14 Dio

532 14 1
                                    

Y/N P.O.V

Sjedila sam sa momcima u dnevnom cekajuci moju mamu da me nazove.
"Eto ga zvoni! Javi se"
Rekao je Taehyung na šta sam ja uzela telefon. Uzdahnula sam te se javila
Na telefonu:
Ja:Halo
Mama: Y/N jesi sama?
Pogledala sam u Jimina koji je klimnuo glavom
Ja: jesam
Mama: super...naći ćemo se veceras u klubu Xxx. (Izmislite neko ime za klub).
Povedi Jimina sa sobom! Ali nemoj da mu govoriš nešto...
Jimin se tiho nasmijao a zatim se naslonio na kauč.
Ja: uredu...um u koliko sati?
Mama: budi tu u deset...ja ću te zvati
I nakon toga je prekinula.
"Izgleda da imamo party veceras"
Rekao je Jimin sa osmijehom te ubacio metke u pištolj.
"Jimin...jel bas moras da je ubiješ?"
Pitala sam nervozno dok je on gledao u pištolj
"Da"
Rekao je kratko na šta sam ja pogledala u pod.
"A sad ovakav je plan...."

Proslo je neko vrijeme. Za pola sata trebam biti u klubu. Stala sam ispred ogledala te se zadnji put odmjerila.

"Jesi spremna?"Začula sam Jimin-ov glas te se okrenula gledajući u njega

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Jesi spremna?"
Začula sam Jimin-ov glas te se okrenula gledajući u njega. Odmjerio me je par puta te zagrizao usnu.
"Baby....izgledaš pe sexy"
Rekao je te mi prišao hvatajući me za kukove. Nasmijala sam se te za odmjerila.
(Jimin-ov outfit)

"I ti isto"Rekla sam grickajuci usnu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"I ti isto"
Rekla sam grickajuci usnu. On se samo nasmijao te mi se još više približio. Primjetila sam kako gleda u moje usne i odlucila sam da se malo igram sa njim.
"Zar ćeš ih samo gledati?"
Pitala sam prelazeći rukama preko njegovog vrata pa sve do lanca koji je imao na sebi. Uhvatila sam ga rukom za lanac te ga povukla prema sebi spajajući nam usne. Nije čekao ni sekunde, odmah me je krenuo grubo ljubiti klizeći rukama do ruba moje haljine. Kad sam ostala bez vazduha odmakela sam se od njega popravljajuci mu jaknu.
"Zavrsicemo kasnije"
Rekao je sa zlobnim osmijehom te me uhvatio za ruku. Izasli smo iz sobe te izasli iz kuće. Vani su nas već čekali momci. Primjetila sam da svi sjede na autima i puse cigaru. Dok smo im se približavali cula sam kako se raspravljaju oko nekih gluposti.
"Ja nisam spavao sa njom!"
Rekao je Taehyung na šta su se ostali nasmijala.
"Jesi pokupio si je neku noc u klubu i otišli ste kod tebe"
Rekao je Jungkook na šta ga je Taehyung udario po ruci.
"Ok dosta sranja imamo posao da rijesimo!"
Rekao je Jimin na šta su se oni okrenuli prema nama. Ustali su sa auta te ugasili cigare. Dok im je Jimin nešto objašnjavao primjetila sam Jungkooka kako me odmijerava. Pogledala sam ga kratko a zatim se okrenula prema Jiminu.
"Znaci svako zna šta treba da radi! Nemoj da mi je neko nešto zasrao inače ću vas pobiti ko mačiće!"
Rekao je Jimin te krenuo prema svom autu. Krenula sam za njim ali zastala kad sam ga ugledala kako otvara koja vrata cekajuci mene da udjem. Nasmijala sam se te mu prisla.
"Šta je ovo?"
Pitala sam pokazivajuci rukom na vrata.
"Moram biti fin"
Rekao je te me poljubio na blic. Nasmijala sam se opet te sjela u auto. Jimin je obišao oko auta te usao u njega. Otvorio je prozor cekajuci momke.
"Pazite šta sam vam rekao"
Rekao je Jimin na šta su se momci nasmijali.
"Važi šefe"
Rekli su te nestali iz dvorišta. Pogledala sam u Jimina koji je stavljao pištolj u hlace a zatim dodao zas izlazeći na cestu. Pustio je muziku te dodao gas. Primjetila sam šest auta ispred nas.
"Spori su"
Rekao je Jimin sa osmijehom te prišao bliže jednom od auta. Otvorio je prozor te pogledao prema tom autu. Drugi auto je isto tako otvorio prozor i iz auta je izvirio Hoseok.
"Jimin jesi za trku? Kao u stara dobra veremana?"
Pitao je Hobi sa zlobnim osmijehom na šta je Jimin klimnuo glavom.
"Izgubices picko!"
Rekao je Hobi te mu se isplazio zatvarajuci prozor. Jimin je uradio isto te se nasmijao.
"Vidjecemo o tome Hoseok"
Rekao je te dodao gas. Prolazeći ispred Hoseokovog auta. Nasmijala sam se jer sam volila brzu vožnju. Jimin je to primjetio te stavio ruku na moje koljeno lagano ga pritiskajuci.
"Veceras si samo moja baby"
Rekao je te pritisnuo gas do kraja. Iskreno bio mi je tako sexy trenutno. Vozio je nenormalno brzo. Jednom rukom je upravljao auto dok je drugom prelazio preko moje noge i ne znam zasto ali me je ovo palilo....Ali nećemo mu to govoriti.....

Stigli smo ispred kluba. Jimin je pobjedio. Sačekali smo momke da dodju da bi svi zajedno mogli uci u klub.
"Šta si rekao? Da ću izgubiti?"
Pitao je Jimin dok je Hoseok hodao prema nama.
"Ajde cuti"
Rekao je Hobi kroz smijeh
"Ja nikad ne gubim"
Rekao je Jimin te me povukao prema klubu. Prije nego smo ušli uzdahnula sam još jednom a zatim zakoračila u mračnu prostoriju punu dima i glasne muzike. Uff samo da sve prodje dobro......

My Stepbrother😈Where stories live. Discover now