{16}

1.5K 127 191
                                    

Bebeğimin 6 aylık olmasıyla beraber 24 haftanın tamamını doldurmuştum. Eylülle birlikte yavaşça sararan yapraklar beni bebeğimin ne kadar kısa zaman içinde gelebileceğine alıştırıyordu. Artık tekmeleri daha şiddetli hissedebiliyordum.

Katsuki'yi kahvaltıya çağırdım. Biraz sonra gelmiş bana arkadan sarılarak boynuma bir öpücük kondurmuştu. Saçlarını okşadım ve yanağından öptüm. Ellerini karnımda birleştirip konuşmaya başlamıştı

"Kızımız seni çok yormuyor değil mi?"

(burayı yazarken aşırı cringe tan öldüm ama yazmak zorundaydım skmdldldkd)

"Merak etme yormuyor." gülümsemiş ve ona dönmüştüm. Dudaklarından öpmüş, saçlarını karıştırıp karşısına oturmuştum.

...

Akşama doğru Katsuki'nin kucağına sokuldum ve Kikai'yi bacaklarıma koydum. Nedense benim üzerimde uyumayı çok seviyordu ama Katsuki'yle sadece oyun oynuyordu.

Biraz yana döndüm, Katsuki'nin saçlarımın kokusunu içine çekip minik öpücükler verdiğini hissedebiliyordum. Hafifçe kıkırdadım ve elimi karnıma koydum.

(tam iyi olmadı ama anladınız siz psndkdk)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(tam iyi olmadı ama anladınız siz psndkdk)

Elimi karnıma koymamla beraber bebeğimin bana tekme attığını hissetmem bir olmuştu. Katsuki'nin elini karnıma koydum ve tekmeleri hissetmesini sağladım.

"Bak Katsuki!" mutluluğum sesimden anlaşılıyordu.

Kikai'yi bacaklarımda aşağı, koltuğa bırakmış beni kucağına almıştı. Bir elini belime koyup diğer elini karnımda gezdirirken yanağımdan öpmüş ve gülümsemişti. Kollarımı boynuna doladım ve dudaklarına yapıştım.

Biraz öpüştükten sonra kafamı omzuna koyup Kikai'yi kucağıma almıştım. Karnımın biraz üstünde yumuşak tüylerini yüzüme vuruyordu. Yerleştiği zaman kendimi Katsuki'yle bıraktım ve uyumaya koyuldum.

...

Sabah uyandığımda üçümüz de Katsuki'nin yatağındaydık. Kikai'yi biraz uzağımızda nerdeyse yere düşecekti. Düşmesini engellemek için biraz kendime doğru çektim.

Katsuki'yle doğru döndüm ve burnuna minik bir öpücük kondurdum. Uyurken çok masum görünüyordu. Benim aksime sinirli bir yüzü ve çoğunlukla sakin olsada sinirlendiğinde çok ürkütücü görünen gözleri onu hem tatlı hemde ürkütücüydü.

Pek sinirlenmezdi ama sinirlenince de gerçekten ürkütücü oluyordu. Sanırım alfa olması bunu tetikliyordu.

Kollarımı omuzlarına doladım ve ona yaklaştım. Kokusunu içime çektim ve uyumaya devam ettim.

...

Öğleden sonra Katsuki bir telefon görüşmesi yapmış ve şirketlerinin partisi (balosu) olduğunu söylemişti. İş ortaklığını kutlamak için olduğunu ve bizi de davet ettiklerini söylemişti.

Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin