Dnešní plán byl jasný. Mělo se nahrávat jejich nový singl, ale nějakým záhadným způsobem se objevili v zoologické zahradě, kde jediné zvíře tentokrát nebyl jen Nam-joon. To, že z toho bude průser jak vrata, bylo všem zřejmé, ale stejně stáli tam, kde stáli. Tudíž před výběhem tučňáků.
S oním nápadem kupodivu nepřišel Ho-seok, který byl ze všech nejvíc bláznivý a častěji bylo tělo rychlejší než mozek, ale Tae-hyung.
Seděli u jídelního stolu, tiše chroustali nízkokalorické lupínky a bloudili na sociálních sítích či pohledem po místnosti.
,,Dnes je sobota." Řekl náhle Tae, spíš zkonstatoval.
,,No...jo." Otočil k němu hlavu Yoon-gi. Vlasy měl neupravené, ale ve tváři zdravější barvu než mnozí z nich. ,,Proč?"
,,Proč, když je sobota, devět, pardon, osm padesát tři," opravil se, ,,ještě nespíme, ale jedeme na blbé nahrávání?" byla to řečnická otázka, tím se však Yoon-gi nezabýval.
,,Protože jsme podepsali tří roční smlouvu s nahrávací společností, která určuje, kdy co bude. Sis nevšiml?" pousmál se ironicky. Přiložil si k ústům hrnek s kávou a otřel si rukou pak špinavé rty.
,,Všiml, ale kluci odvedle nic takového nemaj." Založil si naštvaně ruce na prsou a trochu vyšpulil dolní ret, tak, jak to dělají malé děti. Někomu to hold zůstalo do dospělosti.
,,Se-jin se nás ptal, jestli to je okey a my mu řekli, že jo."
Tae-hyung se na menšího zamračil.
,,Co zajít do zoo?" přerušil ticho.
,,Si děláš srandu?" uchechtl se pro změnu Jungkook, který se do studia docela i těšil. Obvykle mají s sebou kameru a blbnou tam s ní, jak cvoci. Většina vydejí se pak dostane na internet a armys z nich skládají kompilace. Byla docela zábava je sledovat.
,,Mohli bychom." Přikývl Jimin.
,,Tak jdeme."
Byla mezi nimi pak menší roztržka, ale ta se rychle vyřešila. Seok-jin patřil mezi ty s názorem: ,,Jseš blázen?" Ale i kdyby on nejel, nic by se nezměnilo. Nenahrávalo by se kvůli chybějícím členům a seřváno by dostali tak či onak všichni. To raději dostane vynadáno za něco, co udělal a patřičně si to užil než za úplný opak.
Vytáhl z kapsy telefon a vyfotil si roztomilého tučňáčka blízko u skla. Co to dělá se svým životem? Táhne mu na třicet a on má pocit, jako kdyby neopustil střední. Prohlídl si fotku, která nebyla nikterak moc kvalitní, ale jako památka vystačí.
Připadá si mezi nimi jako úplná stařec a to od něj Yoon-gi nebyl zas tak daleko.
,,Musím na záchod." Otočil se k nim. Chodili všude spolu, nevadilo mu to, ale na chvíli by chtěl být sám. Je to sice jen jedna z mála možností se porozhlédnout i po něčem jiném než zvířatech. A k tomu partičku gayů nepotřeboval.
,,Hm, jasně." Odpověděl jako jediný Jimin. Ani se na něj nepodíval. Jeho pohled patřil pouze Jungkookovi, nebo lépe řečeno, jeho pozadí. Zbytek stál kolem výběhu a jako smyslu zbavení si fotili roztomilé kuličky malých ptáčků.
Zoologická zahrada bylo skvělé místo pro rodinné, školní a nebo jen kamarádské výlety. Nejvíc se tu pohybovalo mladých lidí a mezi ně patřily i mladé slečny. Zamířil k občerstvení a zakoupil si kopeček zmrzliny. Bylo mu docela i jedno jaké. Prostě si sedl na kamennou zídku, ohraničující květinový záhon a tiše sledoval skupinky teenagerů.
ČTEŠ
정복자하트 | NamJin
FanfictionVšichni členové z BTS jsou sólisté. Poté, co se rozhodnou založit skupinu zjistí, že by to chtělo možná ještě jednoho rappera. Na scénu přichází Kim Nam-joon. ♤.♡.◇.♧.♤.♡.◇.♧.♤.♡.◇.♧.♤.♡.◇.♧.♤.♡.◇. Texting je spíš ze začátku, potom už skoro vůbec...