Tocmai am terminat de citit o carte ce se numește "Ultima scrisoare de dragoste " de Jojo Moyes. Sunt sigură că nu ai auzit de ea deoarece nu obișnuiai să citești cărți romance dar vreau să știi că m-am regăsit printre paginile cărții. Povestea noastră s-a regăsit printre paginile cărții. Între noi nu s-au transmis scrisori de dragoste, nu au fost clipe grele din cauza celor din jur, povestea noastră de dragoste a fost asemănătoare cu cea a lui Ellie, o fată ce avea o relație cu un bărbat căsătorit. Într-adevăr, tu nu aveai o soție dar erai divorțat. Nu te-am întrebat niciodată de ea. Nu m-am băgat în viața ta persoanală fiindcă nu voiam să te supăr. Nu am pus întrebări și poate de aceea s-a terminat relația noastră, deoarece eu nu știam totul despre tine cum nici tu nu știai totul despre mine. În relația noastră a fost pasiune, au fost declarații, au fost sentimente dar nu au fost prezente cuvintele potrivite, întrebările importante și clarificarea multor situații. Stau și mă gândesc și îmi dau seama că relația noastră s-a bazat pe niște ieșiri care aveau loc chiar și la câteva luni, săruturi ce promiteau mult mai mult și atingeri ademenitoare. Cred că îmi lipsesc acele clipe dar orgoliul este mult prea mare, astfel încât nu îți dau mesaj. În carte au fost două cupluri: Jennifer cu Boot și Ellie cu John. Jenny și Boot au avut o relație pasională, ascunsă de ochii soțului ei. Au riscat totul unul pentru celălalt, iubirea lor a fost prea puternică chiar dacă au trecut prin multe greutăți, urmând să se piardă. Peste 40 de ani s-au reîntâlnit, descoperind că iubirea ce îi leagă este la fel de puternică ca în tinerețe, pe când Ellie și John s-au despărțit deoarece el era însurat, iar Ellie credea că, cu timpul bărbatul o va lăsa pe soția lui pentru ea. Cartea transmite pasiune, ceea ce mie acum îmi lipsește. Nu aș vrea să te reîntâlnesc peste 40 de ani deoarece sunt sigură că iubirea s-ar stinge până atunci, dacă nu s-a stins deja. Sunt de parere că lucruri ar trebui făcute la timpul lor deoarece cu cât zilele trec noi ne schimbăm, ajungând într-un punct în care uităm de trecut.
Acel trecut încă îmi este prezent dar nu știu pentru încă cât timp.Scrisoare de la o fată către un bărbat.
Aș fii vrut să ne fii scris scrisori ca în carte deoarece așa aș fii avut ceva de la tine mereu prezent. Ceva ce aș fii știut că este făcut cu dragoste de mâinile tale. Mesajele de pe whatsapp s-au șters, eu le-am șters din greșeală, iar acum nu mai am nimic care să îmi reamintească de tine și asta îmi displace. Dacă aș fii avut scrisori le-aș fi putut citii la nesfârșit și m-aș fii bucurat de fiecare cuvânt.
Prima dată m-am apucat să îți scriu pe o agendă, iar acum am trecut la Wattpad. Îți voi scrie și acele scrisori, chiar dacă au părți mai dure dar dacă vei apuca vreodată să citești aceste rânduri meriți să știi tot ce am simțit pentru tine și ce simt în continuare deoarece am trecut prin multe faze de când ne-am despărțit și am trecut de la ură la acceptare.
CITEȘTI
Gânduri în miez de noapte
No FicciónDacă vă gândiți că ăsta este titlul unei povești, ei bine vă înșelați. La fiecare capitol voi scrie gânduri, amintiri sau strigăte către anumite persoane. Oricum, sper să dați o șansă acestor gânduri nocturne deoarece se poate să vă regasiți printre...