Când cineva pleacă din viața ta, inevitabil va apărea cineva ce îi va da un nou sens.
Scrisoare de la o fată către un prieten.
Seara trecută. Ce am făcut seara trecuta? Am ieșit, am vorbit, m-am enervat după care m-am calmat.
Să o luăm cu începutul.
Am ieșit cu D (sau "domnul profesor" cum îmi place să îi spun. Nu-i un profesor adevarat dar am început să îi spun astfel datorită nenumăratelor sfaturi pe care mi le-a dat și nu numai :)) ).
A venit să mă ia de acasă după care ne-am dus în oraș - la pizza -.
Au fost 20 de minute în care am așteptat-o, iar în tot acest timp am vorbit cu el de toate prostiile.
-Parcă te-ai făcut mai drăguțel. I-am spus-o dintr-o dată. S-a uitat la mine zâmbind.
-Înainte eram urât? Încă zâmbea.
- Nu, doar că acum mi te pari schimbat. Și chiar era. Părea mai vesel, fericit.
Am luat pizza și ne-am dus în locul nostru. Undeva unde poți vedea satul de sus. Am oprit mașina, ne-am pus pe bancheta din spate și am început să mâncăm.Poate o să vă gândiți "mănâncă în mașină că ultimii oameni", ei bine, eu una aș prefera să mănânc în mașină, în liniște cu o persoană specială decât într-un loc gălăgios, înconjurată de necunoscuți. - semințele le-am luat pentru altcineva - :)).
- Ai fost îndrăgostit vreodată? L-am întrebat.
-Băi mico, mă vezi tu așa mare și toate alea dar să știi că în pieptul meu bate o inimă. Și așa era, o știam prea bine.
- Am fost îndrăgostit și cred că nu am trecut nici acum peste.
-Nici eu. I-am recunoscut.
Partea bună la D este că pot fii sinceră cu el (Nu știu de ce, dar simt că am încredere în el, mă simt în largul meu cu el).
Am terminat de mâncat și ne-am întins pe bancheta din spate. ( Eu fiind cu capul pe pieptul lui).
Doamne, îmi bătea inima atât de tare, iar el a simțit. Am stat acolo ceva vreme după care m-a întrebat dacă vreau să ieșim afară. L-am refuzat.
-Haide mico, nu-ți fac nimic. L-am mai refuzat de câteva ori după care am ieșit. D este genul de om înalt, musculos, cu barbă, șaten, ochii schimbatori, maxilar puternic și tatuaje. La prima vedere îți inspiră frică dar dacă apuci să îl cunoști îți dai seama că este un om minunat, blând, amuzant, pasional -Veți vedea pe parcurs de ce am spus asta :)) - și inteligent.
Am stat unul lângă altul sprijiniți de mașină, ne uitam la stele și povesteam. Îmi place să vorbesc cu el, sincer.
- Am să scriu despre tine. I-am spus, iar el mi-a zâmbit.
- Ce să scrii?
- Ceea ce s-a întâmplat între noi. Merită povestit. Vreau să îmi amintesc de acele momente peste ani. Zâmbește.
- Nu îți e frig?
- Nu.
Mi-am încolăcit brațele, iar el și-a pus un braț în jurul meu. Era atât de cald.
-Intrăm în mașină?
- Mai stam puțin. Mi-a răspuns.
Toate amintirile cu el se întâmplă noaptea și îi sunt recunoscătoare pentru asta. Noaptea este cea mai frumoasă parte din cele 24 de ore. Noaptea se întâmplă lucruri ce vor rămâne în memorie mult timp, D mi-a dovedit-o.- Capitolul ăsta îi destul de mare așa că îl voi împărți în două părți.
Asta e prima parte, iar a doua va urma în curând-
CITEȘTI
Gânduri în miez de noapte
Non-FictionDacă vă gândiți că ăsta este titlul unei povești, ei bine vă înșelați. La fiecare capitol voi scrie gânduri, amintiri sau strigăte către anumite persoane. Oricum, sper să dați o șansă acestor gânduri nocturne deoarece se poate să vă regasiți printre...