KOMPLO

116 25 5
                                    

"Im Changkyun'un konuğuyum."

"İsim?"

"Lee Jooheon."

Adımı söylediğimde önümde duran yapılı adam fabrika bahçesinin kapısını açtı. Ciddiyetle içeri girip etrafıma bakındım. Ülkenin en iyi giyim-üretim fabrikalarından biridir burası. En pahalısından en ucuzuna kadar her şey yüksek kalitede üretilir. Bu yüzden çoğu insan buranın ürünlerini satın alır.

"Bay Lee."

Önüme gelip elini uzatan adama baktığımda gülümsemişti. Elini sıktığımda başımla selam verdim.

"Beni takip edin lütfen."

Bahçede onun arkasından yürürken nakliye araçlarının yanından geçtik. Kaliteli kumaşların olduğu koliler özenle içeriye kadar taşınıyordu.

Fabrika kapısından içeri girdiğimizde gürültü ile gözlerimi kıstım. Çalışan bantların sesi yetmiyormuş gibi bir de bölüm yöneticilerinin işçilere olan bağırışları vardı. Önümdeki adam sola döndüğünde adımlarımı hızlandırdım. Makinelerden biraz da olsa uzaklaştığımızda rahatlamıştım.

Koridorun sonundaki kapının önüne geldiğimizde Changkyun'un sesini duyduk. Evet, kızgındı. Bağırıp çağırıyordu. Yanımdaki şık görünümlü adam kapıyı çalıp açtığında ses daha net gelmeye başlamıştı.

"Efendim."

"Ne var?!"

".. Bay Lee geldi."

"... İçeri al."

Kapı daha da aralandığında içeri girdim.

"Kapıyı kapat!"

Changkyun ardımda kalan adama bağırdığında bakışlarımı bilgisayarın karşısında oturan gence çevirdim. Titreyen eli ile gözlüğünü düzeltirken Changkyun onun masasından uzaklaşıp karşıma geçti. Derin bir nefes verip konuştu.

"Gürültü için üzgünüm. Sadece bağırışlarıma engel olamıyorum."

İkinci cümlesini söylerken gözlüklü gence sinirli bakışlarını yöneltti.

"Sorun ne?"

"Buna inanamıyorum. Son bir haftanın kamera kayıtları ortada yok."

"Ne?"

"Yok. Silinmiş. Bu aptal kamera kayıtlarından sorumlu, ancak şuan kayıtları bulamıyor."

"Silinmiş dosyaları bulamaz mısın?"

Gence yönelttiğim soru ile başını eğdi. Şüpheli. Kamera kayıtlarının silinmiş olması bana hiçte normal gelmiyordu.

"Önceden de böyle olmuş muydu?"

"Silinmeleri mi? Elbetteki hayır. Kim neden bu fabrikanın kayıtlarını siler ki?"

Haklıydı. Neden durduk yere kayıtlar silinsin ki? Bay Im'in burada olduğu günün görüntülerinin de silinmesi kesinlikle anormaldi. Yani biri onun hapisten çıkmasını istemiyor muydu? Ama bunu bir çok kişi yapmış olabilir. Yoldan geçen rastgele bir insan bile ondan nefret eder. Hızlı mı karar veriyordum?

"Başka bir yerden kayıt bulma imkanımız var mı?"

"Yok.. Civardaki tek bina burası. Agh baba, ne diye boş arazinin ortasına bina dikiyorsun ki?! En yakın bina yarım saatlik uzakta. Gidiş yolumuzun zıt yönünde."

"Yani kayıt işi iptal."

Karşımdaki genç ben dönmek üzereyken kolumu tuttuğunda gözlerine baktım.

SECRET // { JooHyuk } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin