-12.BÖLÜM-

176 29 12
                                    

Dün ağlamaktan erkenden
uyuyakalmıştım. Bugün uyandığımda biraz daha iyiydim. Halsiz bir şekilde yataktan kalkıp rutin işlerimi hallettim. Ardından kahvaltı yapıp tekrardan odama çekildim. O sırada Arasın dün akşam mesaj attığını gördüm. Ancak uyuduğum için mesajı yeni görmüştüm.

Aras'ım ❤️:
Ben geldim Antalya'ya evdeyim şu an haberin olsun kıvırcık.

Siz:
Yeni gördüm uyumuştum . İyi bakalım dinlen sende yolculuk yormuştur.

Aras'ım ❤️:
Tamam o zaman ben biraz uzanayım dinleneyim yazarım sana hadi görüşürüz :)

Siz:
Görüşürüz 👋

Konuşmadan çıkıp sosyal medyada dolaşmaya başladım. O sırada aklıma Arasın takipçilerine bakmak geldi. Çünkü nedensizce kimleri takip ettiğini ve kimlerin onu takip ettiğini merak ediyordum. Biraz stalk yapmaktan sorun olmazdı herhalde .Sayfasına girdiğimde takip ettiklerinin çoğunun erkek olduğunu gördüm. Hafifçe güldüm. Bu sefer oradan çıkıp Arası takip eden kişilerin listesine girdim. Yine çoğu kişi erkek iken gözüme çarpan bir kaç kız vardı. Birinin adı Sevildi. Hesabına girdiğimde bu kişinin Arasın annesi olduğunu anladım. Sayfası gizliydi bu yüzden oradan çıkıp diğer isim olan Duygunun sayfasına girdim. Duygunun hesabı herkese açık olduğundan biraz inceledim. Kokoş , makyaj güzeli, şımarık bir kıza benziyordu. Bu kızın Aras ile ne işi olabilirdi ki ? Neden Arası takip ediyordu? Biraz daha resimlerini inceledim.

Duyguacar

🤍 Beğen💭 Yorum Yap 📐 Paylaş560 kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤍 Beğen💭 Yorum Yap 📐 Paylaş
560 kişi beğendi.

Tam bir yapma barbie'ye benziyordu. Biraz daha incelediğimde bir yıl önceki bir resmine rastladım ve Aras bu resmi beğenmişti! Hatta yorum bile yapmıştı.

Arasyılmaz: Barbie bebek gibisin resmen ✨😌

Duyguacar: Teşekkür ederim Aras 😉✨

Şok olmuştum. Bu Duygu ,Arasın neyiydi ? Neler dönüyordu burada? Gözlerim dolmuştu. Başka bir kız mı vardı hayatında? Bu mümkün müydü?

Sinirle uygulamadan çıktım. Elim ayağım titriyordu. Ancak Arasa bu konuyu söyleyip söylememek arasında kalmıştım. Ne diyecektim ki zaten? Beni aldatıyor musun Aras mı diyecektim? Başka kız mı var hayatında mı diyecektim ? Bilmiyordum. Çok kırılmıştım. Telefonu kenara koyup düşüncelere daldım. Böyle bir şeyin gerçek olmaması için dua ediyordum.

O sırada Arastan mesaj geldi.

Aras'ım ❤️:
Naber kıvırcık ? Nasılsın bakalım ?

Siz:
İyi.

Sadece bunu yazmıştım. Çünkü hatasını anlamasını umuyordum.

Aras'ım ❤️:
İyi ? Sadece bu mu ? Bir şey mi oldu kıvırcık ?

698 Kilometre||Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin