-13.BÖLÜM-

162 28 3
                                    

Bugün okul tekrardan başlıyordu. Tatil bitmişti artık. Bu yüzden sabah erkenden kalkıp üstümü giyindim ve yemeğimi yiyip okula gittim.

Okula geldiğimde Cemre ile sarıldık. Çünkü bir kaç gündür birbirimizi görmüyorduk ve çok özlemiştik. Sarıldıktan sonra oturup dedikodu yaptık ve az sonra da ders başladı. Dersimize rehberlik hocası gelmişti.
"Arkadaşlar bugünlük bu dersinizi ben aldım. Çünkü bir kaç şey konuşmak istiyorum sizinle . Bu yıl ki sınav ile alakalı. Biliyorsunuz sınava çok az kaldı. Bu yüzden derslerinizi aksatmamanız lazım ki iyi bir üniversite kazanabilesiniz. Evet çocuklar şimdi slayt izleyip nasıl iyi ders çalışılır yöntemleri neler anlatacağız iyi dinleyin ."

Slayt o kadar sıkıcıydı ki kafamı sırama koyup ders bitene kadar uyudum. Teneffüs zili çaldığında hala uyuyordum. Çünkü okul sırasında uyumak insana ayrı bir tat veriyordu. Burada uyunan uyku ayrı bir güzeldi.

Beni kaldıran Cemre oldu.
"Kuzum kalk teneffüs oldu "
Kafamı kaldırıp etrafa baktığımda herkesin bahçeye çıktığını sınıfta kimse kalmadığını farkettim. Bu fırsattan faydalanıp telefonumu elime aldım ve internetimi açtım. Aras mesaj atmıştı.

Aras'ım ❤️:

Siz:Yaa Aras bu çok tatlı bir yazı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz:
Yaa Aras bu çok tatlı bir yazı. Bende seni her an her saniye özlüyorum 💕

Aras'ım ❤️:
💕 Ee ne yapıyorsun bakalım ?

Siz:
Okuldayım gizlice telefona bakıyorum. Sen ?

Aras'ım ❤️:
Benim de bugün dersim erkenden bittiği için evdeyim şu an . Ya ben bugün bir şey düşündüm.

Siz:
Ne düşündün?

Aras'ım ❤️:
Sen hani bu sene üniversite sınavına gireceksin ya . İşte tercih zamanı üniversiteni Antalya'ya yazsana. Yani Antalya'ya tercih yap. Sonra sen yurtta kalırsın bana yakın bir yurtta.Hem her zaman buluşabiliriz ,ders çalışabiliriz. Yakın oluruz yani. Ne dersin ?

Siz:
Aras bu çok mantıklı bir fikir. Eğer puanım tutarsa neden olmasın tabii ki gelirim oraya. Ay şu an heyecanlandım.

Aras'ım ❤️:
Ben de çok heyecanlandım. Keşke hemen gelebilsen buraya. Ama olsun sonunda kavuşmak var ise ben beklerim.

Siz:
O zaman ben bu konuyu bir ailem ile konuşayım. Haber veririm. Zaten sınava çok az kaldı. Hadi bakalım umarım onay verirler.

Aras'ım ❤️:
O zaman güzel haberleri bekliyorum.

Siz:
Umarım :) Hadi ders başlayacak ben gidiyorum byby.

Aras'ım ❤️:
Byby.

Konuşmadan çıkıp telefonu çantama koydum ve hoca gelene kadar test çözdüm. Hoca gelince ders başladı ve böyle böyle okul çıkışı saati geldi.

698 Kilometre||Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin