Selammm
Seveceğiniz -umarım- ama konusunu değiştirdim bir hikayeye başlıyorum. Şarkı da ekledim umarım seversiniz.
Umarım keyif alırsınız. Ve başlangıç tarihinizi de dilerseniz buraya bırakabilirsiniz.
İyi okumalar dilerimm
Medya Maya
-
Hani hep kısa ama ömürlük gibi geçen mutlu anlar olur ya. Heh işte! Şu an tam oradayım. Az ama öz olan dostlarım. Dostlarım ve ben.
Sahilde kumlara oturduk ve gün doğuşunu izlemeye daldık. Ben, Shawn, Shawn'ın arkadaşı -benim de- Jack ve onun kız arkadaşı Mia.
Mia ona yaslanmıştı ve üstlerini örtmüş çok tatlı duruyorlardı. Shawn de onlara bakıyordu ve yandan ince pikeyi alıp yanıma oturdu. "Gelmek ister misin?" pikeyi açtı ve sordu. Omuz silktim. Gelirim tabii. Yere sürünerek yanına yaklaştım. Kollarının arasında beni sardı.
"Kıskanmayın." diye seslendi Jack. "Herkesin sevgilisi yok, Jack." dedim. Shawn'ı göstererek yüzünü ellerimin arasına aldım. "Ama Shawn var. O yeter." dedim. İkiside güldü. Shawn de aynı tarz şeyleri bana yapmaya başlamıştı.
"Çok tatlı. Ne kadar süredir arkadaşsınız siz? Tabii eğer bizi yemiyorsanız." Mia'nın bu dediğine hepimiz güldük.
"15" dedik aynı anda. Ama anlatmaya o başladı. "Biz onların karşısındaki evi almıştık. Ben beş, o ise altı yaşındaydı. Çok güzel oyunlar oynadık. Birlikte keşfettik, tattık ve gördük her şeyi." Gözlerimin içine baktı. "Çok güzeldi." dedi. Gülümsedim. Bu çok hoşuma gitmişti.
"Hey çocuklar sizi böyle çekeyim mi? Çok güzel gözüküyorsunuz." dedim. Shawn'den ayrıldım ve telefonumu tuttum. "Olur, tabii." dediler. Mia güzel bir kızdı ve kötü çıkma ihtimali yoktu bence. Bir sürü fotoğraf çektikten sonra hepsini onlara attım. Bende sonrasında Shawn'a tekrar yaslandım ve fotoğraf çekmeye başladım. "Ah, bunu bana atmalısın. Fazla güzel." dedi.
"Al bak. Yada atacaksan at benden." hesabı bende de açıktı. Ona telefonumu verdim ve geriye yaslandım. "Bizim sınıftan biri sabahki hikayene yanıt yazmış. 'Harika gözüküyorsun.' diye." dedi. "Salla gitsin." dedim. "Ve şey seninle olan fotoğrafı atsana. Sondan ikinci." diye ekledim. Başını salladı. "Burası çok güzel ama kalkmamız gerekecek." dedim.
"Evet." diye bana katıldı Mia. "Ne zaman kalkalım?" dedi Shawn. Aslında biraz daha kalabiliriz. "Biraz daha. Sonra gideriz." dedim. Herkes onayladı ve sessizce oturduk.
-
Eve gelince üstümü değiştirdim ve Shawnlere gittim. Evde Aaliyah dışında kimse yoktu. Onunla biraz konuştuktan sonra yukarı Shawn'a bakmaya gittim. "Shawnn?" seslenerek odasına daldım. Havlusu ile saçını kurutmaya çalışıyordu.
"Bu damlalar her seferinde üstüme geliyor." diye söylendi. Saçma ama tam onluk bir neden. "Öne eğil." dedim ve elindeki havluyu aldım. O da eğilip dizlerinin üstüne çöktü. "Bu hala moral bozuyor." dedim. Saçını sıktım. Ve havlu ile sardım. "Buna alıştın." diyerek cevap verdi o da. İkimizde güldük.
"Ne yapacağız?" dedim aşağı inerken. "Kahvaltı hazırlamak istemediğim için dışarıdan bir şeyler söyledim." dedi.
"İyi yapmışsın. Çok üşenmiştim." dedim. Aslında o da yapardı ama tek olunca yavaş yapıyorduk ve benim hiç halim yoktu. "Bende üşenirdim." O da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends : s.m
FanfictionArkadaşlıklar güzeldir, devamlıdır bir rüya gibidir birlikte olup eğlenince.. Ama yalanlar karışırsa da öyle olur mu? Devam edilir mi dostluğa? Her şekilde, sorgunuz bir sevgi bağı ile... Sadece arkadaş olunur mu?