25. Poprvé podruhé

536 21 1
                                    

Vzbudila jsem se před šestou a můj pohled upoutala nahá Ray, se kterou jsme do sebe byly zapletené a která mě stále držela za ruku. Pousmála jsem se a pohladila ji po paži. Byla krásná. Pomalu, opatrně a hlavně nechtíc jsem se vymotala z jejího sevření a posbírala své oblečení.
Musela jsem se dostat co nejdříve na ranní trénink, takže bohužel romantická snídaně až do postele dnes nebude. Napsala jsem Ray alespoň milý vzkaz na papír a před odchodem se ještě na ni naposledy podívala.

Ray's POV

Rozevřela jsem své oči v rozházené posteli s tím nejkrásnějším pocitem, který by však dokázal být lepší, kdyby vedle mě ležela Sue. Včerejší noc byla nepopsatelná. Nemohla jsem tomu uvěřit. Ale stalo se to a já byla tak šťastná. Bylo to sic tak najednou a vášnivé, ale zároveň ty momenty lásky a chtíče trvaly v mé mysli až doteď. Její neúnavné polibky a dotyky jsem doteď cítila na své pokožce, na které mi při tom pomyšlení naskákala husí kůže a v břiše se mi rozletěli motýli. Jako bych ještě teď cítila její přítomnost a slyšela, jak se mnou mluví o všem, o čem jsme měly spolu mluvit už dávno předtím, to vše za doprovodu jejích dotyků a polibků.
Podívala jsem se na hodiny po svém protažení, které dnes ani nebylo potřeba, a nestačila se divit. Bylo půl desáté. Patrik byl o víkend u svého otce, který ho odvedl i do dnešní školky, takže jsem se musela jen dostat co nejdříve do práce.

Na lince jsem našla vzkaz od Sue, který mi vykouzlil úsměv na tváři a který jsem si následně strčila do peněženky.

„Kočko, ty dneska celá záříš!" Zaslechla jsem dnes už asi popáté, ale tentokrát od Amandy, která se tohoto poznatku nehodlala jen tak vzdát a s potutelným úsměvem si mě znova celou přeměřila.
Začervenala jsem se a jen pokrčila rameny. „To mi k tomu jako nic neřekneš?" Pozdvihla obočí.
„A co bys chtěla slyšet?" Zasmála jsem se. Bylo mi jasné, že už to stejně dávno věděla.
„Tak zaprvé, třeba.. děkuju?" ušklíbla se a opřela se o zábradlí, u kterého jsme stály. Měla jsem v ruce pár dokumentů, které jsem musela okopírovat na speciální papír. Cestou zpět do kanceláře mě přepadl Brad s podobnou poznámkou, které jsem ale nevěnovala moc pozornosti a odbyla ho tím, že jsem se jen dobře vyspala. No ona to lež ani nebyla. Ale u Am to tak lehké nebude. Alespoň teď u nás nikdo není.
„Děkuju? Za co přesně?" znejistila jsem s rozpačitým úsměvem. „Za to, že jsem ti po slečně Müllerové poslala ten balíček, který jsi snad otevřela a využila," ušklíbla se. Tak to byla ona?
„Ty jsi neuvěřitelná, Am," zasmála jsem se.
„A patrně to sexy spodní prádlo svůj účel splnilo," kousla se do rtu, přičemž svýma očima poukázala na můj krk, který jsem ráno jen tak ledabyle překryla pudrem. Sklopila jsem oči a bylo mi jasné, že jsem byla rudá, jak rajče.
„No tak Ray," zakňučela. V tom nás vyrušil kurýr.
„Dobrý den, dámy. Která z vás je slečna Ray Foxová?" Zeptal se mile a v ruce držel krabici od dortu. „Ehm, já. Ale nic jsem si neobjednala," pokrčila jsem rameny. „Ovšem tohle je pro vás, jen to tady podepište," nabídl mi propisku, kterou jsem přijala a podepsala se do své kolonky. „Skvělé, prosím. Přeji Vám krásný den, nashledanou," podal mi krabici a s posledním pohledem na Amandu odešel.
„Co to je?" „Nevím," pokrčila jsem rameny. Otevřela jsem krabici a zpod víka se na mě pyšnilo 6 roztomilých cupcaků, jejichž vůně mě upoutala hned v zápětí. „Páni," ukradla mi z úst Amanda. Na víku byl zevnitř nalepen papírek ukrývající vzkaz. Ani jsem nemusela nic říkat a Am mi tu krabici vytrhla z rukou s tím, že mi jí pak odnese do kanceláře, kde si na ní obě smlsneme. Rozevřela jsem vzkaz tak, abych ho viděla jen já. „Sweet as you are 🖤 With love, Sue." To je blázen.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
BabysittingKde žijí příběhy. Začni objevovat