Heimdall'ın aniden gelişiyle birlikte herkes ona dönmüştü ve söyleyeceği şeyi bekliyordu.
"Odin, çok önemli bir şey gördüm! Savaş, hem de çok yakında!"
Odin'in gözleri büyürken hızla ayağa kalktı ve yükselen sesiyle konuştu.
"Kim?"
Heimdall birkaç saniye kararsız kalıp gözlerini bizim üstümüzde dolaştırdı. Fakat gözleri benim üstümde birkaç saniye fazla kalmıştı.
Konuşmak için tekrar Odin'e döndü fakat tam o anda ne olduğunu sonunda anlayabilmiştim.
Bana bakmıştı çünkü bu olay annem ve diğer büyücülerle ilgili olmalıydı.
Gözlerim sinirden yaşarırken kesik bir nefes alıp Heimdall'ın sözünü kestim.
"Odin, çalışma odanızda konuşursak-"
"Annem, değil mi?"
Söylediğim şeyle birlikte Heimdall'ın kalkan kaşları anlamayarak bana dönmüştü.
Sesimi titretmemeye çalışarak konuştum.
"Annem ve diğer büyücüler."
Heimdall derin bir nefes aldı ve ne yapacağını bilemeyerek Odin'e döndü.
Bana söyleyip söylememesi gerektiğini mi soruyordu?
Bunu üzerine Odin de bana döndüğünde sinirle konuştum.
"Bir noktada ben de öğrenmeyecek miyim zaten, ne değişecek?"
Odin bunun üzerine yavaşça kafasıyla işaret verdiğinde Heimdall bana döndü ve yavaşça başını salladı.
Karnıma garip bir acı saplanırken yüzümü buruşturdum. İhanetin bıçağı, kalbimde yerini alırken titrememesi için ellerimi saçlarımın arasından geçirdim.
Ne yapmaya çalıştığını gerçekten anlamıyordum. Tek istediği umursamazca krallıkların en büyüğü ve güçlüsüne saldırmak mıydı? Yoksa bu çok daha büyük bir şeyin minik bir parçası mıydı? Belki de dikkatimizi başka yöne çekmek için yapıyordu?
Daha da önemlisi, eğer bu plana dahil değilsem küçükken beni neden bu tür konular üstünde eğitmişti?
Odin'in gözlerini üzerimde hissettiğimde sinirle nefesimi üfledim.
Odin sakince Heimdall'a dönmüştü.
"Devam edebilirsin."
Heimdall bana hızlı bir bakış atıp tekrar konuşmaya başladı.
"Enya'nın annesi Nella, kardeşi Azai ve bir sürü büyücü buraya saldırmayı planlıyor. Tam olarak ne zaman olacağını bilmiyorum. Ama kesinlikle bildiğim şey , bu kadar uzun süre bu planlarını göremememiş olmamın tek bir nedeni olması: Geldiklerini bilmemizi istiyorlar!"
Odin seslice nefesini verdi ve ellerini yumruk yaptığını gördüm.
Heimdall ise bunu görünce duraksadı ama sonra konuşmaya devam etti.
"Büyük ihtimalle benim onları bu şekilde görebildiğimden de haberleri var. Kendilerini şu ana kadar çok iyi sakladılar ve eğer şu an blöf yapmıyorlarsa gerçekten de güçlü bir planları olmalı."
Sinirle ellerimle yüzümü kapattım ve nefesimi verdim.
Hiçbir şey düzelmiyordu. Hem de hiçbir şey.
Salona tamamen bir sessizlik hakim olurken kalbimde büyük bir ağırlık hissettim.
Her şey benim yüzümden oluyordu. Asgard'daki masum binlerce insanın, saray halkının ve askerlerin hayatları benim yüzümden darmadağın olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daughter of Loki | Enya
FanfictionHer zaman gördüğüm kabuslardan biriyle gözlerimi hızla açtım. Artık bir şey hissetmiyordum. Alışmıştım. Kanıksamıştım. Fakat tüm bu olanları anlamlandıramıyordum. Annem öleli tam bir yıl olmuştu. Bir koca yıl. Fakat bu rüyaları son iki haftadır...