Scrisoare pentru voi

26 3 0
                                    

Am întâlnit odată un cuplu ce-l credeam perfect. Frumoși, atenți, îndrăgostiți, pasionali. Timpul trece, persoanele se schimbă, iar acum acel cuplu perfect a devenit o amintire.
Sinceră să fiu, încă aștept că ea să mă sune și să îmi spună că soarta a mai adăugat în povestea lor noi capitole ce de data aceasta vor avea un final fericit.

Scrisoare de la o fată către doi iubiți. 
I-am promis odată unei prietene că îi voi face o scrisoare în care să îi transpun trecutul fantastic pe care l-a avut lângă o persoană specială, iar acea zi a venit azi.

Am cunoscut odată doi oameni. Un cuplu mai exact. V și P. Nu le dau numele deoarece nu ar avea sens dar ei vor știi că este vorba despre povestea lor deoarece acolo undeva, au avut o poveste ce a început frumos și s-a continuat la fel de frumos până în momentul în care au început să se bage gurile rele.
S-au iubit cu pasiune și devotare și încă o mai fac, știu asta deoarece am început să cunosc persoanele. V este o persoană specială pentru mine, iar P este o persoană specială pentru ea. Un băiat înalt, ochi căprui misterioși, calzi, educat și atent. Îi place să spună lucrurilor pe nume, era încăpățânat și o fire mult prea geloasă. Dacă stau și mă gândesc îmi dau seama că asta este și descrierea ei. Se potriveau atât de bine, iar atunci când îi vedeam împreună transmiteau emoție, iubire și veselie. Am fost geloasă pe iubirea ce îi leagă, recunosc. Voiam și eu o persoană care să mă iubească cum o iubea el pe ea. Voiam pe cineva care să fie totul pentru mine la fel cum era el pentru ea dar se spune că acea iubire este greu întâlnită, iar atunci când o vei găsi nu îți va mai lipsi nimic altceva. Nici acum nu îmi vine să cred că acel cuplu perfect s-a terminat. Sentimentele sunt încă vizibile și nu doar atunci când sunt unul în apropierea celuilalt. Ea neagă faptul că nu mai simte nimic pentru el, cum și el face la fel - nu înțeleg de ce ai ignora un lucru ce-ți face bine și după care tânjești, probabil de frica sentimentelor pe care le ale cealaltă persoană sau poate din frica de a fii respins. - dar acolo undeva sunt sigură că va mai exista un viitor pentru ei deoarece iubirea adevarata nu moare niciodată.

Cu mult drag,
@îngerulcazut69
Fie ca împăcarea voastră
să se anunțe încurând deoarece
mă voi bucura alături de voi.

Gânduri în miez de noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum