(1.4)

1.6K 187 11
                                    

3k wyświetleń. Nie wierzę!

Ashton

- Masz zamiar w ogóle dać komuś znać, że żyjesz? - zapytał Michael zaciągając się papierosem.

- Nie. Muszę zniknąć.

- Na prawdę go kochasz, prawda? Nawet po tym wszystkim?

- Myślisz, że to jest kurwa takie łatwe?! - warknąłem do niego.

- Po prostu nie rozumiem jak możesz kochać gdy on zrobił coś tak okropnego - skrzywił się.

- To przeszłość, Michael. Rusz dalej.

- Jak mam ruszyć dalej podczas gdy moja siostra zabiła się przez tego gnojka?!

- Rób jak uważasz - machnąłem ręką nie mając ochoty się z nim kłócić. Clifford zjechał na mały parking - Pamiętaj od teraz nie wiesz kim jest Ashton Irwin i nie masz pojęcia o tym gdzie się znajduje ani co z nim.

- Pamiętam - przewrócił oczami. - Powodzenia, Irwin - kiwnął głową i odjechał z piskiem opon.

- Przyda mi się - powiedziałem do siebie.

Luke

- Wariujesz - zauważył Calum.

- Mam nawet to na papierze - powiedziałem sarkastycznie.

Od zaginięcia Ashtona minął miesiąc. Dostawałem świra. Cały czas się obwiniałem a Hood próbował sprowadzić mnie na ziemię.

No cóż, z marnym skutkiem.

- Nie potrzebnie wtedy na niego nawrzeszczałem.

- Zamknij się w końcu! - warknął zirytowany. - To nie jest twoja wina. Ashton zawsze miał problemy.

Jeżeli Ashton się nieznajdzie sam zacznę go szukać. Na własną rękę.

Behind these blue eyes // LashtonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz