Y/N P.O.V
Stajala sam sama iza kluba. Ako se pitate zasto, pa čekam mamu da se pojavi. Jimin je ostao u klubu jer je bio dogovor da se sa njom nadjem sama. Odjednom začula sam korake koji su dolazili iz mračnog prolaza, a zatim nakon par sekundi ugledala sam svoju mamu. Raširila je ruke cekajuci da joj pridjem.
"Y/N djete moje"
Rekla je te me uvukla u zagrljaj. Stajali smo tako neko vrijeme dok nisam osjetila kako mi stavlja nešto preko usana, a nakon toga mi je sve postalo crno.....Lagano otvaram oči i shvatim da sam vezana za stolicu.
"Ma šta koji kurac!?"
Rekla sam pokušavajući da se pomjerim
"Ne ne Y/N rekla sam ti da takav rijecnik ne koriste cure"
Rekla je mama koja se stvorila ispred mene.
"Šta je ovo?"
Pitala sam gledajući u konopce na mojim zglobovima.
"Ništa čekamo Jimina"
Rekla je te sjela ispred mene.
"Zar nismo mogli da ga čekamo iza kluba?"
Pitala sam sad već zivcana jer ne znam zasto ovo radi.
"Y/N, Y/N ti stvarno misliš da sam ja glupa?"
Pitala je smješkajuci se. Da mislim....
"Zasto?"
Pitala sam praveći se zbunjena.
"Vidjela sam vas u klubu....vidjela sam kako se ljubite, znam da radis sa njim!"
Rekla je na šta sam ja raširila oči
"Nije tacno, popila sam malo više"
Rekla sam pokušavajući se izvuci
"Vidjela sam vam to u ocima....volite jedno drugo"
Rekla je te pogledala u pod
"Ali ne boj se, kad ga ubijem zaboraviti ćeš ga...i njegovo bogadstvo će napokon postati naše"
Rekla je sa osmijehom. Ne znam zasto ali suze su mi krenule niz obraze kada je pomenula Jimina.
"Nećeš mu NIŠTA URADITI!"
Rekla sam mlatarajuci nogama
"O da hoću! I nećeš me zaustaviti! Jel ti jasno!"
Rekla je stavljajuci nož pod moj vrat.
"Ko si ti?"
Pitala sam je na šta se ona brzo odmakela od mene.
"Y/N izvini ja..."
Krenula je nešto reci ali ju je zvuk udaranja od vrata prekinuo.
"Dobro veće moje dame"
Osmijeh mi se pojavio na licu kad sam začula Jimin-ov glas. Mama se brzo okrenula gledajući u njega sa rasirenim ocima.
"Jeli kasnim?"
Pitao je ležerno paleći cigaru
"Tu si"
Rekla je mama sa osmijehom
"Vidim nedostajao sam vam"
Rekao je sa osmijehom povlačeći dim
"Ajde da zavrsimo ovo Jimin"
Rekla je vadeći pištolj. Uperila je u Jimina koji je stajao tako mirno kao da se ništa nije dešavalo.
"Oo mislio sam da je ovo neko porodično veće ali izgleda da sam bio u krivu"
Rekao je te bacio cigaru na pod
"Uredu onda"
Rekao je te brzinom munje izvadio pištolj pucajući mojoj mami u nogu. Ona je ispustila vrisak te pala na pod držeći se za nogu. Jimin joj je prišao te nogom šutnuo njen pištolj u stranu. Čučnuo je ispred nje te stavio pištolj na njenu glavu.
"Stvarno si mislila da me možeš ubiti?"
Pitao je te se nasmijao. Pogledao je u mene
"Jesi ok?"
Pitao je na šta sam ja klimnula glavom gledajući u njega a zatim u moju mamu. Raširila sam oči kad sam ugledala nož u njenoj ruci.
"JIMIN NOŽ!"
Vrisnula sam ali bilo je prekasno. U idućoj sekundi Jiminova ruka bila je puna krv. Jimin je pogledao u svoje rame a zatim se nasmijao.
