17 Dio

681 15 7
                                    

Y/N P.O.V

"Y/N USTAJ!!!!"
Začula sam glasan vrisak sto me je natjeralo da iskocim iz kreveta. Pogledala sam po sobi te ugledala Hoseoka kako stoji na vratima.

"Mrzim te HOBI!!!!"Rekla sam gadjajuci ga jastukom"Izvini sto te budim ovako ali moras da se pakujes"Rekao je na šta sam ja raširila oči"Jel se nešto desilo?"Pitala sam stavljajuci ruke preko usta"Ahahah ne budalo! Idemo na putovanje"Rekao je na š...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Mrzim te HOBI!!!!"
Rekla sam gadjajuci ga jastukom
"Izvini sto te budim ovako ali moras da se pakujes"
Rekao je na šta sam ja raširila oči
"Jel se nešto desilo?"
Pitala sam stavljajuci ruke preko usta
"Ahahah ne budalo! Idemo na putovanje"
Rekao je na šta sam ja ukoceno stajala na sred sobe.
"Putovanje?"
Pitala sam ceskajuci se nervozno po glavi
"Da, jutros smo odlucili da nam treba odmor tako da spakuj ljetne stvari i za pola sata sidji dole"
Rekao je te izašao iz sobe
"Jutros su odlucili? Pa ne idemo u pekaru po kifle da odlučite u sekundi!"
Proderala sam se te potrčala prema ormaru....

Nakon pola sata spakovala sam sve sto mi treba...barem mislim da jesam. Brzo sam se presvukla,

stavila malo šminke a zatim zajedno sa koferom izletila iz sobe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

stavila malo šminke a zatim zajedno sa koferom izletila iz sobe. Sjurila sam niz stepenjice te uletila u dnevni.
"O bože zeno jesi normalna?"
Pitao je Taehyung koji se držao rukom za srce
"Zasto?"
Pitala sam kriveci glavu na stranu
"Šta uljećeš u sobu već sam mislio da nešto gori"
Rekao je sjedajuci na kauč
"Pa izvini sto ste me probudili pola sata prije nego sto trebamo krenuti! Planirate put ko da idemo po kifle"
Rekla sam na šta je Yoongi pljunuo kafu iz usta a zatim se odvalio smijati
"Obozavam je"
Rekao je pokazivajuci na mene
"Ajde idemo"
Začula sam glas iza sebe sto me je natjeralo da se okrenem.
"Jutro baby"
Rekao je te ostavio mali poljubac na mojim usnama.
"Izgledaš sexy"
Rekao je udarajući me po zadnjici
"O bože moje oči"
Rekao je Jin gledajući nas sa zgadjenom facom.
"Ne seri...Ajde izlazite šta čekate koji kurac? Pismenu molbu?"
Pitao je Jimin na šta su oni ustali te krenuli prema vratima. Krenula sam da uzmem svoj kofer ali me je on zaustavio.
"Ja ću to uzeti"
Rekao je uzimajući moj kofer
"Poslje tebe"
Rekao je sa osmjehom cekajuci da izadjem iz kuće. Izašla sam u dvorište cekajuci da oni stave kofere u auto .
"Ovako u jedan auto idemo ja i Jungkook, sa nama ne može niko posto je pun kofera vi morate nekako stati u taj auto"
Rekao je Hoseok pokazivajuci na auto na kom sam sjedila.
"Rijeseno Y/N će kod mene u krilo"
Rekao je Jimin otvarajući vrata. Vidim ja se ovdje ništa ne pitam.
"Vidimo se na aerodromu"
Rekao je Jungkook te upalio auto a zatim otišao. Namjoon i Jin su sjedili naprijed, a iza smo sjedili ja Jimin, Yoongi i Taehyung.
Auto je krenulo a ja sam pokušala da se namjestim jer je stvarno bilo neugodno sjediti u ovakvom položaju.
"Baby ne pomjeraj se puno, napalices me"
Rekao je Jimin i hvala Bogu ostali ga nisu mogli cuti zbog glasne muzike koju je Namjoon pustio. Pogledala sam ga upitno te se umirila.
"Gdje idemo?"
Pitala sam na šta me je Yoongi pogledao
"Hawaii"
Rekao je kratko te nastavio nešto gledati na telefonu. HAWAII?
Iz mojih misli me je prekinula Jiminova ruka koja je prelazila preko mog intimnog dijela.
"Jimin prestani vidjece nas neko"
Rekla sam tiho na šta se on nasmijao
"Opusti se"
Rekao je te nastavio da pomjera ruku preko mog šorca. Zabacila sam glavu unazad udarajući od njegovo rame. Biće ovo dugo putovanje....

My Stepbrother😈Where stories live. Discover now