Încă o noapte pierdută stand pe balcon și privind nimic. Gândul îmi este numai la acel nenorocit de vis.
Nu puteam sa îmi dau seama cum de Rosé era cea care vroia sa ma omoare și de ce mi-a spus "prințesa". Pana l urma astea sunt doar niște bazaconii și nu ar trebui sa le i-au in serios.
Tresar speriata când aud alarmele de urgentă ca încep sa sune. Nu mai stau pe gânduri și încep sa aleg pana in sala mare știind ca acela e locul de întrunire de fiecare data când alarma suna.
Byungchan-Cum de nu ești îmbrăcată in pijamale și nu arați somnoroasa? ma întreabă călcând și arătându-si puțin parul ciufulit.
-Din cauza ca nu am adormit pana acum. spun și dau din umeri.
Îmi trag gulerul pulovarului mai sus pentru a nu se vedea semnele care îmi acopereau tot gâtul.
Heochan-Ești ciudata. Știi cumva de ce a pornit alarma? îl întreabă pe Seungwoo.
Seungwoo-Nu știu chiar nimic. da din umeri.
Ușile sălii sunt trântite la perete provocând un sunet asurzitor. Îmi întorc capul și văd un gardian care alerga spre noi speriat.
...-Rege Seungwoo, avem o problema imensa. spune gafaind.
Seungwoo-Ce este? spune iar frica i se citește in voce.
...-Mai erau câteva minute pana când sa afla ziua Soarelui Roșu, iar... Iar Planetariul a fost incendiat. Totul este complet distrus, iar toate cercetările au fost arse.
Seungwoo-CE?!
Sejun-Cum e posibil una ca asta?
Stăteam și ma uitam la ei cum vorbeau fără ai baga in seama. Cine nu ar vrea ca acele data sa fie știute de către noi?
Hanse-Trebuie sa mergem acolo. Poate reușim sa aflam mai multe detalii. Acum. spune aspru.
Seungwoo-Mergem sa ne schimbam mai întâi și ne vedem in garaj in maxim 15 minute.
-Eu plec prima. Ne vedem acolo. spun și vreau s aplec dar sunt oprită.
Subin-Nu. Nu te las sa pleci singura acolo. Dacă acel cineva care a incendiat planetariu încă e prin apropriere și me așteaptă pe noi. spune și se uita in ochii mei.
-Dar...
Hanse-Subin are dreptate. Vrei sa îți pui chiar așa ușor viața in pericol?
-Bine. Va aștept. cedez și îmi las privirea in jos. Va aștept in mașina.
Nu ii mai las sa spună nimic și plec spre garaj.
Primul gând pe care l-am avut a fost sa plec pur și simplu, dar am realizat ca ceea ce a spus Subin poate fi adevarata.
Urc in mașina și ma asez pe locul de lângă geam. Imi rezem capul de geam și ma uit ma ceasul din bord care indica ora 04:22 am.
Ma uitam in gol și simteam ca încep sa adorm, asta pana când aud ușile mașinii deschizându-se.
Byungchan-Prima oară am crezut ca ne-ai mințit și ca ai plecat tot singura. spune și se aseaza pe scaunul din fata mea.
-Am vrut sa fac asta. spun încet cât sa nu fiu auzita.
Mașina pornește. Încă stau cu capul pe geam și ma uit la clădirile și copacii pe lângă care treceam cu viteza. Am vrut sa ii ignor pe ceilalți, dar am eșuat de îndată ce am simțit ca sunt zguduită și împunsă in mâna. Îmi întorc capul și ma uit urat la cel de lângă mine.
Hanse-Vorbește cu noi. Nu mai sta tăcută ca altfel o sa îți fac viața un clacat mai mare decât o fac pana acum. ma amenință.
-Doar încearcă. Vrei sa incepu un război pe care oricum nu îl vei câștiga? întreb și ridic o sprânceană.
Heochan-Și iar încep. spune și își da o palma peste frunte.
-O pățești și tu sa știi. îl ameninț și arunc cu un șervețel in el.
Heochan-YA. VREI SA MORI? spune și ridica pumnul.
-Vrei sa rămâi fără moștenitori? întreb și surâd.
Toată lumea a început sa rada, inafara de el care își încrucișare brațele și își mutase privirea pe geam.
-Așa ziceam și eu.
Byungchan-Fata asta începe din ce in ce mai tare sa ma sperie. spune și își scutura capul.
-Asta e și ideea.
Mașina oprește brusc, șocul făcându-le sa ma lovesc cu capul de scaunul din fata.
-Ah. spun in timp ce îmi masez fruntea. Dacă razi ești mort, Hanse! îl ameninț.
Hanse-Bine, șefa. ridica mâinile in semn de predare.
Seungwoo-Toată lumea jos. Am ajuns.
Imediat ce cobor din mașina, vântul rece se lovește de trupul meu făcându-ma sa tremur.
Subin-Trebuia sa îți iei ceva gros pe tine. spune și îmi aseaza pe umeri geaca lui.
-Mersi. Dar tu ce o sa faci? întreb și ma uit la el.
Subin-Eu rezist la frig. Plus, e mai important sa fii tu bine. îmi zâmbește și ma prinde de mâna.
Sejun-Ammm... Cred ca ar trebui sa vedeți asta. spune și ma întoarce cu fata spre clădirea distrusă.
Seungsik-Cine ar fi putut sa facă asta? spune atunci când ajungem in fata clădirii. Au rămas doar pereții.
Ma îndepărteze de ei și intru înăuntru. Rămân surprinsă când văd ca angajații nu mai erau aici. Îmi mut privirea peste tot, iar ceva îmi atrage atenția. Ma apropii de el și ma las pe vine. Ridic de jos cei 2 trandafiri uscați care erau legati cu o panglica subțire neagră. Unul era roșu, iar celălalt galben.
Ma ridic și ma întorc spre băieți, care acum se uitau la mine.
-Acel cineva a lăsat ăștia in ura. spun și îndrept spre ei cei 2 trandafiri. Sa fie o pista sau au fost uitați?
Seungwoo-Chiar nu știu. Problema actuala este ca am pierdut absolut tot. Cum mai aflam acum data in care apare Soarele Roșu pentru a putea fi pregătiți? spune și își pune mâinile pe fata.
Sejun-Avem nevoie de o magie pentru a putea sa aflam asta acum.
Stau puțin pe gânduri și zâmbesc.
-Ai zis cumva magie?
Sejun-Da. spune și se uita l mine. Zâmbești și ma sperie.
-Nici nu trebuie sau poate da, nu știu. Trebuie sa dau un telefon. spun și ies afara.
Îmi scot telefonul din buzunar și apelez pe Jiu.Jiu-Ce e atât de importat de ma suni la ora asta? spune somnoroasa.
-Am nevoie de ajutorul tău și de a lui Sua. Este urgent.
Jiu-Cum ar fi? spune nepăsătoare.
-Cineva a dat foc la planetariu înainte sa aflam data Soarelui Roșu, iar dacă nu aflam vom fi in pericol cu toții. spun aspru.
Jiu-Chiar e important. Ajungem cât de repede putem. spune și inchide apelul pur și simplu.Ma uit la ecranul negru și nu îmi vedea sa cred ca a închis.
Simnt cum doua primate sunt înconjurate in jurul meu și îmi rezem capul de umărul persoanei din spatele meu.
Subin-Ai sunat-o pe Jiu, nu-i așa? întreabă și începe sa fredoneze o melodie foarte cunoscuta.
-Da. I-am zis sa o i-a pe Sua și sa vina aici cât de repede pot. îmi întorc capul spre el și ii las un sărut scurt pe obraz. Încă mai știi cântecul asta? întreb și zâmbesc.
Subin-Niciodată nu o sa uit cântecul asta. Este cel cu care practic am devenit un cuplu.
Hanse-Terminați odată cu dulcegariile astea! spune și bate din picior.
-Și vechiul Hanse s-a întors. spun și îmi dau ochii peste cop.
Văd o mașina care vine cu viteza spre noi și parchează lângă mașina noastră. Zâmbesc și ma duc spre ea.
Jiu-Am ajuns destul de repede, nu?! întreabă când copiata din mașina și trântești portiera tare.
-Aproape 10 minute, Wow.
Sua-Nou record. Nu o sa ma mai urc in mașina cu ea când conduce.
Jiu-Doar taci.
