Merhaba. Yoğun, yorucu bir dönemden geçiyorum. Yazmak rahatlatıyor dedim kendimi bölüme verdim, bir baktım yayımlıyorum. :)) Mezuniyet hazırlıkları başladı, artık biraz da lise mezunu ZeyKer okuyacağız.
Okurken de anladığınızı umduğum üzere, hikaye içerisinde Zeynep ve Kerem harici diğer karakterlerin hikayelerini derinlemesine görmeyeceğiz. Örneğin Begüm, Mehmet Varol, Tülin gerektiği kadar isim olarak geçen karakterlerden olacak.
Dün günlerden 2 Temmuz 2021di, Güneşi Beklerken'in 8.yıldönümü. Hâlâ ilk günki gibi ZeyKer ve en önemlisi HanKer diyebilmek müthiş, gurur duyuyorum bizimle. 🌸
Keyifli okumalar diliyorum. ✨
Bölüm şarkısı: Ozan Osmanpaşaoğlu - Ben Böyleyim
Kerem
Bazen insanların beni bilerek eski Kerem olmam için tahrik ettiğini düşünüyorum. İlla Kerem delirsin istiyorlar sanki, yıksın döksün ortalığı. Paramparça etsin.
İyi bir insan olayım dedikçe o bok çukuruna çekiyorlar yine.
Çekilmeyeceğim.
"Aksel.. Şu an sabrım nasıl taşımıyor merak ediyorum ama.. Ama bir kez daha ağzından Zeynep'in adını duyayım, dünyanı karartırım."
"Valla pek aydınlık olduğu söylenemez Sayer ama illa da diyorsun karartmak istiyorum, hodri meydan. Gel karart." sağa sola açtığı kollarıyla pisçe gülümserken yerimden kalkıp yumrukları sıka aça arabaya yürüyecekken yerimde durup sıktığım yumruğumu Aksel'in suratına indirdim.
"Bu yumruk birazcık perde indirmiştir, uyarı olarak. Daha beni tam tanımamış olabilirsin ama kaşınma Aksel, yemin ederim gerçekten karartırım." arabaya geçip geldiğim ânın aksine hızla çıktım mekandan.
Yan koltuktaki telefonumdan Zeynep'in numarasını tuşlayıp aradım.
"Kereem naber napıyosun?"
"Mekandan çıktım şimdi güzelim iyiyim, senden naber?"
"Ben de iyi, şey.. Aksel'in yanında mıydın sen?"
"Onu da bil Zeynep, çok güzel onu da bil güzelim aferin."
"Of Kerem! Tamam özür dilerim. İyisin değil mi?"
"İyiyim iyiyim. Neler yapacaksın bugün?"
"Mezuniyet için elbise bakalım dedik Yağmur'la birlikte. Sen?"
"Ben de Can'ı alıp birkaç mekan gezeyim diyorum, haber vermedim daha."
"Tamam haberleşiriz o zaman."
"Tamam güzelim seni seviyorum."
"Ben deeee."
...
Mecburen Can'ı arayıp mekan araştırmaya başladım ben de. Günüm Can'la ne kadar olağan geçer bilemiyorum.
~~~~
Can'la birkaç mekan gezdikten sonra hiçbirinde karar kılamayıp okulun basketbol sahasına kaldığımızı düşündüğümüz dakikalarda, Ufuk'un araştırdığı bir başka mekana bakıp beğenince hazırlıklar için mekanı tuttuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRPİ GİBİ
Novela Juvenil16.bölümden itibaren Güneşi Beklerken.. @kediyedublaj - twitter'da @bobrekyerinde @delirmekalbayim