"Alerg pe holurile palatului strigand după ajutor și încercând sa scap de persoana care era pe urmele . Nu puteam sa ii văd fata, dar mi-am dat seama ca era o fata deoarece se auzea sunetul tocurilor care se loveau de podele.
Devin din ce in ce mai speriata. Toată lumea dispăruse pur și simplu, iar eu sunt in pericol.
Ajung in cele din urma in grădina și rămân împietrită când văd pădurea cuprinsă de flăcări. Ma uit speriata in jos, iar ochii mi se umplu instantaneu de lacrimi. Nu puteam sa îmi mut privirea de la corpurile neînsuflețite și pline de sânge. Prietenii mei zăceau mutilati pe jos.
Cineva îmi pune mâna la cura și simnt cum acea persoana se apropie de urechea mea imibilizanduma. Ii simteam respirația rece pe gâtul meu.
...-In scurt timp vei ajunge la fel ca și ei, printesa. spune cu o voce subțire, imediat recunoscându-i vocea".Ma trezesc speriata și ma ridic din pat. Corpul îmi tremura, iar lacrimile se scurgeau încet pe obrajii mei. Încep sa tip speriata, iar imaginea cu ei morți îmi rămăsese întipărita in minte.
Încă un coșmar adunat lângă celelalte, dar de data asta părea atât de adevărat.
Usa camerei este trântită la perete lăsând la vedere o silueta ce stătea in prag speriata. Nu mi-a mai pasat de cine e și i-am sărit in brațe străngandul destul de tare.
Seungwoo-Sh. E totul bine acum. A fost doar un vis urat. spune încet straganduma in brațe și mangaindumi parul.
-P-părea atât de real, iar pentru un minut chiar am crezut ca e real. spun suspinând.
Seungwoo-Nu voi lasă pe nimeni sa ți facă vreun rău sau oricărui dintre noi. îmi șoptește.
Ma i-a in brațe in stil mireasa și ma aseaza pe pat, nu înainte de a Închide usa cu piciorul.
Ma cuibăresc la pieptul lui încă lăsând lacrimile sa curgă.
Au trebuit minute bune de când stăteam in bretele lui și plângeam. Sufletul meu a ajuns prea sensibil la lucrurile astea. Simnt cum încep sa o i-au razna.
Îmi ridic ușor capul de pe pieptul lui Seungwoo și îmi alerg lacrimile. Stăteam nemișcată și ma uitam in ochii lui observând o ușoară urma de frica.
-Cum de erai prin apropiere? spun încă privindu-l și jucându-ma cu inelele de pe degete.
Seungwoo-Doar ce ajunsesem înapoi de la o întrunire cu actualii regi ai celorlalte regate și te-am auzit țipând. spune și ma prinde de mâna.
-Așa târziu. Dar e... am vrut sa spun dar sunt intrerupta.
Seungwoo-05:11 am. Poți sa îmi povestești ce ai visat?
Aprob ușor din cap și ii evit privirea.
-Se făcea ca alergam pe holurile palatului fiind urmărită de cineva. Am strigat după ajutor, dar nimeni nu era prin jur. Atunci când am ajuns afara, pădurea era înghițită de flăcări, iar pe jos erau trupurile voastre și a prietenelor mele fără viața. spun cu voce tremurați și imi aptineam lacrimile cât de mult puteam.
Seungwoo-Îți mai repet asta încă o data și pentru a 1000 oară. Nu are cum sa ne facă rău și nu din cauza ca aici suntem in siguranța sau paza. Ma refer ca toți 7 și chiar și prietenele tale care din cuvinte par niște persoane extraordinare și la fel de curajoase ca tine, putem sa facem fata unui rău pentru ca suntem mai puternici decât toți ceilalți. Așa ca nu mai da atâta atenție prostiilor astea și elimina gândul de la acel vis. Okay?
