19.BÖLÜM: Güneş

185 15 49
                                    

Herkese merhaba! :)  Özlediğinizi biliyoruz, multimedyaya tık tık yapıp bölüm şarkısıyla okumayı unutmayın. Güneş artık ortaya çıkıyor!! :)

Şimdiden hepimize Hayırlı Ramazanlar.. 

Keyifli okumalar diliyoruz. ✨

Bölüm şarkısı: Edip Bülbül - Sokağın Tavanı Kadar

Kerem

Gözümü kapatıyorum, Zeynep.

Açıyorum Zeynep.

Her yerde, her yerde Zeynep..

Ellerimin titrekliği arasında, yavaşça oturduğum kanepeden ayağa kalkacakken sendeleyip kalkacak olduğum yerde buldum kendimi.

Dolduğu için bulanıklaşan gözlerimi elimin tersiyle silip bu kez hızla kalktım.

Salonda elimde telefon öylece dolaşmaya başladım. Ne yapacağımı bilmiyorum..

Sinir krizi mi geçireyim, ağlayayım mı, bağırayım mı, kendimi dışarı atıp Zeynep'i mi arayayım bilmiyorum..

'Benim yüzümden' zarar gelmesin diye ondan acı çeke çeke uzaklaştığım sevgilim, saçının teline zarar gelmesin diye dün ayrıldığım sevgilim, bugün ona bulaşmasını istemediğim o belayla karşı karşıya ve ben burada böylece duruyorum.. Ben kafayı mı bozayım, ben ne yapayım?

Elimde titreyen telefonu hissedince alelacele ekrana bakmadan açtım.

"Alo."

"Tahmin ettiğim gibi.. Ağlamak üzeresin." kaynağını bilmediğim ses, muhtemel ses değiştirme cihazı ile duyduğum bu ses.. Güneş mi?

"Kimsin?"

"Yıllardır sizin karşınıza çıkmak için çaba sarf eden, gününüzü daha da karartacak olan kişi, Güneş.."

"Zeynep nerede?!"

"Olması gereken yerde. Yanımda.."

"Ulan şerefsiz benim sevgilimle derdin ne senin?! Sen değil miydin gönderdiğin notlarda 'Kerem'i sakinleştir' yazan?! Benim sevgilim neden senin yanında?!"

"Ben öyle istiyorum çünkü, Kerem Sayer.

Sayer kelimesini bastıra bastıra söyledi. Derdi benimle ya da ailemle, bu belli. O zaman niye işe Zeynep'i de karıştırıyor!

Cevabı belli değil mi?

Benim bu hayatta Zeynep'ten başka hiç kimsem yok. Ailem bile hayatımda Zeynep kadar yer edinememiş, tabii ki canımı Zeynep ile yakacak.

Öyleyse cevabı belli olmayan tek bir soru kalıyor elimde, bu herif Zeynep'in benim için ailemden bile değerli olduğunu nereden biliyor?

"Bak her kimsen adam gibi çık karşıma, derdini birlikte çözelim. Zeynep'i bu işe bulaştırma."

"Ben en başından beri Zeynep bu işe bulaşmasın istedim, kendisi bile isteye bulaşmak istedi. Ve şunu unutma Sayer; benim dünyama adım atan herkes, öyle ya da böyle sonuçlarına katlanır." sinirle gözlerimi kapattım.

Allahım ben ne yapacağım, Zeynep'i nerede ve nasıl bulacağım?!

"Kerem konuşma vaktimiz geldi hatta geçiyor bile.. Zeynep'i bulmak için ayağıma kadar geldiğinde, öfkeden delirmemiş olursan seninle de konuşmak isterim artık." telefonu suratıma kapattığında öfkeyle gözlerimi açtım.

KİRPİ GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin