Öğlene doğru uyandım bugün. Annem çoktan uyanmış alışverişe gitmişti. Babam ise işteydi. Evde tek kalmıştım.
Yataktan kalkıp mutfağa doğru uykulu adımlarla ilerledim. Kendime bir kaç kahvaltılık koyup atıştırdım. Kahvaltım bitince rutin işlerimi halledip tekrardan odama çıktım ve Arasa yazdım.
Siz:
Nasılsın?Aras:
İyiyim güzelim sen nasılsın?Siz:
Bende iyiyim. Ne yapıyorsun?Aras:
Otelin lobisinde oturuyordum. Sen ?Siz:
Bende yeni kalktım. Şey diyecektim. Bugün de buluşalım mı?Aras:
Olur da annen iyice şüphelenir bizden. Yoksa benden yana hava hoş. Her zaman buluşabiliriz.Siz:
Annemler dışarıda sorun olmaz ve anneme dün bizi söylemek zorunda kaldım. Çok ısrar etti.Kusura bakma. Artık biliyor.Aras:
Ne? Ciddi misin kıvırcık? Peki ne dedi?Siz:
Gençsin olabilir ama dikkatli ol dedi sonra seni anlattırdı bana. Biraz sorguladı sanırım :) Ama halloldu.Aras:
Desene şimdiden bu işi hallettik :) O zaman nerede buluşuyoruz ?Siz:
Sinema ?Aras:
Olur. Ben filmlere bakayım. Sen hazırlan buluşuruz.Siz:
Tamamdır. Hadi görüşürüz❤️Aras:
Görüşürüz kıvırcığım ❤️Konuşmadan çıkıp hazırlanmaya başladım. Üstümü giyinince aksesuar olarak Arasın bana aldığı kolyeyi taktım ve artık hazırdım.
Arasa haber verip evden çıktım ve taksiye binip AVM ye gittim.
Siz:
Nerede kaldın ? Ben geldim .Aras:
Beş dakikaya oradayım.Bir bankta oturup beklemeye başladım. Dediği gibi tam beş dakika sonra geldi. Üstüne beyaz tişört siyah ceket , altına da siyah pantalon giymiş kafasına ters şapka takmıştı. Çok yakışıklı görünüyordu. Yanyana gelince birbirimizi inceledik.
"Kolyeni takmışsın kıvırcık bu arada çok güzel olmuşsun"
"Teşekkür ederim sende bayağı hoş olmuşsun"
Gülümsedi gülümsedim. Sonra birlikte sinema salonuna doğru yürümeye başladık.
"Hangi filmi seçtin?"
"Romantik komedi filmi seçtim"
Kafamı sallayıp yürümeye devam ettim ve o an elimde bir el hissettim. Aras elimi tutmuştu. Kafamı çevirip yüzüne baktığımda onun da bana baktığını gördüm. Sonra yanlış bir şey yapmış gibi sordu.
"Rahatsız olmadın dimi ? "
"Hayır olmadım."
"O zaman tutabilir miyim elini ?"
Bu o kadar tatlı bir soruydu ki resmen bana dokunmaya kıyamıyordu. Kafamı salladım.
"Tutabilirsin"
Gülümseyip elimi daha sıkı kavradı ve yürümeye devam ettik.Sinema salonuna varınca biletlerimizi alıp bekleme salonuna geçtik.
"Mısır ister misin güzelim?"
"Olur"
"Bekle geliyorum"
İki mısır ve kola alıp döndü.
"Filmin başlamasına on dakika varmış daha mısır alırken sordum"
"Olsun sorun yok"
"Bu esnada sohbet edebiliriz. Söyle bakalım kıvırcık beni rehberine kaydetme şeklini değiştirdin mi ?"
"Aa ben onu unuttum tamamen dur hemen değiştiriyorum"
"Ben dün değiştim. Kıvırcıkdı kıvırcığım ❤️ yaptım."Göz göze geldik gülümseyip önüme döndüm ve rehberi açıp Arasın ismine tıkladım. Nasıl kaydetsem diye iki dakika kadar düşündüm ve sonunda buldum.
"Aras kişisi Aras'ım ❤️ olarak değiştirildi"
Kaydetme işlemini bitirip Arasa gösterdim ve telefonu kenara koydum.
"İşte şimdi oldu " diyip göz kırptı.
O sırada film başlıyor diye anons duyuruldu.
"Hadi film başlıyor salona geçelim Aras"
Mısırı ve kolayı alıp salona geçtik ve yerlerimize oturduk.
"İyi seyirler kıvırcık"
"Sana daa"
Film başladı. İki saatin ardından anca bitti. Sonu çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
698 Kilometre||Yarı Texting
Teen FictionMasal, günlük tutmayı seven ve sosyal medyada çok vakit geçiren bir kızdır. Aras ise kendi dünyasında yaşayan bir gençtir. Peki ya bir gün bu iki gencin yolları kesişirse ne olacaktır ? Aralarındaki mesafeler sorun yaratacak mıdır ? Neler olacağını...