13.BÖLÜM: Çaresiz

254 21 42
                                    

Keyifli okumalar diliyoruz. ☀️

Bölüm şarkısı: Soner Arıca - Kayıp

Kerem

Pat.

Kalbimi, ciğerimi, bende olan ne varsa parçalayan, yok eden ses.

Gördüğüm görüntü, yaşadığım pişmanlık..

Zeynep'in gözlerimin önünden gidişi..

İdrak edemedim. Takılıp düşebileceği ihtimalini hiç düşünemedim.

Yine onu arka plana attım.

Haklı, ben bencillik ettim. Önce Melis için harcadım Zeynep'i, herkes gibi, sonra da kendi bencilliğim için, benden uzaklaşmasın diye yaptım bunu.

Şimdi Zeynep nerede?

Öylece bir sedyede, boyunluğu takılmış hızla müdahele için odaya götürülüyor.

Ona bir şey olursa.. Kendimi affetmemek bir yana dursun, ölürüm ben. Onun saçının bir teline zarar görse canımdan can kopar benim.

Dedi şu an bu hale gelmesine sebep olan adam..

Demet, Melis.. Hepsi ağlıyor Zeynep'in başında.

Ben mi? Öylece ilerliyorum peşlerinden. Şoku atamadım üstünden. Patlayacağım anı bekliyorum sabırsızlıkla.

Bir odaya getirdiler Zeynep'i. Bizi arkada bırakıp girdiler.

Zeynep.. İyi olacak mı? Lütfen benimle kal Zeynep.. Bu bencil adamın sana çok ihtiyacı var.

Gidersen ben de peşinden gelirim ki zaten. Sensiz olduğum herhangi bir yerde durur muyum sanıyosun?

Bunları sana sesli de söyleyeceğim Zeynep, sana seni ne kadar sevdiğimi anlatıp duracağım. O kadar çok söyleyeceğim ki bıkacaksın benden. Yine de yanından ayrılmayacağım ama.

Sen beni itsen de ben hep bir adım geride duracağım.

Bir daha düşersen, tutabileyim diye.

Beni Zeynep'ten bir cam ayırıyor şimdi. İçerde bir şeyler yapıyolar ona, ben de izliyorum.

"Senin yüzünden, bunların hepsi senin yüzünden!"

Demet Hanım bana doğru ilerleyerek bu cümleleri sıralıyor sürekli. Tutmaya çalışıyor Melis ama tutamıyor..

"Tamam Melis, bırak."

Melis elini çekince, daha hızlı ilerleyip yanıma ulaştı Demet Hanım.

"Her şey senin yüzünden oldu, anlıyor musun beni? Benim kızım senin yüzünden içerde can çekişiyor!"

"Yanlışınız var Demet Hanım, Zeynep şu an o odada canı için savaşıyorsa bu baştan sona hepimizin suçu, bir kişiye paylayıp günah çıkaramazsınız!"

"Sen söyledin, her şey senin yüzünden!"

"Ben söyledim, pişman değilim! Tek bir pişmanlığım var, o da daha önce söylememek.."

"Eğer kızıma bir şey olursa.."

"Ona bir şey olmayacak!"

Cihan hoca gelip omuzlarımdan geri çekti beni.

"Ona bir şey olmayacak Demet hanım, duydun mu?! Zeynep'e hiçbir şey olmayacak!"

C"Kerem, sakin ol!" sıktığım yumruğumla beni sakinleştirmeye çalışan Cihan hocaya baktım.

KİRPİ GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin