Kitaba başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz.
Keyifli okumalar...Ben Masal Özdemir. On sekiz yaşındayım. Lise son sınıfım ve bu on sekiz yıllık hayatımda okumaya başladığımdan beri her anımı günlüğüme not ederim. Günlük tutmak benim en büyük hobimdir . Ayrıca sosyal medyaya da büyük bir vakit harcarım. Zamanımın çoğu orada geçer. Her anı not aldığım gibi her şeyin fotosunu çekmek de bana ayrı bir zevk verir.
İstanbul'da ailemle yaşıyorum. Şu ana kadar ailemden hiç ayrı kalmadığım için üniversiteyi de başka yerde okumak gibi bir planım yok.
Hayvanları çok sevdiğimden evimde bir tane kedi besliyorum. Adı Pamuk, bembeyaz tüyleri olduğundan ona bu ismi verdik. Ailemi zar zor ikna ederek aldığım bu kedi benim hayat arkadaşım oldu. Her şeyi birlikte yapıyoruz. Tek çocuk olduğumdan bazen yanlız hissedebiliyordum ancak Pamuk sayesinde artık öyle bir sorun olmuyor. İşte bu da benim hayatımın bir özeti.22 Ekim Pazar
Annem "yarın okul var artık uyumalısın" diye uyardığında tam günlüğümü yazmayı bitirmiştim. Saatin ne kadar geç olduğunu işte o zaman fark ettim. Anneme dönüp kafamı onaylarcasına salladım ve sandalyemden kalkıp yarın ki çantamı hazırlamaya koyuldum. Bu sene sınava hazırlandığımız için yanıma mutlaka bir test kitabı getiriyordum. Test kitabını da çantama attığımda artık hazırdım. Çantamın ağzını kapatıp kenara koyduktan sonra okul formamı dolaptan çıkardım ve yarın giymek için sandalyeme astım. İşlerim bittiği için artık uyuyabilirdim. Hızlıca yatağa girip yorganımı kafama kadar çektim . İlk önce telefonumdan sosyal medya hesaplarımı tek tek kontrol ettim. Bütün bildirimleri inceledikten sonra telefonu kenara koyup kendimi uykuya teslim ettim.23 Ekim Pazartesi
Sabah alarmın o gıcık sesiyle gözlerimi açtım. Yine bir okul günü gelip çatmıştı. Oflayarak yataktan kalkarken annemin bağırışları sinirimi daha da arttırdı.
"Masal ! Hadi kalk kahvaltıya "
"Geliyorum !"
Elimi yüzümü yıkayıp kendime çeki düzen verdim ve formamı giydim. Sıra en zor işe gelmişti. Saçlarım! Saçlarım kıvırcık olduğundan zar zor taranıyordu. En az on dakikamı saçıma harcıyordum. Bazen ise hiç taramayıp kıvırcık olarak okula gidiyordum. Bugün de öyle yapmayı tercih ettim ve annemi daha çok kızdırmamak için hızla mutfağa gittim.Servisim on beş dakika sonra gelecekti. O yüzden çok acele etmeden bir şeyler atıştırmaya başladım. Kahvaltım bitince herkese veda edip evden çıktım.
Okula vardığımda gözüm en yakın arkadaşım Cemre'yi aradı. Daha gelmemişti. Ben de sırama geçip oturdum ve telefonumla ilgilenmeye başladım. Yine bir sürü bildirim vardı. Hoca gelmeden hepsine tek tek baktım. O sırada yanıma birinin geldiğini hissettim.
"Yakalandın"
Korkuyla yerimden sıçradım. Ama gelenin Cemre olduğunu görünce kaşlarımı çattım.
"Cemre ,hoca geldi sandım aklımı aldın kızım !"
Cemre sadece sırıtıp yanıma oturdu. Az sonra da ders başladı.Okul çıkışı herkes dağılırken ben de servisimi arıyordum. Ama geç kalmış daha gelmemişti. Öğrencilerin toplandığı yere geçip bir yandan servisi beklemeye bir yandan da telefonuma bakmaya başladım. O sırada telefonuma bir bildirim geldi. Hesabım herkese açık olduğundan çok bildirimin gelmesi normaldi.
Bildirime tıkladığımda birinin resmime yorum yaptığını gördüm.
Masalözdemir
🤍 Beğen 💭Yorum yap 📐 Paylaş
Cemrree ve 450 kişi daha beğendi.Arasyılmaz: Saçlar güzelmiş 👌
Bu da kimdi? Tanımıyordum. Ancak yazdığı mesaj beni gülümsetmişti . Hemen yanıt yazmaya başladım.
Masalözdemir: Teşekkür ederim 🙃
O sırada servisin kornasıyla kendime geldim. Hemen servise binip kulaklıklarımı taktım ve yolu izlemeye başladım.
Eve vardığımda annemin mutfakta yemek yaptığını babamın ise oturup gazete okuduğunu gördüm. Geldiğimi görünce annem bana döndü.
"Hoşgeldin kızım. Yemek az sonra olur. Sen odana geç ben seni çağırırım. "
"Hoşbuldum anne. Kolay gelsin ben odamdayım."
Yorgun adımlarla odama doğru ilerledim. Odamın kapısını açtığımda Pamuk bana sürünmeye başladı .Onun kafasını okşayıp mama koydum ve üstümü değiştirip yatağa uzandım. O sırada telefonuma bir bildirim geldiğini gördüm. Acaba ondan mıdır diye içimi bir stres kapladı. Hemen bildirime dokunup açtım.Arasyılmaz:
Naber kıvırcık ?Tam düşündüğüm gibi yine ondan mesaj gelmişti. Ama bu sefer özelden yazmıştı. Bir dakika bana kıvırcık mı demişti o ? Benim saçımla ne derdi vardı bunun sürekli konuyu saçıma getiriyordu. Cevap yazmadan önce daha önce hiç profiline bakmadığım aklıma geldi ve profiline girdim. Ancak hiç fotosu yoktu. Tekrardan mesaj yerine girdim.
Masalözdemir:
İyi.Tanışıyor muyuz ?İki dakika sonra yanıt geldi
Arasyılmaz:
Resmine yorum yapmam dışında hayır ama tanışabiliriz istersen.Normalde sanaldan tanımadığım kimseye cevap yazmazdım. Ama nedense içimde bir his bu çocuğa yazmam gerektiğini söylüyordu.
Masalözdemir:
Olur tanışalım. Ben Masal. Ya sen ?Arasyılmaz:
Memnun oldum Masal, ismin güzelmiş. Ben de Aras.Masalözdemir:
Teşekkür ederim Aras. Nerelisin?Arasyılmaz:
Antalya sen ?Mesajı görünce bir anlık duraksadım. Buradan uzakta oturuyordu.
Masalözdemir:
Ben de İstanbul. Uzakmışsın. Kaç yaşındasın?Arasyılmaz:
Evet maalesef ki öyle. 19 yaşındayım.Vay şimdi baktım da harbi uzakmışım 😂Aramızda 698 km olduğu gösteriliyor.Mesajı görünce hemen haritalara girdim. Cidden aramızda tam tamına 698 kilometre vardı. Ne yani hemen girip buna mı bakmıştı?Ancak bunun ne önemi vardı ki sonuçta sadece sanaldan az önce tanıştığım biriydi o. Bir şey söylemek için daha çok erkendi. Yaş konusunda ise benden sadece bir yaş büyüktü.
Masalözdemir:
Ben de 18'im. Neyse memnun oldum. O halde ben gider. Yemek yiyeceğim.Arasyılmaz:
Tamamdır. Afiyet olsun.dedi ve telefonu kapatıp annemin çağırması ile aşağı indim ve sıradan bir gün de böyle bitmişti..
Evet arkadaşlar ilk bölümün sonuna geldik.
İlk kitabım ve bayağı bir heyecan var içimde bu yüzden biraz acemi olabilirim kusura bakmayın. Umarım beğenirsiniz kitabımı. Bu kitabı açıp bir şans verdiğiniz için teşekkürler ❣️Diğer bölüm yakında gelecek ve unutmayın bu bir yarı texting yarı normal bir kitaptır.
İleride neler olsun istersiniz yazarsanız dikkate alacağım.
Aklımda çok güzel fikirler var ileriki bölümler için. Oy verirseniz ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Sonraki bölümde görüşmek üzere byby ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
698 Kilometre||Yarı Texting
Teen FictionMasal, günlük tutmayı seven ve sosyal medyada çok vakit geçiren bir kızdır. Aras ise kendi dünyasında yaşayan bir gençtir. Peki ya bir gün bu iki gencin yolları kesişirse ne olacaktır ? Aralarındaki mesafeler sorun yaratacak mıdır ? Neler olacağını...