Uyandığımda daha güneş doğmamıştı ve ben... ben evimde değildim?!
Hemen ayağa kalktım ama kalçama saplanan ağrıyla yerimde saydım bi' süre. Yere düşmüş pantolonumun cebinden telefonumu çıkardım. Kahretsin saat 3'tü! Şimdi ne yapacaktım ben?! Ahh ya daha geç uyansaydım!?
"Bi' saniye bi' saniye... Ben bir alfayla mı yattım!? Hayır hayır olamaz! Nasıl yaparım böyle bir şey!? Umarım prezervatif kullanmıştır!"
Biraz bakındım ve herhangi bir şey bulamadım. "Ahh lanet olsun!"
Üstünü giyindim ve yakışıklı alfayla el salladım, uyuyordu ve bütün hesabı ona bırakmıştım ama şu anda daha önemli şeyler vardı! Onun için bir sorun yoktu o bir alfaydı! Ahh eğer hamile kalırsam ne yaparım ben!? Daha çok gencim!
Onu nerden bulacağımı dahi bilmiyordum ama ismini söylemişti? Belki onu burdan bulurdum!
"Umarım"
Koşa koşa evin yolunu tuttum ve boynumdaki izden habersiz bir şekilde evin kapısını açtım. Evde beni bekleyen bir alfayı düşünmüştüm ama brnş bekleyen 3 alfa 1 beta ve 1 omegayı beklememiştim!
Onlara ne söylesem boştu, umarım çok kızmazlar!
"Bu saate kadar neredeydin Shoto! Seni çok merak ettik!"
"Sakin ol anne, zamanın nasıl geçtiğini unutmuştur."
"Ama o bir omega!"gerçekten sinirleniyorum! Bana böyle denmesi beni hem kırıyor hemde sinirlendiriyordu!
" Evet baba omegayım! Ama ben kendi başımın çaresine bakabilirim!" " Bok bakarsın "
" Ben istediğim şeyi yaparım! Ne yani omegayım diye hep kötü şeyler mi olucak hayatımda!?"
"Hayır onu demek istemedim ama-"
"Aması maması yok! Ben şimdi yatmaya gidiyorum, arkadaşlarla biraz takıldık ve zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım tamam mı!?" bağırdım ve yukarı çıktım.
Gözlerim dolmuştu, hem onlara yalan söylemiştim hemde babamdan 'yine sen bir omega sın' cümlesini duymuştum! Herşey üst üste geliyor! Ben bunu açıklayamam, bunu söyleyemem. Çok utanç verici!
Odama geçtim ve sessizce ağlamaya başladım. "Hayat çok acımasız, omega olmak bir suç mu yani? Bu kadar mı? Bu kadar değersiz miyiz? Olamaz, bu kadar değersiz olamayız!"
Ağlaya ağlaya uyuya kalmıştım ve tabii asıl gerçekten habersiz bir şekilde!
Kısa oldu ama yarın bi bölüm daha atıcam belki yarın I hate You Ya da atarım yb ama kesin değil skkskd.
Bide okullar tatil olmuş yine aga ben orta son sınıfım işim çok zor hü.
Nys boşvelerim şimdilik düşünmek istemiyorum.
Ve tabi2 klasik sözler ;
Umarım beğenmışsınızdır! ❣️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎
Fanfiction{𝑌𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑜𝑚𝑒𝑔𝑎𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒 ℎ𝑖𝑘𝑎𝑦𝑒𝑠𝑖.} Hamileydim!? 𝑂𝑚𝑒𝑔𝑎 = 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖 𝑨𝒍𝒇𝒂 = 𝑩𝒂𝒌𝒖𝒈𝒐𝒖 Yok denecek kadar Text var Okumanız için Anime'yi izlemeniz gerekmiyor. T͟A͟M͟A͟M͟L͟A͟N͟D͟I͟ 1 ocak 2021 Mpreg #1 20 ş...