Neliniște

20 2 0
                                    

Atunci când aștepți ceva cu nerăbdare o lungă perioadă de timp, sunt șanse ca atunci când acel ceva se va întâmpla să nu mai ai aceeași bucurie sau emoție ca la început.

Scrisoare de la o fată către un bărbat.
Sunt beata, recunosc și o fac doar pentru nimeni de aici nu știe cine sunt defapt, nimeni în afară de tine. Nu obișnuiesc să beau, nici acum nu știu de ce am facut-o dar pot recunoaștebăutura nu-i de mine.  Nu știu de ce îți scriu acum, nu știu nici de ce îți mai scriu aici dar uite că totuși o fac.
Mâine urmează să ne vedem. Stau și mă gândesc și parcă nu îmi vine să cred. De ce am impresia că nu vei apărea? Nici asta nu știu, poate înșel, iar mâine ne vom vedea.
Nu știu ce îți voi spune, probabil că voi rămâne fără cuvinte. Nu știu dacă o să te strâng în brațe, dacă îți voi zâmbi sau dacă mă voi face plăcută, tot ce știu e nu așteptam ca acea zi mai apară vreodată.
Dacă nu vei apărea și vei lăsa te aștept? Să sperăm că nu.
Dacă vei apărea și nu voi avea ce să îți spun? Sunt șanse.
Dacă vom râde, ne vom simți bine și voi începe te plac mai mult decât aș vrea? Nu știu ce spun.
Ideea este că ziua de maine se anunță a fii foarte tulburătoare, iar eu nu știu cum se va sfârși.

Gânduri în miez de noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum