Cea mai fericită zi din viața mea.

16 2 0
                                    

09:04
22.septembrie.2020

Am avut o temă azi la engleză, cu titlul "Cea mai fericită zi din viața mea" și m-a pus pe gânduri acest titlu.
Care a fost cea mai fericită zi din viața mea? M-am întrebat pe mine însămi, iar unele variante au început să apară.
- Când am fost în vacanță cu ai mei? Nu.
- Când am luat vreo notă bună? Nu.
- Când am avut prima relație? Am crezut că da la acel moment, dar nu.
- Când mi-am cunoscut marea dragoste pe 21 martie 2019? Parca mă încântă idee asta, să o dezvoltăm.
Veneam de la școală, eram obosită, îmi era rău din cauza menstruației, iar tot ce îmi doream era să ajung acasă. Am făcut autostopul, iar după 20-30 de minute a oprit o mașină. În față era un bărbat și un băiat - P și D -.
- Ajunge-ți în P? - P fiind locul unde trebuia să ajung -
- Da. Mi-au răspuns ei.
M-am urcat în mașină. Până să cobor am intrat la "interogatoriu".
- Câți ani ai?
- La ce liceu ești?
- Ai prieten?
- Îmi poți da numărul tău?
Și multe altele. Inima îmi bătea cu putere. P părea amenințător - Mi-a fost frică de el vreo 3 luni după ce relația a început -, pe când D părea mai calm, blând- ca un mielușel-
Țin să menționez că, D din capitolul acesta nu este același D din capitolele anterioare.
I-am dat numărul meu lui P dar nu m-am gândit nicio secundă ce poate însemna acel lucru minor. - o relație zbuciumată dar frumoasă, sentimente, iubire, pasiune, cuvinte dulci, secrete și multe altele -.

Nu știu dacă aia a fost cea mai fericită zi din viața mea sau una din zilele ce au urmat dar cert este că atunci când mă gândesc la " Cea mai fericită zi din viața mea" doar momentele cu el îmi vin în minte. Știu că timpul va trece și probabil va exista o altă " cea mai fericita zi din viața mea" dar până atunci mă voi bucura de zilele pe care le am deja deoarece sunt speciale.

Scrisoare de la o fată către cititori.
Voi aveți o CEA MAI FERICITĂ ZI DIN VIAȚA VOASTRĂ? Dacă da, aștept să îmi împărtășiți amintirile voastre. Până la un capitol viitor vă rog să aveți grijă de voi și vă urez multă sănătate, avem nevoie toți de asta în perioada asta zbuciumată. 😘

Gânduri în miez de noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum