,,Přivítejte prosím skupinu BTS!" ozval se potlesk, občas nějaké i to zapískání, to je potěšilo. Přijít do veřejnoprávní televize byl vždycky tak trochu risk. Sice s nimi udělají interviewů, ale to neznamená, že je v konečném výsledku vyzdvihnou v tom správném světle.
Jo, kývl na to. Vlastně hned druhý den, co to, již už s Jinem, urovnal. Nebyl nikdy moc zvyklý na pozornost. Na youtubu měl sotva přes dvě stě tisíc sledujících a teď se objevoval na kanále, co měl za pouhé tři dny dva milióny a půl fanoušků. Byl si jistý, že většina z nich byla od ostatních členů, ale i tak ho to těšilo. Vydali první debutní song jako BTS, a přestože zklidli docela úspěch, komentáře typu: ,,Kdo je ten sedmej?" mu dokázaly zničit náladu. Připadal si pak špatně oproti ostatním. Měl s tím však počítat, jeho chyba.
,,Tak...vy všichni jste dělali sólo tvorbu a měli jste mezi sebou úzké spolupráce. Většina fanoušků si například nedokáže Jimina bez Jungkooka představit, je úžasné, že jste založili skupinu. A však RM je poněkud nová tvář." Usmál se na něj moderátor. Ostřílený veterán v tom to odvětví. Nahodil profesionální úsměv a Nam-joon cítil pohledy obecenstva jen na své maličkosti. ,,Jak to nesete?"
,,No... už předtím jsem dělal hudbu, takže to pro mě není nic nového, ale obvykle jsem vše dělal sám, takže je to nezvyk, ale nemůžu neříct, že by se mi to nelíbilo." Super...to pokazil. Znělo to tak strašně povrchně.
,,Rozumím, a jak jste se poznali?" přikývl moderátor snad i chápavě.
,,Já a Nam-joon se známe už docela dlouho," promluvil Ho-seok, za to byl Nam-joon rád, ,,takže, když přišla otázka na to, koho vezmem za dalšího rappera, byl ten první, kdo mě napadl. Jde mu to skvělé a navíc..." chytil ho za rameno, ,,umí anglicky."
,,Aaa, komunikace ve světem je důležitá." Mrkl zvesela muž kolem čtyřicítky. ,,Slyšel jsem trailer na vaše album a wow, to jsem nečekal. V jakém smyslu ho chcete rozvíjet?"
,,Tohle téma je důležité. Lidé si myslí, že když je někdo idol, tak je se sebou stoprocentně spokojený, jenže to je blbost." Promluvil Jimin, který se zatím nedostal ke slovu. ,,Téma sebeláska je důležitý a člověk by měl sám sebe milovat. V dnešní době se dbá na to, jak kdo vypadá, lidé si připadají oškliví a snaží se vypadat, co nejlépe, to není špatné, ale nemělo by se zapomínat, že nejde jen o vzhled a nejdůležitější láska, je právě ta sebeláska." Nešlo si nevšimnout toho, jak o tom mluvil vážně a zároveň zapáleně. Zajímalo ho, jestli někdy s mít rád sám sebe, měl Jimin problémy. Možná se Jimin zdál, jako nejvíc otevřený, ale dával si pozor, co mu o sobě řekne. Nam-joon se ho bál na to zeptat, nechtěl, aby se kvůli tomu cítil nekomfortně.
,,Kolik máte naplánováno písni a kdy přibližně by mohlo být celé album dokončené?"
,,Většinu písní máme už hotovou z té pasivní činnosti, tím je myšlen text a instrumentální stránka, stále se snažíme najít momenty, které potřebují doladit a trochu všechno sjednotit. Aby si člověk řekl, páni, tohle je album Love yourself." Dal se do vysvětlování Nam-joon.
,,To je zajímavé. Jak dlouho spolu jste? Oficiálně tomu bude měsíc a pár dní, ale neoficiálně?"
,,Známe se půl roku a přidal se k nám před čtvrt rokem. Stále je co dolaďovat, máme různé názory, takže dohodnout se na nějakém, který bude vyhovovat všem je trochu boj, ale to věc, se kterou se počítat při společných pracích musí." Tentokrát to byl Tae, kdo mluvil. Na tváři měl výraz bez sebemenší známky pobavení. Nam-joonovi bylo vysvětleno, že tento rozhovor má být informační, aby se lidé o nich dozvěděli, co nejvíc ze strany té praktické. Seznamovací interviewa, při kterých se i zasmějí, budou až poté, co budou lidé vědět o jejich existenci.
ČTEŠ
정복자하트 | NamJin
FanfictionVšichni členové z BTS jsou sólisté. Poté, co se rozhodnou založit skupinu zjistí, že by to chtělo možná ještě jednoho rappera. Na scénu přichází Kim Nam-joon. ♤.♡.◇.♧.♤.♡.◇.♧.♤.♡.◇.♧.♤.♡.◇.♧.♤.♡.◇. Texting je spíš ze začátku, potom už skoro vůbec...