-O sa încerc. spun și ii zâmbesc slab. Cred ca ar fi cazul sa te duci la culcare, e destul de târziu, iar tu ai fost plecat încă de dimineața.
Seungwoo-Așa o sa fac și cred ca ar fi valabil și pentru tine.
Se ridica din pat și se îndreaptă spre usa.
Seungwoo-Apropo, vrei sa îl trezesc pe Subin ca sa stea cu tine? întreabă atunci când se uita din nou la mine.
-Lasă-l sa doarmă in continuare. Sunt bine acum. ii zâmbesc.
Seungwoo-Cum zici tu. Maine nu mai veni încă de la prima ora la ședința, ești obligată de către mine sa vii tocmai atunci când te trezești. spune și afișează zâmbetul sau luminos și deschide usa.
-Seungwoo... îl strig și îl opresc.
Seungwoo-Hm?!
-Mulțumesc. spun și îmi asez capul pe perna, închizând ochii.
Seungwoo-Nu ai de ce sa îmi mulțumești. spune râzând. Somn ușor.
-Somn ușor. spun încă cu ochii închiși.
Aud usa cum este închisă și ma mut pe partea cealaltă a patului pentru a putea privi pe geam. Am stat o perioada buna și m-am uitat la luna plină ce strălucea înconjurată de o grămada de stele.
Ușor încep sa apăra razele soarelui care nu mai dădea aproape deloc caldura. Îmi închid ochii și reușesc in sfârșit sa adorm.
Stăteam in fata dulapului pe jumătate îmbrăcată încercând sa îmi aleg ceva cu care sa ma îmbrac.
Dormise deja prea mult și ma bucur ca nimeni nu ma deranjat.
Iau de pe raft un pulover roșu și vreau sa îl trag pe mine, dar usa este trântită de petrece și tot ce reușesc sa fac este sa ma acopăr cât de cât.
-YA. NU ȘTII SA BATI? tip la el.
Subin-Sunt iubitul tău. De ce as bate? întreabă și se apropie de mine după ce inchide usa. Vreau sa vorbim!
-Poți sa ma lași mai întâi sa ma îmbrac și după sa vorbim?
Ma întorc cu spatele ma îmi iau puloverul pe mine, dar sunt prinsă de mani și lipita cu latele de usa dulapului. Îmi i-a bucata de material din mâna și o arunca pe jos. Își aseaza marilor de o parte și de alta a capului meu pentru a nu putea sa plec.
-Ce te-a apucat, Subin? întreb și ma uit in ochii lui.
Nu eram nici măcar puțin speriata de acțiunea sa brusca.
Subin-De ce nu m-ai chemat aseară? întreabă și se apropie mai mult de mine.
-Aishii. oftez și dau din cap. O sa îl bat pe Seungwoo. Trebuia sa tacă.
Subin-Doar raspunde.
-Nu am vrut sa te deranjez, okay. Încă cred ca trecutul începe sa ma ajungă din urama, iar asta nu e okay. spun aspru.
Subin-Vorbești prostii.
-Și dacă o sa vina ziua aia, ce o sa...
Își lipește buzele de ale mele, făcându-ma sa tac. Își mișcă încet buzele peste ale mele. Ii răspund și îmi asez mâinile reci in jurul actului sau, trăgând-ul mai aprope de mine.
Încet Sărutul devine unul pasional și plin de dorința. Își lasă ușor mâinile in jos, trecând peste gâtul și pieptul meu și le aseaza pe talia mea începând sa o strângă ușor in palme.
Ma musca de buza de jos, iar acest lucru ma face sa incest și sa îmi deschid puțin gura. In scurt timp limba lui o găsește pe a mea începând o lupta de dominație care ulterior este câștigată de el.
Se desprinde ușor din sărut, coborând pe linia maxilarului unde lasă un sărut și oprindu-se atunci când ajunge la gâtul meu. Începe sa muste și sa sugă mici porțiuni de piele, lăsând in urma doar niște urme mov.