"Dobar pokušaj....Ali ste me sada naljutili gospodjo"
Rekao je te je brzo podigao pribijajuci je uz zid.
"Misliš da možeš ubiti moga oca i proći sa tim bez kazne? E pa ne ide to tako kod mene!"
Rekao je bijesno te je bacio na pod.
"Trebala sam vas sve ubiti!"
Vrisnula je pokušavajući da ustane. Ovo je bolilo.
"A ti Y/N! Ti si najveća greska u mom životu! Zasto sam te rodila! Kad nisi bila u stanju da nadjes pare za našu porodicu! Stidim te se!"
Rekla je gledajući me sa gadjenjem u ocima. Počela sam glasno da placem jer me je svaka njena rijec propadala kao nož.
"O ja se ne bi složio sa tim..."
Rekao je Jimin lagano joj prilazeci
"Y/N je najbolja stvar koja ti se mogla desiti u životu! Ona je najbolja stvar koja se meni desila u životu! Ni jedna nije kao ona! I nikada neće biti! Ti si jedina greska koja se desila u njenom životu"
Rekao je na šta sam ja još jače krenula da placem. Ovo je Jimin rekao?
"Možda je ti mrzis ali je ja volim! I vilicu je zauvijek! Jedino mi je zao sto nećeš moći da vidis naše vjencanje i našu djecu kako rastu.... ustvari nije mi zao! Biće im bolje bez tebe"
Rekao je na šta sam ga ja sokirano pogledala...vjenčanje? Djeca? Ja i Jimin? Dali on ovo stvarno misli?
"Volio bi dalje pričati sa vama ali moramo kući imamo neke planove"
Rekao je te podigao pištolj sa poda
"Laku noc"
Rekao je te opalio petak. Zatvorila sam oči pokušavajući da sprijecim suze. Mrtva je...jedina žena za koju sam mislila da me voli...nema je više....
Osjetila sam kako me Jimin odvezuje a zatim sam otvorila oči. Skočila sam mu u zagrljaj plačući na njegovom ramenu.
"Sss ljubavi tu sam"
Rekao je prelazeći rukama preko mojih ledja.
"Jimin krvaris"
Rekla sam gledajući u njegovu ruku
"Nije to ništa"
Rekao je sa osmijehom
"Dali si stvarno mislio ono sto si maloprije rekao?"
Pitala sam nervozno. On me je uhvatio za obraze gledajući me u oči.
"Y/N znam da sam bio grub prema tebi, znam da sam te povrijedio, znam sve, znam da sam monstrum, ali moras da znas da se mijenjam, mjenjam se zbog tebe, jer želim da me volis, želim da budeš moja do kraja života, želim da imam budućnost sa tobom "
Rekao je brisajuci moje suze
"Volim i ja tebe Jimin..."
Rekla sam tiho na šta se on nasmijao, ali ovoga puta njegov osmijeh je bio drugaciji, bio je pun sreće i ljubavi.
"Volis me?"
Pitao je na šta sam ja klimnula glavom smjeskajuci se. Nije ništa više rekao samo me je povukao u sladak ali kratak poljubac a zatim me je izvukao van iz te sobe.
"Namjoon ja sam, sve je proslo ok, vraćamo se kući"
Rekao je Jimin na telefon dok smo hodali prema autu
"Kako ko? Ja i moja buduca žena "
Rekao je sa osmijehom na licu a zatim prekinuo poziv. Znaci to je to? Njegova sam? Cura sam poznatog mafijaša Park Jimin-a?
Y/N Park? Svidja mi se...i nadam se da će se uskoro ostvariti.....
KAMU SEDANG MEMBACA
My Stepbrother😈
Aksi"Jimin ne možemo ovo raditi, ti si mi brat!" "Krivo! Ja sam ti polu brat...a sad dodji kod mene babygirl" ⚠️Ova priča sadrži sve i svašta! Čitajte na vlstitu odgovornost⚠️