Işıkların gözlerimi kamaştıran etkisi yavaş yavaş azalırken doğru yere ışınlanmış olmayı diledim ve gözlerimi açtım.
Karşımda gözlerini büyütmüş bir şekilde bana bakan Loki'yi gördüğümde gülümsedim. O da bana gülümsedi.
"Işınlanabiliyormuşsun."
Kafamı 'evet' anlamında salladıktan sonra aklıma Armand'ın gelmesiyle hızla zindana yaklaştım.
Loki de yüz ifademi görünce bana yaklaştı.
"Şimdi senden çok dikkatli ve hızlı bir şekilde düşünmeni istiyorum tamam mı?"
Kaşlarını kaldırdı ama bir şey söylemedi ve kafasını salladı.
"Anneme özel saray kitaplarından herhangi birini gösterdin mi veya verdin mi?"
Kaşları çatılırken birkaç saniye bekledi. Ardından kafasını 'hayır' anlamında salladı.
"Hayır, göstermedim ama Nella hamile olduğunu öğrenmeden önce Hela'yla yapılan bir savaş yüzünden sarayda çokça şey yağmalandı."
Hela'nın kim olduğunu anlamaya çalışırken aklıma birkaç yıl önce saray ailesiyle ilgili okuduğum bir kitap gelmişti.
Hela; Loki ve Thor'un kız kardeşi, ölüm tanrıçası.
Bu konu üstünde daha sonra konuşmaya karar vererek devam ettim.
"Peki bu savaş sırasında annem sarayda mıydı?"
"Evet, odamda bekliyordu."
"Peki odanda o zamanlar okuduğun ya da odanda bulunan lanetlerle ilgili bir kitap var mıydı?"
Kaşları çatıldı.
"Uzun bir süre yüzyıllardır kimsenin yapamadığı büyüler ve lanetler üzerinde çalışmıştım ama-"
"Yani odanda lanetlerle ilgili özel saray kitapları vardı? Doğru anlıyorum değil mi?"
Kafasını 'evet' anlamında salladı.
Anın şokuyla mırıldandım.
"Magnus doğru söylüyormuş."
Loki birkaç saniye sorduğum soruları düşündü ve sonunda ne ima ettiğimi anladı.
"Sen-" gözleri büyüdü ve ayağa kalkarak konuştu "beni Nella'nın lanetlediğini mi düşünüyorsun?"
Sorusuna cevap vermeyerek kendi kendime mırıldanmaya devam ettim.
"Ama o ölmüştü, nasıl olabilir de-"
"Enya bana bak!"
Hızla kafamı kaldırdım ve ona baktım.
"Bana öldüğünü söylememiş miydin?"
"Evet, sorun orada zaten!"
Düşünmeye devam ettim.
Annemin hala hayatta olma şansı mı vardı?
Ölümüyle beni öylece kandırmış mıydı yani?
Loki'nin sinirli sesini duyduğumda hızla ona döndüm.
"Enya beni dinle!"
Eliyle beni işaret etti.
"Asla ama asla bu işe karışmıyorsun tamam mı? O çok güçlü bir lanetti. Ben buradan çıkar çıkmaz halledeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daughter of Loki | Enya
FanficHer zaman gördüğüm kabuslardan biriyle gözlerimi hızla açtım. Artık bir şey hissetmiyordum. Alışmıştım. Kanıksamıştım. Fakat tüm bu olanları anlamlandıramıyordum. Annem öleli tam bir yıl olmuştu. Bir koca yıl. Fakat bu rüyaları son iki haftadır...