15.

17 3 0
                                    

Zilele au trecut repede, iar ziua așa zisului bal a sosit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Zilele au trecut repede, iar ziua așa zisului bal a sosit.
Stăteam in fata oglinzii și m-a admiram. Rochia bleu lunga pana in pământ, plină de volanase, paiete și dantela in partea de sus, arata superb pe mine. Parul lăsat pe spate, machiajul nude și accesoriile delicate m-a făceau sa arat cu adevărat o prințesa. Singurul lucru ce ieșea in contrast erau buzele colorate intr-o nuanță destul de aprinsa de roșu.
In capul meu era doar discuția mea cu Seungwoo despre funcțiile pe care le vom lua cu toții și pe care va trebui sa le spun eu.
Un ciocănit se aude in usa, iar acest lucru m-a face sa îmi revin la realitate. Deschid usa, iar in fata mea se afla un Subin îmbrăcat într-un costum galben ce arată perfect pe el, iar parul lui vopsit intr-o nuanță de mov deschis era aranjat frumos.
Subin-Arați minunat, domnișoara Yoohyeon. îmi spune și m-a i-a de mâna zâmbind.
-Mulțumesc. Și tu arați minunat, domnule Subin. ii răspund zâmbind.
Subin-Ar fi timpul sa mergem, ceilalți ne așteaptă deja in sala balului. îmi aseaza mâna pe brațul sau și pornim spre sala balului. Ai emoții?
-Cam da. Pana cum toți m-au cunoscut ca acea tipa care nu își arată sentimentele și căreia nu ii e frica sa face vreun lucru nebunesc, iar acum dintr-odată sunt prezentată ca și prințesa dispărută.
Subin-Nu mai spune asta. Nu ai idee cât s-au bucurat Seungwoo și băieții ca tu ești aceea. Plus ca acum ai toate drepturile unei prințese și poți face ce vrei. își întoarce capul spre mine și îmi face cu ochiul.
-YA. Nu te mai gândi la prostii.
Subin-Dar nu o făceam. încearcă sa se scurta.
-Bă da. Te cunosc de o grămada de timp așa ca știu la ce te gândești.
M-a opresc in loc atunci când ajungem in fata sălii. Ceva din mine îmi spunea ca totul va fi bine, dar tot aveam o oarecare teama.
Subin-Sunt alături de tine. Mereu voi fi. spune și își aseaza mâinile pe obrajii mei.
-Primesc un pupic de încurajare? spun și îmi țugui buzele.
Subin-Normal.
Se apropie și m-a săruta. Era un sărut inocent fără prea mult curaj.
Din spatele meu aud cum cineva își drege glasul, așa ca hotărăsc sa rup Sărutul. M-a întorc Sore acea persoana și văd ca erau prietenii noștri.
Hanse-Nu ar trebui sa faci asta in public, printeso.
-O sa arunc cu pantoful după tine dacă mai continui. Drăguț costum, apropo. Nu știam ca ești fan mov pastel.
Hanse-Doar taci. spune și își trece o mâna prin parul vopsit in blond și negru.
Heochan-Oare o sa va înțelegi și voi cândva bine? întreabă dar nu primește nici un răspuns din partea noastră.
Byungchan-M-a bucur ca totul a revenit la normal in sfârșit.
Sua-Și noi la fel. Ar trebui sa intram. Handong și Seungwoo sunt deja înăuntru și ne așteaptă.
Ușile sălii se deschid lăsând la vedere sala imensa plină cu oameni și frumos decorată. De la primii pași făcuți atenția tuturor invitaților era pe noi.
Mâna mea încă se afla pe brațul lui Subin, iar acest lucru îmi calmează din emoții.
Imediat ce ajungem in fata lui Seungwoo facem cu toții o plecăciune și ne așezăm lângă multimea de oameni.
Pe micuțele trepte din spatele sălii se afla acum Seungwoo cu un zâmbet mare pe fata și care se vedea ca avea la rândul lui emoții. Nu l-am mai văzut având niciodată așa mari emoții.
Seungwoo-Nici măcar nu știu cu ce sa încep. spune stânjenit și își ciufulește parul. Am hotărât sa organizez acest bal pentru a face un anunț special și pentru a laturii niște lucruri importante. Cu toții știți prin ce am trecut in atâția ani. Frica și teama de a nu le mai găsi pe "fetele mele", dar in sfârșit am reușit sa le găsesc cu adevărat pe amândouă, așa ca îmi rog familia sa vina lângă mine. spune și face semn spre noi.
Seungsik vine lângă mine și m-a ia de mâna, Sejun procedând la fel cu Handong. Ne uitam unii la alții și cu curaj începem sa urcam treptele și ne așezăm de o parte se de alta a lui Seungwoo.
Seungwoo-Acum as vrea sa va prezint oficial familia mea. Soția mea Handong, fii mei Seungsik și Sejun și unica mea fiica, Yoohyeon. Iar acum o voi lasă pe Yoohyeon sa spună câte ceva.
-Se pare ce trebuie sa fac asta încă o data doar ca in alt fel. fac o pauza îmi mut privirea spre prietenii mei care îmi făceau semn ca totul e bine. Sunt prințesa Yoohyeon. Nici mie nu îmi vine sa cred acest lucru momentan. Pana acum ceva timp eram una dintre șefii gărzii regale și am hotărât sa nu părăsesc acest post pentru ca nu pot sa îmi asem responsabilitățile de prințesa in întregime. Și știu ca in continuare frății și prietenii noștri vor avea grija de mine. De asemenea, vreau sa atribui un rol important unor persoane foarte importante mie și nu din cauza ca nu vreau sa le mai văd făcând rochii ci din cauza ca vreau sa le mulțumesc pentru ca mi-au fost alături mereu. spun cu zâmbetul pe buze și cu lacrimi in ochi. Nu știu ce m-aș fi făcut fără voi in toți acești ani, iar acesta este felul meu de a va mulțumii. De azi înainte, dragele mele prietene, veți face oficial parte din consiliul regal.
Seungsik-Prieteni ce mai așteptați? Veniți lângă noi pentru ca faceți de asemenea parte din familia noastră ciudata de fel. zâmbind și le face semn sa se vina lângă noi.
M-a uit fericita la ei cum urma treptele in fuga și se aseaza fiecare pe unde apuca. Subin vine in spatele meu și își aseaza mâinile pe talia mea.
Seungwoo-Asa va arată de acum familia regală ca fiind mulți și fericiti. Cu toate acestea spuse putem continua balul.
Subin-Mai întâi as vrea sa spun și eu ceva dacă se poate. spune și vine in fata mea.
Seungwoo-Desigur.
Subin-Am vrut sa fac acest lucru de mult, doar ca nu am găsit un moment mai potrivit ca acum. Yoohyeon, ești o persoana incredibila și specială. Încă de când te-am cunoscut prima data acum mult timp mi-a plăcut de tine, iar pe zi ce trece sentimentele mele fata de tine se intensifica. Sunt fericit ca ești iubita mea, dar vreau sa trecem la următorul pas. face o pauza și se aseaza in genunchi in fata mea scoțând o cutiuțe din buzunar. Te iubesc. Vrei sa fii soția mea? spune uitându-se in ochii mei și zâmbind.
Inima mea a început sa bată din ce in ce mai repede, iar lacrimile și zâmbetul nu sunt absente de pe fata mea.
-Da, vreau sa fiu soția ta. Și eu te iubesc.
Se ridica și îmi prinde mâna punându-mi pe deget un inel care avea pe el gravat un soare și o luna. M-a ia in brațe și începe sa se învârtă cu mine in brațele sale.
Din sala au început sa se audă aplauze.
M-a pune înapoi jos și se uita in ochii mei.
Byungchan-Ai de gând sa o săruți sau nu? spune și câștiga un pumn in umăr de la Gahyeon.
Zâmbesc și m-a apropii de Subin presandumi buzele de ale lui, formând un sărut timid. La scurt timp sarutul este intrerupt. Îmi așez capul pe pieptul lui și îl strâng in brațe.
Heochan-Și eu care credeam ca vor fi ultimii care se vor căsători. spune dând din umeri.
Dami-Se pare ca ne-am înșelat cu toții in privința asta.
Sejun-Ar trebui sa facem o poza de familie pentru a comemora ziua asta și pentru a fi prima noastră poza de familie.
Seungwoo-Ai dreptate.
Aprobam și ne așezăm fiecare pe unde apucam și zâmbim la camera foto.
Prima poza de familie și nu cred ca va fi ultima. Avem o viața lunga și infinita de a trai fericiti unui lângă alții și fără ca nimic sau nimeni sa ne mai despartă vreodată.
Îmi iubesc familia ciudata.

𝕄𝕒𝕪𝕕𝕒𝕪 | 𝕧𝕠𝕝𝕦𝕞𝕖 𝕀Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum