Frigga hızla dizlerinin üstüne çöküp bana sarıldığında şaşkınlıkla gözlerim büyüdü.
Elimi karnıma koyup nefes alabilmek için birkaç kez öksürdüğümde Loki parlak gözleriyle bana döndü.
"Enya sakin ol ve nefes al."
Konuşması bittiğinde ise elini bana doğru uzattı ve bir şeyler fısıldadı. Elinden çıkan yeşil ışıklar bana ulaştığında bir anda içimde bir ferahlık hissettim. Bu yüzden daha rahat nefes almaya başladığımda ağzımı 'teşekkürler' dercesine oynattım.
Loki de kafasını yukarı aşağı salladığında ona tebessüm ettim.Frigga sonunda bana sarılmayı bırakıp geri çekildiğinde heyecanla konuştu.
"Bunu nasıl yaptın ve daha da önemlisi ne gördün?"
Frigga konuştuktan sonra ayağa kalkıp benim de kalkmam için elini uzattı.
Bunca zamandır elimde tuttuğum tohumu cebime koydum. Ardından da Frigga'nın uzattığı eli tutup ayağa kalktım.
Frigga elimi bırakmayarak konuşabilmek için beni çardağa sürüklediğinde kıkırdadım.
Yüzümü Loki'ye çevirdiğimde ise bize bakarak gülümsediğini görmüştüm.
Onu ilk defa bu kadar mutlu görüyordum.
O da arkamızdan çardağa doğru yürümeye başladığında önüme döndüm.
Sonunda çardağa ulaştığımızda Loki ve Frigga benim karşıma oturmuştu.
Garip bir sessizlik oluştuğunda konuşmaya başlamanın en iyisi olacağına karar vermiştim.
"Frigga sen neden geldin buraya?"
Frigga'nın yüzü asılırken tebessüm etmeye çalışarak konuşmaya başladı.
"Odin bugün sizi görmek istedi. Ne anlatacağımızı aramızda kararlaştırabilmemiz için geldim ama iyi ki gelmişim."
Kafamı yukarı aşağı sallayıp tebessüm ettim.
Loki'nin sesini duymamla o tarafa döndüm.
"Ne olduğunu anlatacak mısın?"
Kafamı 'evet' anlamında sallayıp konuşmaya başladım.
"Ben-"
Aklımda cümleleri toparlamaya çalışırken duraksadım.
"Sanki zamanda geri gidiyor gibiydim. Zaman atlamalarıyla birlikte dört mevsimi yaşadım. Sizin birkaç küçüklük anınızı gördüm. Frigga'yı gördüm. Hatta Thor'un doğduğu zamanı bile gördüm."
Loki'nin kaşları şaşkınlıkla havaya kalkarken konuşmaya devam ettim.
"Bir sürü anıyı gördüm. O ağaç da benimle birlikte zamanda geriye gitti sanırım. En son geriye bir tohum kalmıştı işte."
Loki heyecanla ayağa kalktığında yüzüne bakabilmek için kafamı kaldırdım.
"Seninle bu zamanda geriye gitme şeyini kesinlikle çalışmalıyız. Bu nasıl oldu bilmiyorum ama farklı bir gücünü keşfetmiş olabilirsin! Bu her şeyi ifade ediyor olabilir. Belki yeni bir güç belki de eskisi gelişiyordur. Şu an emin değilim ama bulacağım!"
Loki'nin heyecanına gülerek cevap verdim.
"Evet, çalışırız. Bu arada teşekkür ederim."
Loki kaşlarını kaldırarak sordu. Galiba söylediğimi anlamlandıramamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daughter of Loki | Enya
FanfictionHer zaman gördüğüm kabuslardan biriyle gözlerimi hızla açtım. Artık bir şey hissetmiyordum. Alışmıştım. Kanıksamıştım. Fakat tüm bu olanları anlamlandıramıyordum. Annem öleli tam bir yıl olmuştu. Bir koca yıl. Fakat bu rüyaları son iki haftadır...