Tuller du nå?

673 10 1
                                    

'Elena pov'

"JESSICA!!! FORT DEG DA! VI KOMMER FORSENT!" Åhh... Gaad hu er så treig til tider! "Ja ro ned litt a Elena!" Sa Jessica surt. " jeg prøver å ikke komme forsent hver eneste gang du sover hos meg Jessica! Så kjapp deg å kom nå hvis ikke begynner jeg å gå uten deg, IGJEN!" Hver gang Jessica sover over hos meg, så kommer vi nesten forsent til skolen HVER GANG! Endelig kom Jessica! Vi begynte å gå til skolen. Når vi kom til skole gården, sto alle gjengene å så på mobilene. Vi gikk til vår vennegjeng, jeg spurte hva alle så på. Hva var så viktig lizzm... "Har du ikke sett det Elena!?" Spurte venninen min Mia. "Høh? Nei hva da?!" Spurte jeg spørrende. " Elena du må begynne å se på mobilen din å være mer oppdatert!" Jeg er ikke den personen som alltid må se på mobilen å ikke får øynene bort... Jeg er hun som faktisk lever livet mitt... Å da mener jeg utenfor sosiale medier!
"Men hva er det som er så important nå dah?!" Spurte jeg irriterende! Mia skal alltid drøye med å si ting! " Isac kommer til Norge Elena!" Sa hun glad. Omtrent alle i klassen digga Isac Elliot. Utenom guttene... De bare erta han...
Men hva?! Kommer Isac til Norge?! Er det faktisk sant?! Mia bruker jo ikke å lyve... Det var jo kanskje derfor alle stirre på mobilene sine...? " HVA?! Tuller du?! Hvor? Når?" Spurte jeg sjokkende. " her i oslo! Oslo spektrum, neste lørdag, klokken 18.00! 450,- for en bilett!" Sa Mia begeistrende. "OKEY! Snakkes!" Mer rakk ikke vennene mine å si før jeg sprang avgårde. Jeg måtte bare hjem å få tak i de bilettene! Drit i skola! Isac er mye bedre! "MAMMA PAPPA! Kom nå!!" Ropte jeg. Mamma og pappa kom meengang. "Isac skal holde konsert her om 1 uke! Kan jeg plis dra?!" Ropte jeg mens jeg hoppet av glede. "Elena, hvor har du sett dette? Uansett må vi snakke om dette. Skal du dra alene?" Spurte mamma. ÅHHH! Hvorfor må foreldre være så overbeskyttende HELE TIDEN?! "Mia sa det! Det står på VG fikk jeg høre! Hva er det å snakke om da?! Nei! Vennene mine skal jo dit også! Det haster!! Kan jeg ikke gå opp å bare bestille den biletten nå da! Det koster 450,-!" Sa jeg irriterende. "Greit Elena. MEN siden du nettop har hatt konfirmasjon, og har penger får du betale hver eneste krone selv!" Sa mamma litt surt. "ÆÆÆ!! Tuusen tuusen takk!! Dere er de beste! Elsker dere!" Så sprang jeg opp til rommet av glede. Jeg åpna opp PC skjermen å gikk rett inn på bilettservice. Jeg skrev under navn, alder, hvem sin konsert og alt den driten der. Så var det siste steget! "BESTILL" Ropte jeg. "Jeg skal på isac elliot konsert!!!" Jeg var såå glad! Men hvordan skal jeg overleve 1 uke..? "SHIT! Jeg må jo egnt tilbake på skolen!" Sa jeg til meg selv. Jeg brydde meg engt ikke, men jeg lofte mamma å få gode karakterer dette året... Jeg begynte å springe tilbake. Jeg viste ikke hvor lenge jeg var hjemme... Jeg så på klokken. SHIT! Den var 09:30! Og skolen begynner 08:00! Hvordan har jeg vært borte så lenge...? Jeg kom til skolen, alle var inne. Jeg måtte bare gå inn i klasserommet som ei vanlig jente da... Ånei... Vi har kåre! Den strengeste læreren på hele skolen...! Han hater meg jo av alle i hele klassen! Hvordan skal dette gå...? Jeg sier bare jeg var til tannlegen...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hva synes dere?

Veldig kjedelig del... Men blir bedre jeg lover!
Men si hva dere syns da! Orker ikke å fortsette hvis ingen leser eller ikke synes noe om det.. :)

U promisedWhere stories live. Discover now