Kafamı hızla yan tarafımdaki kişiye çevirdiğimde duraksadım.
Bu da kimdi böyle?
Karşımda benim en az üç katım olan bir buz devi durmuş bana bakıyordu.
Başıma tekrar giren ağrıyla sinirle onun gözlerinin içine baktım.
"Sen ne hakla-"
Fakat sözümün Tony tarafından yarıda kesilmesi bir olmuştu. Onların varlığını o ana kadar unuttuğumu fark ettim.
"Enya yeter! Buradaki herkese zarar vermeyi kes!"
Ardından Magnus'a dönüp konuşmaya devam etti.
"Sen de Enya'ya istediğiniz öyle artık! Hem sayıca senden üstünüz hem de biz olmadan bile Enya seni öldürebilir. Ayrıca mağaranın dışında da bir Tanrının beklediğini unutma. O yüzden hazır ortam biraz sakinlemişken Loki'nin yerini söyle biz de gidelim!"
Elimi hala çok ağrıyan şakaklarıma götürdüm ve hafifçe ovarak konuştum.
"Mantıklı."
Magnus derin bir nefes alıp verdi ve gözleri nefessiz kalmaktan dolayı bayılan Dashiell'e kaydı.
"Eğer oğlumu düzeltirsen söylerim."
Histerik bir kahkaha atıp konuştum. Çünkü bu kadar kolay pes edeceğini düşünmemiştim.
"Zevkle düzeltirim. Ama bu kadar çabuk vazgeçeceğini düşünmemiştim. Senin zayıf yanın oğlun. Aklımda bulunsun."
Bunları söyledikten sonra sinsice gözlerimi kırptığımda Magnus sinirle ayaklandı ve konuşmak için ağzını açtı.
Fakat bu sefer de Natasha araya girmişti.
"Magnus, oğlunun haline bak! Bence tartışmak için iyi bir zaman değil bu!"
Sinsice gülümseyip ona katılır gibi başımı yukarı aşağı salladım ve konuştum.
"Haklı."
Ağrıyan başımın konuşurken daha çok acımasıyla birlikte yüzümü buruşturmamak için uğraştım.
Hem fiziksel olarak hem de ruhsal olarak acı çekiyordum.
Yeter.
Bıktım artık.
Magnus'un seslice nefesini vermesiyle ona döndüm. Bana bakmadan konuşmaya başlamıştı.
"Enya, tamam senden bana borçlu olmanı istemeyeceğim. Sadece oğlumu kurtar yeter."
Bunu söyledikten sonra dişlerini gıcırdatarak eklediği şey sonrasında kahkahamı tutamadım.
"Ama bu olanları unutmayacağımı bilmeni isterim."
Kahkahalarımın durmasıyla birlikte herkes birbirine bakmaya başlamış ve çok saçma bir sessizlik anı oluşmuştu.
Bu sessizliği Tony bozduğunda ona döndüm.
"Enya, Dashiell'i düzeltmeyi düşünüyor musun?"
Önüme bakarak konuştuğumda Magnus'un oflamasını duydum.
"Tony ben salak değilim. Önce Loki'nin yerini öğrenip sonra onu tedavi edeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daughter of Loki | Enya
FanficHer zaman gördüğüm kabuslardan biriyle gözlerimi hızla açtım. Artık bir şey hissetmiyordum. Alışmıştım. Kanıksamıştım. Fakat tüm bu olanları anlamlandıramıyordum. Annem öleli tam bir yıl olmuştu. Bir koca yıl. Fakat bu rüyaları son iki haftadır...