Arkadaşlar uzun zamandır bölüm atamadım ders haftası olduğu için kusura bakmayın. Bundan sonra daha sık bölüm gelecek.
Bu bölümün sonunda bana bu zamana kadar bu hikaye için destek olan bazı kişileri etiketlemek istiyorum :)
O zaman keyifli okumalar 💕
Bugün sabah yurtta uyandığımda kendimi bir garip hissettim. Her sabah kendi evimde uyanırken bugün burada uyanmak tuhaftı. Bir süre etrafı inceledikten sonra sonunda kendime geldim ve kalktım. Saat ona geliyordu. Üstümü değişip yurdun yemek hanesine indim. Kendime açık büfeden bir şeyler alıp boş bir yere oturdum. Bir sürü insan oturup sohbet ediyordu. Herkes şimdiden kendine arkadaş edinmişti bile yurtta. O an Cemreyi özledim. Keşke o da burada olsaydı ama en azından Aras buradaydı. Kafamı yemeğime çevirdiğim sırada yanıma kızıl kısa saçlı bir kız geldi.
"Merhaba yanına oturabilir miyim ?"
Bir an afallayıp sonra hemen cevap verdim.
"Tabiki gel otur"
Kız tepsisini masama koyup oturdu."Ben Su bu arada."
"Memnun oldum Su ben de Masal."
"Burada yenisin değil mi Masal ?
"Evet,dün geldim. Sen?"
"Benim 1 yıl oldu."
"İyiymiş. Ne bölümü okuyorsun ?"
"İngilizce öğretmenliği. Sen ne okuyorsun ?"
"Edebiyat öğretmenliği"
"İkimizde zıtız desene sen şuna. Biri İngilizce biri Türkçe." Deyip gülümsedi. Bende gülümsedim. Bayağı bir sohbet ettik.İyi bir kıza benziyordu şimdiden sevmiştim. Belki de Antalya'daki ilk arkadaşımı edinmiştim bile. Cemrenin yerini tutmasa bile en azından kafa dengi eğlenceli biriydi. Yemeklerimizi yedikten sonra tepsiyi taşıyıp masadan kalktık. Koridorda da sohbete devam ediyorduk. O sırada Aras mesaj attı.Aras'ım ❤️:
Ne yapıyorsun bakalım kıvırcık ?Attığı mesajı Su gördü ve bana imalı bir şekilde baktı. Ben de sadece gülümsedim.
Siz:
Kendime burada da arkadaş edindim. Sohbet ediyorduk. Sen ne yapıyorsun ?Aras'ım ❤️:
İyi bakalım. Ben de bugün için ikimize plan yapıyordum.Siz:
Belki müsait değilim ? :D İlk sorsaydın 😁Aras'ım ❤️:
Ben senin için her zaman vakit ayırabiliyorsam sende benim için vaktinin bir kısmını ayırabilirsin bence ;) Haksız mıyım ? :)Siz:
Ben vaktimin bir kısmını değil ,hepsini ömrümün sonuna kadar sana harcamaya razıyım. Çünkü buna fazlasıyla değer 🤭Bugün şiirsel yanım tutmuştu sanırım. İyi yanımdan kalkmıştım.
Aras'ım ❤️:
Masal hanımlar döktürüyor bakıyorum
😁O zaman bugün öğleden sonra buluşalım . Seni güzel bir yere götüreceğim :)Siz:
Anlaştık. Hadi görüşürüz 👋Konuşmadan çıktım ve Suyu aksattığımı farkedip konuşmaya kaldığımız yerden devam ettim.
"Ya kusura bakma mesaja cevap vermem gerekiyordu da yanlış anlama. "
"Sorun değil canım. Özel birileri herhalde."
Utangaç bir şekilde başımı salladım. O da gülümsedi ve odama doğru yürüdük.
"Burası da benim odam. Öğleden sonra yurtta olmayacağım. Sana da uygunsa numaranı alayım yine görüşürüz sonra."
Su kafasını sallayıp numarasını verdi ve vedalaştıktan sonra odama girip üstümü değiştim. Yarım saat sonra da yurttan çıkıp yurdun önünde Arası beklemeye başladım. Az sonra yanıma gelmişti ama arkasında bir şey saklıyordu.
"Selam. O arkandaki ne ?"
Aras sadece gülümseyip arkasında tuttuğu şeyi çıkardı. Bu bir gül demetiydi. Üstünde de not vardı.
"Ya Aras teşekkür ederim bu çok güzel."
Gülleri elime alıp üstündeki notu okudum. Şöyle yazıyordu.
"Sen çölde açan gül olsan seni kurutmamak için göz yaşlarımla sulardım :) O kadar çok değerlisin ki benim için.Seni seviyorum kıvırcığım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
698 Kilometre||Yarı Texting
Teen FictionMasal, günlük tutmayı seven ve sosyal medyada çok vakit geçiren bir kızdır. Aras ise kendi dünyasında yaşayan bir gençtir. Peki ya bir gün bu iki gencin yolları kesişirse ne olacaktır ? Aralarındaki mesafeler sorun yaratacak mıdır ? Neler olacağını...