Seungsik-Am auzit ca a venit o mașina. spune și aleargă spre noi. Oh... Buna. spune sfios in timp ce o analizează pe Sua. Ele cine sunt?
-Sejun a zis ca avem nevoie de magie pentru a afla datele pierdute, așa ca eu am chemat magia la noi. spun zâmbind. Ele sunt 2 dintre prietenele mele care sunt și singurele vrăjitoare pe care le cunosc.
Hanse-Nu ne prezinți?
-Momentan nu. Poți sa mai aștepți câteva minute.
Jiu-Trecem peste. își întoarce capul spre mine. Ați găsit vreun indiciu?
-Astea. spun și ii întind trandafirii.
Sua-Stai puțin. Trandafirii ăștia ca cei pe care ii avem in atelier.
Jiu-Ai dreptate. Când am plecat, erau uscați și am vrut sa ii aruncam.
Sejun-Dar cum au ajuns aici? întreabă și vine lângă noi.
Jiu-Nu știu. ii apropie de nas, iar atunci când inspira aerul începe sa tușească. Cineva a intrat in atelier și ia luat, iar acel cineva era vrăjitor.
Hanse-Cum de știi asta?
Jiu-Pentru ca vrăjitorii au un miros specific, iar ceilalți vrăjitori îl pot simți. Fiecare nemuritor are câte un miros specific.
Seungsik-Interesant.
Sua-Vraja focului. spune din pragul fostei uși uitându-se in toate părțile. Doar vrăjitorii întunericului pot face asta, iar din păcate nu este ireversibila.
Seungwoo-Și ce facem in situația asta? spune cu o voce neutra.
Ma uit la el. Stătea rezemat de un perete și își ținea ochii închiși.
Jiu-Exista totuși o cale pentru a afla ceea ce vrem. Un ritual care are la baza lui legăturile dintre un tata și fii săi, legăturile dintre un cuplu și cele dintre cei mai buni prieteni și chiar și legăturile dintre 8 puteri diferite. se uita la noi toți și scoate din geanta o sticluta transparentă ce era plină cu un praf alb. Iar voi veri fi cei care fac asta pentru ca îndepliniți toate astea, dar tot aveți nevoie de puterea noastră.
Toarnă tot conținutul sticluțe in mâna și îl arunca in sus, la scurt timp căzând jos in forma unui cerc.
Sua-Treceti in cerc. spune și ma împinge de la spate.
Seungwoo-Ce trebuie sa facem?
Sua-Sa va tineri de mâini și sa va gândiți la lucrul pe care vreți sa îl vedeți. Atunci când va veți deschide ochii o sa puteți sa vedeți mici repere ce arată data.
Jiu-Sunteți pregătiți? întreabă iar noi dam afirmativ din cap.
Îmi închid ochii și respir adânc. Ii iau de mâna pe Subin și Seungsik. Simnt cum vântul începe sa bată mai tare. Tot ce făceam era sa ma gândesc la acel Soare care încă o data va apărea si va da naștere unor noi copii nemuritori.
Îmi deschid ușor ochii și văd ca suntem înconjurați de planete și stele, iar in câteva minute imaginea se schimba. Copaci înflori și flori peste tot, totul fiind din nou la viața. Imaginea devine neagră și ne trezim înapoi la realitate.
Jiu-Deci? întreabă curioasa.
-15 Martie, când natura prinde din nou viața.
Subin-Aproape 3 luni jumate.
Seungwoo-Avem ceva timp la dispoziție. Va mulțumesc de ajutor...
Jiu-Prefer sa mi se spună Jiu, iar ea e Sua.
Seungwoo-Atunci, va mulțumesc, Jiu și Sua. Încântat de cunoștința. le zâmbește.
Jiu-De asemenea. zâmbește la rândul ei.
Hanse-Acum putem sa interacționăm și noi. Sunt Hanse. Apropo frumoase porecle. spune și le face cu ochiul, iar eu ii dau o palma peste ceafa. Ah!
-Cât ai așteptat sa zici asta.
Hanse-Ești rea.
Sua-Noi va cunoaștem, voi sunteți cei care nu o fac.
Seungsik-Serios? Ne vorbești la prietenele tale? întreabă și ma împunge cu degetul in brat. Sper ca de bine.
-Ai vrea tu performanța asta.