Y/N P.O.V
Budim se uz jaku glavobolju. Lagano otvaram oči te se hvatam za glavu.
"Auu"
Rekla sam tiho. Koliko sam juče popila? Taman kad sam krenula ustati primjetila sam da Jimina name u krevetu. Možda je već ustao. Uzela sam čiste stvari i peskir te ušla u kupatilo. Unutra je sve bilo zamagljeno. Izgleda da se Jimin tusirao. Stavila sam stvari na pod te skinula sve sa sebe. Prljave stvari sam bacila na pranje a zatim otvorila vrata od tus kabine. Vrisnula sam kad sam ugledala Jimina naslonjenog na zid. Bez i jednog komada odjece na sebi.On se bezobrazno nasmijao te pustio vodu da pada preko njega.
"Čekao sam te"
Rekao je te me povukao unutra zatvarajuci vrata. Idalje sam bila u soku. Kako ga nisam vidjela? Ili cula? Da Y/N on se bavi kriminalom glavna stvar je da budeš jako tih, Bože kako sam glupa. Odjednom me je pribio uz mokri zid te svoje tjelo pribio uz moje.
"Mm dobro juto ljubavi"
Rekao je ostavljajući poljubce po mom vratu
"Jimin od kad si ovdje?"
Pitala sam nervozno
"Maloprije sam usao, a onda sam čuo tebe kako jauces i znao sam da ćeš se tusirati pa sam te sacekao"
Rekao je sa zlobnim osmijehom na licu.
"Jimin neugodno mi je"
Rekla sam posramljeno gledajući u pod dok je on idalje ljubi moj vrat
"Zbog?"
Pitao je te me pogledao. Izgledao je prelijepo dok mu se voda lijevala niz lice.
"Pa....gola sam"
Rekla sam te stavila ruke preko lica. Osjetila sam kako hvata moje ruke te ih sklanja sa mog lica.
"Y/N vidjeo sam te već bez odjece, spavali smo zajedno"
Rekao je te se nasmijao
"Znam ali..."
Zaustavio me je stavljajuci prst preko mojih usana
"Ssss opusti se"
Rekao je te me poljubio. Krenuo je da spusta ruku prema mom intimnom djelu ali sam ga zaustavila. Pogledao me je cudno cekajuci da nešto kažem. Bojala sam mu se reci će jer nisam znala dali će biti ljut.
"Jimin...ja ovaj...ne mogu to sad, glava me boli"
Rekla sam i nisam lagala, koliko god da sam ga zeljela sad nisam mogla. On se malo namrstio te me poljubio
"Uredu je ljubavi neću te tjerati "
Rekao je na šta sam ja raširila oči, Wow ovo nisam očekivala.
"Ajde sad se okreni da ti operem kosu"
Rekao je na šta sam se ja nasmijala te mu okrenula ledja. Osjetila sam kako mi stavlja sampon na kosu a zatim kako provlači prste kroz nju. Zazmirila sam opustajucu čitavo tijelo. Nakon toga njegove ruke više nisam osjetila. Pogledala sam na stranu te ga ugledala kako uzima gel za tjelo. Najezila sam se kad sam osjetila njegove ruke kako prelaze preko mog tjela. Iskreno postalo mi je vruće. Disanje mi se otezalo, joj Jimin šta mi radis. Uzdahnula sam kad mu je ruka prešla preko mog stomaka. On je to čuo te se tiho nasmijao, a zatim nastavio. Nisam mogla da izdržim.
"Jimin ne mogu ovako"
Rekla sam na šta je on stao te me cudno pogledao. Uhvatila sam ga za vrat te ga pribila uz zid. Spojila sam nam usne te ga krenula strasno ljubiti dok su njegove ruke klizile po mom tjelu.
"Želim te Jimin sad ovdje"
Rekla sam kao neka gladna životinja na šta se on nasmijao
"Mislio sam da te glava boli"
Rekao je te se malo odmakao od mene ne dopuštajući mi da ga poljubim.
"Jebes glavu Jimin molim te..."
Rekla sam očajno pokušavajući da ga dodirnem
"Ako kažeš magičnu rijec ljubavi"
Rekao je te se bezobrazno nasmijao
"Molim te Daddy"
⚠️+18 ko ne voli neka ne čita⚠️
Upozorila sam vas😏
Rekla sam i odjednom sam bila pribijena uz zid. Bez uporozenja je usao u mene tjerajuci me da vrisnem.
"Ahh Jimin"
Rekla sam hvatajući ga za kosu. Nastavio je brzo da se pomjera dok je voda idalje padala preko nas.
"Umm baby kako si dobra"
Zastenjao mi je u vrat te počeo još brze da se pomjera.
"Volim kad si bespomoćna"
Rekao je te me ugrizao za vrat tjerajuci mene da vrisnem
"Blizu sam..."
Rekla sam pokušavajući doći do zraka
"I ja sam baby"
Rekao je te nastavio da se pomjera podizajuci me. Noge sam stavila oko njegovog struka te ga jače krenula cupati za kosu
"Aa Jimin uspori"
Rekla sam kad sam osjetila malu bol. On je odmah usporio te me pogledao
"Jesi uredu ljubavi?"
Pitao je njezno me ljubeci. Klimnula sam glavom
"Nastavi"
Rekla sam te ga osjetila kako se opet pomjera
"Jimin ja ću..."
Prekinuo me je stavljajuci ruku preko mojih usta
"I ja ću"
Rekao je te uzdahnuo.
"Ahh"
Vrisnula sam te spustila glavu na njegovo rame. On je stao te me pogledao. Disali smo teško gledajući jedno drugo u oci.
⚠️Kraj⚠️
"Ovo je bilo predobro"
Rekao je te me poljubio. Krenula sam da stanem na noge ali me on nije htjeo pustiti.
"Odnjecu te do sobe ljubavi, noge ti se tresu"
Rekao je te ugasio vodu. Uzeo je ogroman peskir te nas nekako "pokrio" sa njim. Izašao je iz kupatila te me spustio na krevet.
"Obuci ovo"
Rekao je davajuci mi sorc i njegovu majicu. Klimnula sam glavom te se obukla.
"Veceras idemo nazad"
Rekao je oblaceci se
"Imamo nekog posla"
Rekao je na šta sam ja klimnula glavom.
"Hoćeš da doruckujemo ili da još malo lezimo u krevetu?"
Pitao je prolazeći peškirom kroz mokru kosu
"Možemo li još malo ležati?"
Pitala sam na šta se on nasmijao a zatim legao pored mene. Legao je na ledja te me povukao tako da sam ja ležala na njemu. Ostavio je mali poljubac na mojoj glavi te ruke obmotao oko mog tjela.
"Volim te ljubavi"
Rekao je njezno na šta sam se ja nasmijala
"I ja tebe Jimin".......
YOU ARE READING
My Stepbrother😈
Action"Jimin ne možemo ovo raditi, ti si mi brat!" "Krivo! Ja sam ti polu brat...a sad dodji kod mene babygirl" ⚠️Ova priča sadrži sve i svašta! Čitajte na vlstitu odgovornost⚠️