Dragă D

23 2 0
                                    

Îți dai seamă că o persoană este specială pentru tine atunci când îți dorești să o revezi la nesfârșit.

Scrisoare de la o fată către un prieten.
- Vrei să fii iubita mea? Mi-ai șoptit la ureche. Respirația îți era atât de caldă pe pielea mea încât m-am cutremurat - de multe ori ai avut acest efect asupra mea -
- Nu! Ți-am răspuns categoric. Dacă aș fii spus da, probabil am fii fost prieteni cu beneficii, nu iubiți, sau ai facut-o deoarece dacă aș fi spus da mi-ai fii interzis să ies cu celălat grup.
- De ce nu ți-ai făcut iubită până acum? Te-am întrebat puțin mai devreme când încă eram afară.
- Am pretenții mico.
O știam prea bine. Am văzut cum au arătat unele din prietenele tale. Rotunjimi pronunțate, forme pline, frumoase, sigure pe ele, mature, înalte, pe când eu am un metru și o speranță, 47 de kg, brunetă, pistui (eu una mă consider o fată drăguță, am primit complimente de la băieți frumoși, cât și de la fete dar nu mă consider o fată bună pentru tine).
Ești un bărbat frumos, la 26 de ani - nu știu de ce mă atașez doar de oameni în vârstă dar măcar pe tine te cunosc de 3-4 ani pe când pe, P îl știu doar de un an - m-aș putea îndrăgosti de tine, te-aș putea iubi, nu neg asta dar cred că nu aș primi niciodată acea iubire înapoi.
- Să știi că banii au fost doar o scuză mico. Am vrut să te văd, am vrut să stau cu tine. - Te-am crezut și ți-am zâmbit -
Te-ai apropiat de mine încet, iar eu m-am îndepărtat. Spațiul dintre mine și ușă se terminase, iar tu te apropiai.
-De ce fugi de mine? A sunat mai mult ca o șoaptă. Era atât de întuneric în mașină încât nu puteam vedea multe dar îți simțeam prezența și totodată fiecare mișcare. Ți-am simțit mâna când m-ai atins. M-am cutremurat.
-Stai D... a sunat mai mult ca o rugăminte dar tu nu te-ai oprit. Mi-am pus mâna la gură, nu voiam să mă săruți.
-De ce te comporți așa cu mine, mico, nu-ți fac nimic. Știam amândoi că nu era așa.
- Nu vreau să te sărut.
-De ce, nu ar fii prima dată. Vocea îți era ca o șoaptă, o șoaptă ce se împletea cu întunericul ce ne înconjura. Ți-ai pus mâinile pe mâinile mele și mi le-ai coborât. Te-am privit fix în timp ce mă lăsăm în jos pe bancheta din spate - încă voiam să mă îndepărtez de tine. Nu a fost o idee prea bună, acolo "m-ai prins" -
Mi-ai apucat mâinile și mi le țineai strâns, după care ți-ai lipit buzele de ale mele. Nu mi le-am deschis, iar tu ai insistat până în momentul în care ai intrat. Ne-am sărutat. Nu a fost pentru prima dată și probabil nici pentru ultima oară.
- Am făcut cu tine în 3 luni lucruri pe care nu le-am făcut în toată viața mea. Ți-am mărturisit acum o lună și aveam dreptate, iar tu o știai.
Ți-am simțit gustul dulce. Ți-am simțit limba, ți-am simțit buzele moi și ți-am simtit atingerea pe abdomenul meu.
-D... Stai... Am spus-o sub formă de geamăt. Oprește-te! Te-am îndemnat dar știam că nu voiam cu adevărat să o faci. Nu te-ai oprit. M-ai sărutat cum doar tu știi - într-un mod unic și ademenitor -
Telefonul a sunat și a întrerupt toata magia în care ne cufundasem. Îl apuc și era V. Am răspuns.
- Ce faci fată, când vii? M-am uitat la ceas.
-La 11 jumătate. Mai aveam 30 de minute pe petrecut cu D.
După care i-am închis.
- Am o propunere pentru tine.
- Ce propunere?
- În seara asta facem ce vreau eu, iar în următoarele seri facem ce vrei tu.
Te-am refuzat, iar tu nu ai mai continuat. Ai început să mă tachinezi, după care am plecat.

P.s. Să nu uităm că ți-am luat părul de pe mâna stângă cu benzi de ceară. Las o poză aici, nu vreau să uit momentul.  ;))).

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Gânduri în miez de noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum