Uke Todoroki
Bottom Todoroki
Omega Todoroki"Ne yani ben tek başıma dışarı çıkamayacak mıyım!?"
"Evet çıkmayacaksın!"
"Nedenmiş o!?"
"Çünkü sen bir Omega'sın Shouto!"
"Off ben kendi başımın çaresine bakabilirim!"
"Hayır olmaz!"
"Ama baba! "
"Hayır diyorum!"
"Bende evet diyorum ve çıkıyorum tamam mı!"
"Hayır Shouto dur!" kapıyı çarptım ve çıktım. Evden annemin konuşma sesi geldi.
"Ahh Enji... Onu bıraz rahat bırakmalısın, 18 yaşına girdi."
"Ama o bir omega! "
"Evet bende Omegayım ama bana izin veriyorsun."
"Ama sen sahiplisin! Benim tarafımdan işaretledin."
"Ahh ama sonuçta ben dışarı çıkmamış olsaydım seninle tanışamıycaktım."
"Yani ne demek istiyorsun?"
"Yani bırak ta çocuğu biraz rahatlasın! Arkadaşlarıyla gezsin dolaşsın. Hem bakarsın birine aşık olur?"
"Ahh ama tatlım-"
"Hayır! O bir omega elbette biriyle evlenicek. Ve kendi istediği kişiyle evlenmeli unutma!"
"Off peki"
"Annemi çok seviyorum!"
Hızlıca aşağı indim. Babam çok korumacı! Sırf bir omega olduğum için herşey! Ahh ama sonuçta ben doğduğum zaman çok sevinmiş.
Hep bir omega çocuğu olsun istemiş babam ama ilk olarak beta ablam doğmuş sonra ise iki alfa abim. Ama sonunda omega olan ben doğmuşum.
Ahh şimdi düşünüyorum da geçen yıl ilk kızgınlığıma girdim ve neyseki yanımda annem vardı ve şimdi bir kaç belirti gösteriyorum!
Aslında planım bugün için çıkmak değildi ama çok sinirlenmiştim! Ve şimdi kızgınlığı giriyordum! Ahh kahretsin! "Geri mi dönsem acaba? Ama sonra bi ton azar yiyeceğim!" "Off..."
Ben bu düşüncelere dalarken karşıma bir bar çıkmıştı. Bardan gelen keskin alfa kokuları beni azdırıyordu!
İçimdeki kurdum bana içeri girmemi söylese de benim oraya giremem gerekiyordu! Ama kızgınlığımın verdiği hassasiyet ve kurdumun baskısı beni oraya gitmeye zorluyordu! Sonunda kontrolü tamamen kurdum verdim.
İçeri girdim ve anında çoğu alanın bana baktığını hissettim. Büyük ihtimalle kızgınlığa girmemin ve feremonlarımın dikkatsizce salgılmamın etkisi vardı.
Kendimi zar zor bir koltuğa bıraktım. Ve yanıma gelen birkaç alfanın tiplerine baktım...
"Heh hepsi birbirinden çirkin! Benim gibi güzel bir omegayla asla birlikte olamazlar!"
Biraz daha bakındım ve karşıma oturan sarışın bir çocuk ilgimi çekti. Sanırım o da alfaların 2 ayda bir girdiği kızgınlıktaydı.
( bu kısmı değiştirdim normalde farklıydı bi bilgi olsun dedim kdkdkd)
Feremonlarınu salgılıyordu ve sanırım kontrol edemiyordu. Önümde duran alfa yığınını ellerimle açtık ve yanına gittim.
Beni gördüğü anda ellerini belime doladı ve Kendine çekti!
"He-hey! Be-bekle!" bana öyle bri bakışı vardı ki ona itaat etmek zorunda kaldım. Onunda yardıma ihtiyacı vardı benimde.
Başındaki omegalara el salladım ve beni kaçırırmış gibi tutan alfaya sarıldım.
Beni oradaki tek gecelik odalardan birine götürdü. Sertçe beni yatağa attı ve üzerime çıktı. Şu an da unutulmaz bir suratla bana bakıyordu! "Tanrım nasıl bu kadar harika bir suratı vardı?!"
Ellerimi boynuna doladım ve ona gülümsedim. Şaşırmıştı ama o da gülümsedi.
Gömeleğimin düğmelerini açarken bana ismimi sordu
"Senin... İsmin ne?"
"Todoroki, Todoroki Shouto. Senin?"
"Bakugou... Bakugou katsuki..."
"Bu senin ilk kızgınlığım mı?"
"Sanırım."
"Cidden mi? Ve ilk olarak buraya mı geldin?"
"Sende kızgınlıktasın, ama buraya gelmişsin. Hem sen benden daha sıkıntılısın."
"Evet ama ben- ahh~" parmaklarını içime sokmuştu! Ahh ilk defa biriyle yapıyorum ve bu, bu hem iyi hissettiriyor hemde acıtıyor!
İçimi iyice açtıktan sonra aletini deliğime dayamıştı
"İçeri giriyorum?"
"Ta-tamam ama yava- ahhhh!"içine köklemişti resmen!
" İyiki yavaş dedik! "
" Özür dilerim kendimi kontrol edemiyorum. "ellerimi beline geçirdim ve içimde ileri geri yaparken acıyla ve zevke inlemye başladım!
Bir süre daha devam ettik, yatak sallanıyordu! Hissedebiliyordum, ama şuan zevkten dört köşe olmuştum!
" Be-ben geliyorum! "
" Bende! "
O içime boşalırken bende yukarı doğru boşaldım! Ve ikimizde rahatlamış görünüyorduk.
Selamlar! Bir omegaverse hikayesi daha yapıyorum ve bu diğerine göre daha az saçma olur inş xkdkdkd.
Konuyu az çok anlamışsınızdır diye düşünüyorum.
Bu arada yarılara geldikten sonra Dekutodo yu atıcam! Uuu xjdjjd
Neyse umarım beğenmışsınızdır! ❣️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎
Fanfiction{𝑌𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑜𝑚𝑒𝑔𝑎𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒 ℎ𝑖𝑘𝑎𝑦𝑒𝑠𝑖.} Hamileydim!? 𝑂𝑚𝑒𝑔𝑎 = 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖 𝑨𝒍𝒇𝒂 = 𝑩𝒂𝒌𝒖𝒈𝒐𝒖 Yok denecek kadar Text var Okumanız için Anime'yi izlemeniz gerekmiyor. T͟A͟M͟A͟M͟L͟A͟N͟D͟I͟ 1 ocak 2021 Mpreg #1 20 ş...