"Bir hafta önce ölü doğan bebek hakkında nereden bilgi alabiliriz?"
"Bekleyin."
Sekreter yandaki telefonu dönüp bir numara çevirdiğinde sabırsızlık ile aradığı kişinin açmasını bekledim.
"İyi günler efendim. Burada Son'ların ölü doğan bebekleri hakkında bilgi almak isteyen iki kişi var..... Tamam efendim. Hallediyorum."
Sekreter tekrar bana döndüğünde dikkatimi ona topladım.
"Doğumu gerçekleştiren doktor beşinci katta. Koridorun sonundaki odada sizi bekliyor."
"Teşekkür ederim."
Sekreterin yanından uzaklaştığımda Minhyuk'a baktım. Sadece etrafı inceliyordu ama şuan onu göremiyordum. Koridorun ucuna kadar baksamda onu bulamamıştım.
"Beni mi arıyorsun?"
"N-neredeydin?"
Arkamda ansızın belirdiğinde yerimden sıçrasamda korktuğumu belli etmemeye çalıştım.
"Buradayım işte. Sekreter ne dedi?"
"Doğumu yapan doktora yönlendirdi."
"Pekala." diyerek asansöre yöneldiğinde onu takip ettim.
"Beşinci kat."
Asansör hareket etmeye başladığında köşeden onu izledim. Genç bir dedektife göre oldukça profesyonel duruyordu. Hoşuma gitmese de o geldiğinde işler hemencecik ilerlemeye başlamıştı.
"Yirmi altı yaşındayım."
"Ne?"
Bana dönerek tek kaşını kaldırdı.
"Beni süzmüyor musun? Yirmi altı yaşındayım. Sadece işime iyi odaklandığım için tecrübeli görünüyorum."
"Uhm.."
Korkutucu.. Sanki aklımı okuyor gibiydi.
Asansör kapısı açıldığında beklemeden dışarı çıktık. Etrafıma biraz bakındıktan sonra doktorun odasını gözüme kestirmiştim. Bembeyaz bir koridordu. Duvarlar, oturaklar, tavan, zemin hatta kapılar bile.. Duvarlarda asılan posterlerde anne ve bebeğin arasındaki bağı, gelişimi ve benzeri şeyleri anlatan bir çok poster vardı. Kapının önüne geldiğimizde iki kere yavaşça vurdum. İçeriden kaba bir ses geldiğinde kolu çekip kapıyı açtım.
"İyi günler?"
Doğumu yapan kişi.. Son zamanlarda adından sıkça söz ettiren Doktor Kang.
"İyi günler. Biz bir soruşturma için Son ailesinin ölen bebeği hakkında soru sormak istiyoruz."
"Tabii, içeri gelin lütfen."
Sadece çalıştığı alanda değil, bir çok alanda başarılı olan bir doktordu. Herkesten daha çok bilgiye sahip olması insanlar için yeterliydi. Sağlık konusundaki en güncel bilgileri dahi Bay Kang'tan öğrenip onun dediği her şeyi yapan aptal bir toplumdu buranın insanları. Belkide tapacak kadar güveniyorlardı bu doktora. Sağlığın öncüsü olarak belirlenmişti herkesin kafasında.
"Hemen anlatayım mı, yoksa sorular mı soracaksınız?"
"Bildiklerinizi anlatın lütfen."
Oldukça güler yüzlü, sıradan biri gibi görünüyordu. Büyük ihtimalle öyledir. Ancak insanlar bu adamı o kadar çok yüceltmişlerdi ki, istemsizce bir önyargı oluşmuştu kafamda.
"Son Yoona, genç bir kadındı. Dokuz ay boyunca aksatmadan kontrollerine geldiği için onunla sık sık konuşmuştuk. Kızım gibi sevdiğim biri olsada sözümü dinlemediği için zaman zaman sinirlenirdim. Sürekli iş yerine giderdi. İlk üç ay boyunca hiç dikkatli olmasa da en sonunda onu ikna edip evde kalmasını sağladım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET // { JooHyuk }
FanfictionAvukat Lee Jooheon Dedektif Lee Minhyuk "Seni kaybetmek istemiyorum." "Sen benim sırrımsın." (devam etmeyecek.)