1 - Protector of Time

8.3K 427 98
                                    

1 - Protector of Time

"Kaderimi çizdiler, ben yalnızca izledim."

Büyücülük dünyasının tüm kaderinin üzerinizde olduğunu düşünün.

Büyücülük söz konusu olduğunda hiçbir şey imkansız değildir, vücutlarında taşıdıkları gen sayesinde moleküllerine bölünüp uzay ve zamanda yolculuk yapabilen bir aile de imkansız değildi.

Sacris ailesi bu aileydi işte. Yalnızca kız çocuklarında ortaya çıkan bu gen aslında oldukça güzel bir şey olabilirdi. Ta ki Sacris ailesinden Beatrice'in yaptığı bir hata tüm büyücülük evrenin tehdit edene kadar.

Tom Riddle adıyla bilinmeyen Lord Voldemort'la karşı karşıya gelip kendisinin zaman yolcusu olduğunu açık ettikten sonra zihnini koruyamayınca kehaneti, Harry Potter'ın hortkulukları ve nihayetinde kendisini yok edişini öğrenmişti Voldemort.

Ve değişen geçmişin getirdiği yeni gerçeklikte Harry James Potter hiç doğmamıştı. Voldemort, James Potter ve Lily Evans'ın birlikte olmadıklarından emin olmuştu.

Sacris ailesi mahvolan geleceği düzeltmenin yollarını aramaya başlamışlardı. Zamanın Koruyucuları olarak bilinen bu aile, kim olursa olsun asla öldürmeyeceklerine ve zarar vermeyeceklerine dair ettikleri yeminin sonucunda çözümü hiç hoş olmayan bir yolda bulmuştu.

En küçük kız üyelerini on dört yaşında 1975 yılına bırakıp James ve Lily'yi birleştirmesi için görevi onun üzerine bırakmışlardı. Böylece Harry Potter doğacak ve büyücülük dünyası bir kez daha kurtulacaktı.

Zamanın son koruyucusu olan Destiny Sacris'in kaderi buydu. Büyücülük dünyasını kurtarmak.

Acaba aşka ve onun tatlı rüzgarlarına kapılıp görevini unutacak mıydı?

𝐊𝐔𝐑𝐓𝐀𝐑𝐌𝐀 𝐆𝐎𝐑𝐄𝐕𝐈「ʀᴇɢᴜʟᴜs ʙʟᴀᴄᴋ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin