15

758 54 3
                                    

Chapter 15

It's kinda want to stay like this but its kinda embarrassing. I felt my face heat when I realized what I've done. Gosh! I remove my hand from hugging him. I can't look at him because of what I did.



"A-ano"


"Ano?" Natatawang sabi nya.



"Sorry" sagot ko. He smirked.



"So, you don't mean to hug me? Aren't you?" Taas kilay nyang tanong.



"H-hindi sa ganon" I pout my lips because I can't take another Embarrassing moment so I decide to minimize my words in my brain before I say it. Knowing that my classmates are still watching on us like they're watching a romantic movie. Lol.



"Aha! So you like my hug, then."



"N-no. It's not like that" I know my face is turn red because of mixed emotions. Grr.



"You looked nervous. Why?" I heard him chuckled. Why you acting like this?



I didn't answer him. I looked down to escape his gaze. Bakit mo ba kasi niyakap?



"Nako. Mag picture na lang kayo" my cousin interfere , and starting to fix her dslr to take us a photo. My classmates pushing Jaist towards me so we can have a good shot.



After that, I decided to go to Mira, so I could greet her a congratulation for winning. She welcomed me with a wide hand to hug me. She even kiss my cheeks.



"Maganda dapat tayo sa Acquaintance ah" I nodded.


"Ofcourse. Pero dapat ikaw ang mas maganda"



"Look. It's normal for me to be beautiful, no need to remind me sis" She even rolled her eyes. I chuckle.



Her eyes searching for something from the crowd of students. That's why I let my eyes look to the student. Suddenly, I caught Joyce watching us from the crowd. It felt like creepy the way she looked at me.



"Ilang araw ko na syang nakikitang nakatingin sayo, madalas kapag magkasama tayo" I looked at her with confusing face.



"Who?"


"Joyce" she shrugged



I always saw her too this past few days, but I didn't mind it. Baka nagkataon lang but knowing to Mira na madalas nya itong makitang nakatitig sakin make me confused. Hindi na kami nagkausap pa matapos nung San Fernando namin. Hindi na rin naman sya nakakasama nila Cullen. I couldn't remove on my mind what she said back then. I shook my head.



After that day, Faina University announced about Acquaintance Party. They said we need to prepare and wear our best suites and gown. The party is formal that's why we need to wear formal as well.



1 week before my debut, sinamahan ako ni Mama sa Organizer ng Party ko. Dahil kailangan ko nang mamili ng theme at para maka pili na rin ng gown.



"May naisip ka na bang theme? Dapat meron na. Para mamaya pipili ka na lang ng gown mo. Isabay mo na rin doon ang gown na gagamitin mo sa aquaintance nyo" nasa sasakyan kami papunta sa Organizer ko.



"Yeah, Ma. Naka pili na ako. I want long evening gown sa aquaintance namin" sagot ko. She nodded.



"Ma, saan ka pala nagpunta?" Lumingon sya sakin.



Love Code (SHS Series #1) UNDER REVISIONTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon