"Bulduk seni!"
Arkamı dönüp kapıyı kapatacakken önüme iri olan atladı, onu iyice süzdüm ve rahatlayıp alnımdaki teri sildim. Michaelin adamlarından değildi. Beni henüz bulamadığına göre gücümü hissetmemiş olmalıydı. Bu zamana kadar bulamadıysa, bu saatten sonra da bulamazdı.
Karşımdaki herife sırıttım ve başımla selam verdim,
"Almıyoruz teşekkürler." deyip kapıyı suratlarına kapatacağım an ayağını araya koydu ve hırlayıp itti. Yere sağlam basamayıp gerilediğimde Baldr yanıma geldi.
"Vay vay, bakın burda kimler varmış." diyerek kapıya, daha ufak bi herif geldi. İki kişilerdi. Gerine gerine yürüyordu, ayyaş gibi... Baldr gibi...Kardeşleri miydi?
"Baldr, onun işini daha bitirmedin mi? "
Gözlerimi büyütüp hızla Baldr'a döndüm. İşimi bitirecek miydi?
"Onun işini bitirmiyorum."
Eheheh bitiremezsin zaten.
"Neden? Odin ve Thor ölmesini emretti."
Gözlerimi büyütüp iri yarı adama döndüm. Thor da mı peşime düşmüştü?
"Thor? Neden karışıyor ki o sümüklü böcek?" diye tısladım.
"Ne diyorsun lan sen babam hakkında?!" diyerek kısa bodur olan üzerime yürüdü ama daha uzun olan onu koluyla engelledi.
"Sakin ol Modi."
Geri geri yürüyüp başımı iki yana salladım. Önce Odinin oğlu şimdi de Thor'un oğulları.
"Ohoho kendime dedim ben ayol sümüklü böcek diye ahahaha aman aman yüce Thor'un oğulları gelmişler, size nasıl yardım edebilirim eyyy yüce şimşeğin oğulları."
"Ölerek."
"Ayıp ama bu yaptığın. "
"Şu haline bak." diye kıkırdadı Modi, yani ufak herif. Kaşlarımı kaldırdım.
"Ne varmış halimde ?"
"Çok acınasısın."
"Acıyıp salın diye yapıyoruz zaten. Amacıma ulaşmışsam ne mutlu bana."
"Hadi Baldr, şunu öldür de gidelim." diyerek ofladı uzun olan.
"Magni, onu öldürmüyoruz."
Demek uzun olanın adı da Magniydi,
"Neden be?" diye hırlayıp evime bakındı ve dışarı yürüdü "bu ev beni rahatsız ediyor dışarda konuşalım."
"Hayır siz dışarda kalın." dedi Baldr. Kaşlarımı kaldırıp onu dışarı itekledim.
"Yok yok dur evim başıma yıkılmasın hadi." deyip evimin kapısını kapadım ve evden uzaklaştım. O evde çok fazla hatıram vardı, yok olmasına izin veremezdim.
"Seni bi yumuşamış gördüm biraz amcacığım, eski haline geri mi dönüyorsun yoksa? Şu herkesin sevdiği, nazik tanrı.. ışık, neşe, saflık... başka neydi Magni?"
"Güzellik, masumiyet ve barış tanrısı." dedi Magni.
"Hah tam öyle olmaya geri dönmüşsün. Oysaki seni sevmeye başlamıştım be Baldr, yazık oldu bak bu."
Baldr'a baktım. O bahsedilen nazik tanrı bu muydu?
Tanrıların en yakışıklısı olduğunu duymuştum...
Bu muydu?
Baldr bana baktı,
"Kes lan sesini." diye hırladı.Bana mı demişti?
Gözlerimi kaçırdım,
"Bişe demedim."
Göz devirip Thor'un oğullarına geri döndü,
"Bu kişi beni tedavi etti. Bir anlaşma yaptık. Onu koruyacağım. "
"Ne? Frigg'in bundan haberi var mı?"
"Eğer tek kelime ederseniz, bunu ihanet sayarım Magni. "
"Burda mı kalacaksın? Yoksa bu kadından hoşlandın mı?"
"Onu koruyacağima dair söz verdim."
"Niye onu korumak için zahmete giriyorsun Baldr, kim olduğunu unutuyor musun? Bu kim olduğu belirsiz mülteciyi-
"O beni tedavi etti, Modi. Uzatmayalım bunu. Dövüşmeden anlaşalım."
"Bana göster." deyip kısa olan yani Modi, bana yürüdü.
Duraksadım.
"Anlamadım."
"Dövüş benimle."
"Bana mı dedin?"
"Modi. Kes şunu." dedi Baldr ama yerinden kımıldamadı bile.
Böyle mi koruyordu yani?
Bana gelmeyince ben gidip onun arkasına saklandım.
"Endişelenme amca, onu öldürmeyeceğim. Oyuncağın olmuşken bu hatunla biraz eğlen, ben de eğleneyim."
"Gabriel, onunla dövüşme."
"Thorun oğluyla dövüşecek kadar delirmedim zaten!"
Birden bana dönüp kaşlarını çattı,
"Benimle dövüşüyordun ama!""Deli misin bunlar şimşek atıyor be!"
Önümden çekilip beni işaret etti.
"Dövün be şunu, vazgeçtim korumuyorum."
Gözlerimi büyütüp koluna yapıştım,
"Eyyyy yüce Baldr, affedin beni ölümü hak ettim, eyy yüce Baldr, affedin beni!"
"Hahaha komik ha bu." dedi Modi. Ona şirince sırıttım
"Aslında ben-
"İşte burdasın." diye arkamdan ses gelince güldüm.
"Daha kim gelebilir ki ha? Lokinin oğulları falan mı? Tha."
"Sen kimsin be?" diye hırlayan Baldr'a baktım, Modi ve Magniye de. Üçü soru işaretleriyle arkamdaki kişi her kimse, ona bakıyordu. Gözlerimi büyütüp nefesimi tuttum.
"Seni almaya geldim, Gabriel. Bunca zaman epey iyi saklandın fakat kendini göz göre göre ele verdin."
Y/N: karakterler aklınızda kalsın diye bir not. Bazı kaynaklarda modinin anlamı: sinirli, cesur. Magninin anlamı ise güçlü, güç.
Yani kısa ve çelimsiz olan modi; sinirli karakter
Uzun ve yapılı olan magni; güçlü karakter
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovulmuş
Adventurerüyamda gördüğüm ve mitolojileri karıştırıp ortaya çıkardığım bir hikaye çomarlara göre değil aman diyim din muhabbeti yapmayın içinde çünkü hepsi kurgu