Bir kaç gün sonra...
Haftasonu gelmişti. Ben ne kadar gelmek istemesem de ailem pikniğe gitmek için ısrar ediyordu. En sonunda ısrarlara dayanamayıp kabul etmiştim. Piknik alanı yarım saatlik uzaklıkta idi. Hava sıcak olduğundan kot şort, üstüme de sıfır kol giymiştim.Her şey hazır olduğunda evden çıkıp yola koyulmuştuk. Yarım saatlik bir yoldan sonra sonunda varmıştık. Annemler örtüleri serip yemekleri çıkarırken ben ise etrafı izliyordum. Çocuklar top oynuyor, büyükler mangal yakıyordu. O an içimden Arası geçirdim. Keşke dedim. Keşke Aras burada olsaydı. Keşke birlikte piknik yapabilseydik. Onu bir kerecik olsun görmek istiyordum.
Bir ağacın altına oturup telefonu elime aldım ve Arasa mesaj yazdım.
Siz:
ArasAras:
Efendim kıvırcık.Siz:
Ne yapıyorsun?Aras:
Dışarıda geziyordum. Sen?Siz:
Piknikteyiz . Ama hiç zevk almıyorum.Aras:
Neden ?Siz:
Çünkü bir şeyler eksik gibi :( Keşke beraber piknik yapabilseydik. Keşke seni bir kerecik olsun görebilseydim .Aras:
Kıvırcık :( Deme böyle üzüyorsun beni. Ama sana söz veriyorum bir gün beraber piknik yapacağız.Siz:
Söz mü ?Aras:
Söz. Aras sözü:)Gülümseyip konuşmadan çıktım ve annemlerin yanına döndüm. Bir şeyler atıştırıp gölge bir yere geçtim. Günlüğümü çantamdan çıkarıp yazmaya başladım.
Sevgili günlük;
Bugün ailece pikniğe geldik. Her şey güzeldi. Ama bugün ilk defa Arası da yanımda istedim. Keşke birlikte piknik yapsaydık onunla da . Keşke yanımda olsaydı. Bu kısacık sürede çok alıştım ona. Ancak her şey için bir umut var değil mi. Belki bir gün onunla da yanyana oluruz.Günlük yazmayı bitirdiğimde annemlerin gitmek için hazırlandığını gördüm. Hemen ayaklanıp eşyalarımı topladım ve eve döndük.
Ertesi gün...
Bugün Cemre bizde kalacaktı. O yüzden bir yandan evi topluyor bir yandan da anneme yemek yapmasında yardım ediyordum. Her şey hazır olduğunda kapı çaldı. Gelen Cemreydi.
"Hoşgeldin kuzum. Geç içeri"
"Hoşbuldum canım."
"Anne biz odamdayız"
Hızlı adımlarla odama doğru gittik.
"Masal. Sana büyük dedikodular getirdim"
"Hemen anlat"
"Kanka bizim Cihan varya"
"Evet ne olmuş ona?"
"Biz yazışıyoruz onunla ! "
Şok olmuş bir şekilde Cemreye baktım. Ne ara birini bulmuştu kendine? Hem de Cihan ile! Vay be dedim içimden.
"Her detayı anlatıyorsun hemen !"Yarım saate yakın Cihan ve Cemre hakkında konuşmuştuk. Kanım Cihana çok ısınmamıştı ama bunu Cemreye dememiştim.
"Evet sıra sende Masal hanım. Aras ile nasıl gidiyor?"
"Her gün yazışıyoruz onunla. İyi bir ikili olduk bence .Sürekli bana iltifat ediyor. Beni düşünüyor, iyi hissettiriyor. Her iltifat ettiğinde garip bir şekilde kalbim hızlanıyor. Geceleri nedensizce o aklıma geliyor.Hatta bugün ilk defa onun da yanımda olmasını çok istedim. İyi gidiyor yani."
"Sen bayağı bayağı bu çocuktan hoşlanıyorsun Masal."Dediği cümle şok etkisi yaratmıştı bende. Çok ani olmuştu bu.
"Yok öyle bir şey Cemre! Arkadaşız biz. Nereden çıkardın?"
"Bu dediğine cidden inanıyor musun? Arası anlatırken o kadar heyecanlısın ki, kendini görsen öyle mutlusun ki onu anlatırken ve anlattığın şeylere bakacak olursak hoşlanıyorsun işte inkar etme. Hem bence o da senden hoşlanıyor. Bunları yaptığına göre. Bunu bir kenara yaz. Görürsün. Demedi deme""Ben bilmiyorum yani daha önce böyle bir duygu yaşamadım. Ne hissettiğimden emin değilim."
"Bunu bir düşün Masal. Duygularının farkına var"Haklı olabilir miydi acaba? Bilemiyordum. Garip bir duygu vardı içimde son zamanlarda ancak bunun hoşlantı mı yoksa başka bir şey mi olduğunu bilmiyordum. Zaman gösterecekti.
Dedikodudan sonra birlikte film izledik, yemek yedik, pijama partisi yaptık. Kısacası çok eğlendik. Uyumaya gittiğimizde ise benim aklımda hala Cemrenin dediği cümle kalmıştı. Düşünmeden edemiyordum ve galiba haklı olmasından korkuyordum.
Evet arkadaşlar bugünlük bölüm bu kadar. Umarım sevmişsinizdir.
Bu bölümde Cemre sayesinde Masal, duygularının biraz da olsa farkına vardı . Bakalım diğer bölümlerde neler olacak.
Peki siz ArMa shipini destekliyor musunuz?
İleriki bölümlerde neler olsun istersiniz ?
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere. Oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Byby ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
698 Kilometre||Yarı Texting
Novela JuvenilMasal, günlük tutmayı seven ve sosyal medyada çok vakit geçiren bir kızdır. Aras ise kendi dünyasında yaşayan bir gençtir. Peki ya bir gün bu iki gencin yolları kesişirse ne olacaktır ? Aralarındaki mesafeler sorun yaratacak mıdır ? Neler olacağını...