19 Dio

511 12 2
                                    

Y/N P.O.V

Izašla sam van iz kluba te ugledala Jimina kako hoda prema meni. Prišao mi je te me uhvatio za ruku. Nije ništa rekao samo me je uvukao u auto te krenuo da vozi. U autu nismo progovorili ni rijec. Jedino šta se čulo je bila glasna muzika. Pogledala sam ga dok je on bjesno gledao ispred njega.
"Niko te ne smije dirati Y/N"
Rekao je na šta sam ja raširila oči
"Nije me briga jeli ti ubacio drogu u pice ili nešto drugo, šta god da je uradio ubio bi ga, i ne samo njega nego svakoga, i to nek ti bude jasno"
Rekao je bjesno
"Ko god da te dirne, ko god da te povrijedi, ili pokuša sa te povrijedi kao sto je on pokušao, biće mrtav! Jel ti to jasno?!"
Pitao je te me pogledao. Klimnula sam nervozno glavom te spustila  glavu. Odjednom je zaustavio auto
"Pogledaj me"
Rekao je dok sam je idalje gledala u pod.
"Pogledaj me Y/N!!"
Rekao je sad glasnije na šta sam se ja trgnula. Lagano sam podigla glavu te ga pogledala
"Nisam ljut na tebe, i ne moras da me se bojiš, nikad ti ništa ne bi uradio"
Rekao je na šta je meni srce skocilo
"Volim te Y/N, i možda sad misliš da sam psihopata, i da sam bolestan, ali niko ne smije da te dira! NIKO!"
Rekao je na šta sam ja klimnula glavom
"Poljubi me"
Rekao je te mi se približio. Približila sam glavu njemu te ostavila mali poljubac na njegovim usnama.
"Zapamti da te volim"
Rekao je na šta sam se ja nasmijala.
"Ajde vozi sad stojimo na sred ceste"
Rekla sam na šta se on bezobrazno nasmijao.
"Hoćeš malo da se vozamo?"
Pitao je na šta sam ja klimnula glavom. Nakon toga nije ništa rekao samo je dodao gas te nastavio voziti. Osjetila sam njegovu hladnu ruku na mojem koljenu sto me je tjeralo da se najezim.
Mislim da smo prošli čitav grad a zatim dosli do plaže. Parkirao je auto te me pogledao.
"Ajde malo da prohodamo"
Rekao je na šta sam ja izula štikle te iz ostavila u autu. Izašla sam van te mu prisla. Uhvatio me je za ruku te krenuo hodati. Noc je bila prelijepa. Zvijezde i pun mjesec su se ocrtavali na otvorenom moru ispred nas. Dosli smo do ogromnog kamena te sjeli. Jimin je sao prvi te raširio noge da sjednem ispred njega. Popela sam se na kamen te sjela naslanjajuci se na njegovo misicavo tijelo. On je svoje ruke stavio oko mene približavajući me bliže njemu.
"Ko bi rekao nakon svega šta se desilo da ćemo sad sjediti ovdje"
Rekao je na šta sam se ja nasmijala.
"Od dana kad sam te vidjeo zelio sam te, samo za sebe, žalio sam svaki dio tvog tjela..."
Rekao je te mi ostavio male poljubce na vratu. Najezila sam se te mu rukom prešla kroz kosu.
"Iskreno kad sam te vidjela prvi put, nisam mogla da prestanem da te gledam"
Rekla sam na šta se on nasmijao
"Znaci od početka sam ti bio sexy?"
Pitao je te me krenuo skakljati. Počela sam se smijati i koprcati
"Ahahah Jimin prestani"
Rekla sam na šta se on nasmijao
"Priznaj"
Rekao je kroz smijeh
"Ok ok priznajem jesi"
Rekla sam na šta je on prestao
"To sam htjeo cuti"
Rekao je na šta sam ga ja udarila
"Znaci da si bila vlažna svaki put kad si me vidjela"
Rekao je sa sexy glasom te spustio ruku na moj intimni dio. Uzdahnula sam nervozno te naslonila glavu na njegovo rame.
"Priznaj"
Rekao je te počeo pomijerati ruku.
"J-Jimin..."
Nasmijao se te me ugrizao za vrat
"Priznaj ljubavi, priznaj da si me zelila svaku noc"
Rekao je i bio je upravu, iako sam mislila da je kreten privlačio me je od prvog dana.
"Priznajem"
Rekla sam kroz izdah na šta se on nasmijao idalje paomjerajuci ruku.
Taman kad ju je krenuo skloniti uhvatila sam ga za ruku. Pogledao me je sa zlobnim osmijehom cekajuci da nešto kažem.
"Nastavi molim te"
Rekla sam na šta se on opet nasmijao
"Šta da nastavim ljubavi, šta zelis? Hm? Reci mi"
Rekao je provocirajuci me
"Molim te Jimin"
Rekla sam tužno
"Šta me molim baby?"
Joj Jimin ubicu te
"Diraj me Jimin..."
Rekla sam na šta se on nasmijao te vratio ruku lagano je pomjerajuci u krug. Zatvorila sam ovi uživajući u njegovom dodiru i parfemu koji me je ubijao.
"Svidja ti se ovo?"
Pitao je na šta sam ja naslonila glavu na njegovo rame. Klimnula sam glavom te uzdahnula.
"Nisi mi odgovorila"
Rekao je te me ugrizao za vrat.
"Da"
Rekla sam tiho. Taman kad je nešto krenuo reci zazvonio mu je telefon.
"Jebem vam mater!!"
Rekao je živčano te izvadio telefon.
"ŠTA JE!"
Pitao je živčano idalje pomjerajuci ruku.
"Na plaži smo doći ćemo za pola sata"
Rekao je dok sam ja pokušavala da ne ispustim nikakav zvuk. On se na to nasmijao te nastavio pričati.
"Reci mu da i nama napravi nešto za jeti, i idi uzmi alkohol kad već nismo mogli piti u kubu, napraviti ćemo party u kući"
Rekao je a zatim prekinuo poziv.
"Ljubavi okreni se i sjedni mi u krilo"
Rekao je na šta sam mu ja sjela u krilo stavljajuci noge oko njega.
"Bože koliko si prelijepa"
Rekao je na šta sam se ja nasmijala. Odjednom mi se približio te me krenuo ljubiti. Uzvratila sam mu svaki poljubac dok sam mu rukama prolazila kroz kosu.
"Ajde idemo sad kući pa ćemo kasnije nastaviti"
Rekao je na šta sam se ja bezobrazno nasmijala. Taman kad sam krenula ustajati on me je podigao te krenuo da hoda prema autu. Vrisnula sam na šta de on nasmijao
"Jimin mogu sama da hodam"
Rekla sam stavljajuci ruke oko njegovog vrata.
"Možda sad možeš ali veceras nećeš moći"
Rekao je na osmijehom na licu. O Bože pomozi mi.....

My Stepbrother😈Where stories live. Discover now