Merhaba herkese! Umarım buralarda bir yerlerde benim gibi birçoğumuz ZeyKer'i geçmişe sürüklenme, bunalımda hissettiği bir dönemde kaçıp kurtulacağı bir çıkış kapısı olarak görüyordur. Umarım 1 kişi de olsa okuyan, merak eden vardır. Biliyorsunuz ki son bölümde mezuniyeti yapmıştık, zaman atlaması yapıp yapmamak arasında kararsız kaldım. Kendime şunu sordum, GB'de olsa -acele final durumu dışında- zaman atlaması ister miydin? Olursa ya da olmazsa neler izlemek isterdin? Bakalım zaman atlamasını ben ister miymişim? :)
Keyifli okumalar diliyorum.. ✨
Bölüm şarkısı: Kalben&Hakan Kurtaş - Tesadüfen
Zeynep
"Zeyneeep! Baban geldi hadi uyaaan!"
"Geliyoruum." gözlerimi annemin sesiyle yeni bir güne açtım. Yani açtım demeyelim de.. Açmak zorunda kaldım diyelim.
Yataktan zar zor kalkıp odamdaki banyomda işlerimi halledip salona geçtim. Annemle babamın yanına, kahvaltı masasına geçtim.
"Günaydın herkese."
C"Günaydın güzel kızım. Saat 11'e geliyor, ne uykusuymuş bakalım bu kadar?"
"Yaz tatilinin bir özelliği varsa bunun en büyüğü geç kalkmaktır, değil mi?" ekmek sepetinden bir ekmek alıp tabağıma koydum. "Ben de dibine kadar yaşamaya çalışıyorum."
"Akşam hayatım renkli olduğu için geç kalkıyorum deme de, yaz tatili için de yani aferin Zeynep." anneme göz devirirken çayımdan da bir yudum aldım.
C"Uuu yine mi dışarılardaydınız Zeynep hanım?"
"Evet ama çok geç gelmedim eve." annemin öksürmesiyle yine gözümü devirirken "Yani gece yarısını çok geçerken değil diyebiliriz." dedim.
C"Sana güvendiğimizi biliyorsun, istediğin zaman eve dönebileceğini de.. Biz geri kafalı değiliz bunu da biliyorsun." dediğinde başımı salladım olumlu anlamda. "Kim kimdiniz? Şey de var mıydı?"
"Ney?"
C"Şey işte."
"Ay Kerem'i diyor işte Zeynep."
"Aşk olsun baba ya, şey mi diyorsun Kerem'e?"
C"Kerem konusundaki ağır tavrımı da biliyorsun."
"Biliyorum ama anlam veremiyorum."
C"Babayım ben baba, öyle hemen ısınamam elin çocuğuna."
"Melis'in yanında Barış'a 'şey' demediğini de çok iyi biliyorum. Isınamam dediğin elin çocuğuna da yıllarca öğretmenlik yaptığını da.. Ayrıca dün yoktu, için rahat edebilir."
C"Sabah sabah bu Kerem'e nereden geldi konu ya?"
"E sen getirdin ya Cihan." annemi onayladım ellerimle alkış tutarak.
C"Neyse kapatalım konuyu, misler gibi kahvaltımızı yapalım değil mi?"
Kahvaltının sonraki kısmı sessiz geçerken babam birkaç bardak çay daha içip hafta sonları basketbol koçluğu yaptığı spor tesisine geçti. Ben de anneme temizlikte yardım edip odama geçtim.
Komodinin üzerindeki dünden beri elime almadığım telefonu alıp gelen bildirimlere baktım. Yağmur 'Dün çok mu kaçırdık biz? Ya baş ağrısından ölüyorum Zeyneeep' yazmış, ona gülücük atıp diğer mesajlara baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRPİ GİBİ
Novela Juvenil16.bölümden itibaren Güneşi Beklerken.. @kediyedublaj - twitter'da @bobrekyerinde @delirmekalbayim