šta sam ja klimnula glavom
"Khm Y/N mislim da je vrijeme da se ideš spremiti"
Rekao je Jimin na šta nas je moja mama pogledala
"Gdje idete?"
Pitala je te pogledala u mene pa u Jimina
"Moj drug organizuje zabavu pa sam mislio da Y/N podje samnom"
Rekao je Jimin na šta se moja mama nasmijala
"O pa to je bas fino, Ajde Y/N idi se spremi"
Rekla je te me krenula gurati u namjeri da ustanem. Klimnula sam glavom te krenula prema sobi.
Ušla sam u sobu te krenula kopati po ormaru. Čekaj šta da obučem? Ne znam gdje idemo. Taman kad sam krenula da nadjem Jimina sudarila sam se sa njim na vratima.
"Tebe trazim"
Rekla sam na šta se on nasmijao
"Evo nasla si me"
Rekao je na šta sam ja prevrnula ocima
"Gdje idemo?"
Pitala sam te prekrstila ruke
"Idemo u klub i nemoj da oblacis nešto provokativno"
Rekao je na šta sam se ja nasmijala
"Važi ajde sad izlazi"
Rekla sam te ga gurnula. Krenuo je nešto reci ali sam mu zalupila vrata pred nosom. Naslonila sam se na vrata te se nasmijala. Ništa provokativno? Gledaj me Park.....Nakon nekog vremena završila sam sa spremanjem. Stala sam ispred ogledala te se zadnji put pogledala.
Nasmijala sam se te sjela na krevet cekajuci Jimina. Uzela sam telefon te poslala Hoseoku poruku.
Kada sam završila ustala sam sa kreveta te sišla u dnevni boravak. Tamo su sjedili mama i tata. Gledali su neki film i nisu ni primjetili da sam tu.
"Khm gdje je Jimin?"
Pitala sam na šta su se oni okrenuli prema meni.
"Oh Y/N sreco izgledaš prelijepo"
Rekla je mama na šta sam se ja zlobno nasmijala
"Evo i men....e"
Rekao je Jimin te zastao odmjeravajuci me
"Y/N idi se presvuci"
Rekao je tiho, mama i tata ga nisu mogli cuti.
"Vidimo se idemo mi"
Rekla sam te krenula izlaziti iz kuće
"Ljepo se provedite"
Rekla je moja mama na šta sam se ja nasmijala
"Vjeruj mi da hoćemo"
Rekla sam sama sebi te izašla iz kuće . Ispred kuće su me dočekam zastitari. Odmjerili su me te se naklonili kad su skontali da ih gledam.
"Gospodjo Y/N izvolite, gospodin Park će stići za minut"
Rekao je jedan od njih te mi otvorio vrata od auta.Nasmijala sam mu se te ušla u auto cekajuci Jimina. Poslala sam poruku Hoseoku da krene te vratila telefon u torbu. Pogledala sam kroz prozor te ugledala zivcanog Jimina kako se priblizava autu.
"Momci pazite da sve bude uredu"
Rekao je zastitarima te nastavio hodati gledajući u mene. Zabava može da počne....._______________
YOU ARE READING
My Stepbrother😈
Action"Jimin ne možemo ovo raditi, ti si mi brat!" "Krivo! Ja sam ti polu brat...a sad dodji kod mene babygirl" ⚠️Ova priča sadrži sve i svašta! Čitajte na vlstitu odgovornost⚠️