Nimic special

18 2 0
                                    

Scriu pentru suflet.
Scriu pentru mine.
Scriu pentru cine este dispui și interesant de ce gândesc.

Scrisoare de la o fată către necunoscut.
00:53

Am o stare foarte bună și drept să vă spun nici nu știu de ce. De obicei când mă simt atât de bine îmi place să scriu, ceea ce fac acum. Simt că trebuie să scriu ceva interesant dar nu îmi trece nimic prin minte. Simt că trebuie să împărtășesc ceva nou cu voi dar sunt în până de idei - și de amintiri -.
Este noapte, stelele sunt pe cer, Luna la fel - așa cum se întâmplă să fie de fiecare dată când scriu -. Am geamul deschis. Vreau să fie răcoare. Broaștele orăcăie în voie dar și păsările nopții, cum ar fii: cucuvelele, bufnițele și încă o pasăre nouă - o pasăre mare, albă, ce țipă, nu știu cum se numește, nu e cocostârc sau barză. Am făcut această paranteză în speranța că poate tu știi ce pasăre îi - ce a apărut în sat în urmă cu o lună completează perfect peisajul nocturn. Mă uit la tavan absentă. Nu mă gândesc la nimic special, pur și simplu admir întunericul.
Mă gândesc câteodată că vreau o viață mai palpitantă. O viață despre care să scriu în fiecare secundă a vieții mele și să nu mă plictisesc niciodată. Vreau o viață ca în filme. - Ați văzut filmul 365 de zile? Dacă da, să știți că vreau o viață asemănătoare. Atunci aș avea ce poveștii. (Apropo. P.  Dacă citești asta să știi că trebuie să te uiți la filmul ăla, semeni puțin cu personajul principal masculin. :)) -. Îi plictisitor să fii un om obișnuit ce face aceleași lucruri plictisitoare zi de zi. La un moment dat îți dorești o schimbare. Cred că cele mai palpitante momente din viața mea au fost cele petrecute cu P și cele alături de D. Vreau amintiri noi dar se pare că P nu-i dispus să mi le ofere, iar D pleacă în Anglia pentru 2 ani. Superb!

01:10

Mi-a trecut starea bună. Doamne, mi se pare atât de ciudat când am o stare bună din senin, iar mai apoi dispare atât de brusc precum apare. Bag picioarele...

Gânduri în miez de noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum